// Sijoittuu tanssin nro 8 kohdalle. London ja Sharnee aloittavat, myöhemmin mukaan tulee Cerinna. //
"Voisitko antaa lasillisen boolia tänne puolelle?"
"Eikös teillä ole omat boolit siellä puolella?"
"Täällä on vain holitonta. Antaisit nyt..."
"No tule itse hakemaan ikälinjan tältä puolelta"
"En pysty, olen alaikäinen"
"Sitten pysyt kuivin suin"
"Antaisit nyt, en kerro kenellekään"
"En anna"
"Anna, jooko?"
"En!"
"ANNA!"
"EN!"
London lopetti väittelyn, hörppäisi viidennen lasillisen tonttuviiniä kitusiinsa ja pamautti lasin pöydälle kovan paukahduksen saattelemana. Tuo oli jo toinen alaikäinen poika, joka oli tullut kerjäämään häneltä juomista ikälinjan toiselta puolelta. London oli kieltäytynyt toistamiseen, sillä hän ei halunnut ongelmia jonkun ärsyttävän finninaaman takia. Tuo saisi itse tulla hakemaan omat juomansa, tosin vastalahjaksi tuo saisi itselleen varmasti tyylikkään pukinparran terveisinä rehtorin loitsimalta ikälinjalta. London oli hyvillään siitä, että oli jo 17-vuotias, ja pystyi tyytyväisenä nautiskelemaan kotitonttujen valmistamista juomista muiden täysi-ikäisten kanssa. Huonona puolena tosin olivat nuo loputtomat janoiset alaikäiset kerjäläiset.
London siirtyi kuudetta kertaa lähemmäs juomapöytää ja kaatoi lasiinsa tällä kertaa söpönpunaista boolia. Vaikkei poika yleensä välittänyt ylimakeista litkuista, booli alkoi pikkuhiljaa maistua myös hänelle. Hän siirtyi takaisin ikälinjan viereiselle seinustalle ja hörppäsi lasista.
Tanssisalista kuului kova musiikin ääni. Klassiset tanssit olivat vaihtuneet diskoksi ja äänten perusteella meno oli muuttunut hieman villimmäksi. Londoninkin tanssijalkaa alkoi pikkuhiljaa vipattaa, mutta hän päätti nauttia vielä hetken tarjoiluista, ennen kuin lähtisi näyttämään koko koulun väelle järkyttävän huonoja tanssitaitojaan.