Kirjoittaja Katrine Isabell Wall » 13 Loka 2015, 21:03
//Voi hyvää päivää! Jouduin muokkaamaan edellistä viestiäni kaksi kertaa, kun en vain osannut kirjoittaa M. Triche. Ensin oli Trince sitten Trinche... Mistä minä noita oikein vetelin...
"En", Heather vastasi. "Tiedätkö mitä? Huudetaan niin kovaa kuin äänestä lähtee. Ehkä joku kuulee. Oletko valmis?" Nyökkäsin. "Huuda vain ihan täysiä. Minä lasken kolmeen. Yksi-kaksi-kolme!" Vedin syvään henkeä, ja valmistauduin huutamaan. Toivottavasti joku kuulisi. Emme kuitenkaan ehtineet pihahtaakaan, kun eteemme tupsahti hätääntyneen näköinen räyhähenki.
"Tytöt, tytöt, ei tarvitse mitään palosireeneitä esittää. Pikku pila vain. Päästän teidät ulos, jos ette kerro kellekään tästä. Sopiiko?" Hämmeennyin hieman. Oliko lukkojen taakse jääminen suunniteltu juttu? Eikö se ollutkaan minun vikani?
"Hetkinen, olet koulun räyhänhenki! Sinusta on puhuttu paljon", Heather sanoi. "Pelkkää hyvää vain! Minä olen Heather hauska tutustua", katsoin kummastuneena, kun Heather ojensi ilkikuriselle räyhähengelle kättään. Pitäisikö minunkin esittäytyä? Sitten hän kuitenkin veti kätensä takaisin. "Tai siis, päästä meidät ulos."
Minä olin vähän pihalla siitä, pitikö minun esittäytyä, vai vaatia ulospääsyä, joten päätin vain myötäillä Heatherin uusinta mielipidettä, ja laitoin käteni puuskaan näyttääkseni päättäväiseltä.
"Niin, avaa ovi!", sanoin. Räyhähenki pomppelehti ovelle mutisten samalla jotain epämääräistä. Hän veti suurieleisesti rintataskustaan pienen ruosteisen avaimen.
"Kas tällä, tällä me pääsemme ulos!" M. Trinche ilmoitti maireasti hymyillen. Tarkastelin ovea.
"Eikös avainta varten tarvita lukko?" Kysyin, ja osoitin ovea, jonka lukko oli avattavissa vain ulkopuolelta.
Don't get too close,
It's dark inside
It's where my demons hide,
It's where my demons hide.
Imagine Dragons - DemonsKatrine Wall, hiljainen, ujo ja älykäs tokaluokkalainen Serdaiglesta