Kirjoittaja Katrine Isabell Wall » 15 Maalis 2016, 18:16
Sophie käytti samaa tekniikkaa kuin minä ja tuli avukseni leijuttelemaan lunta lumilinnan paikalle. Katselin tätä ihaillen, tälle loitsu näytti sujuvan kuin tanssi. Hän oli varsinainen Serdaigle, minä olin ennemminkin... En keksinyt sopivaa tupaa. Joka tapauksessa tupa ujoille ja sosiaalisesti vammaisille yksilöille, jotka eivät opi loitsimaan.
Jatkoin työtä leijuttaen hieman kömpelösti lunta lumilinnaan. Välillä kasa tipahti maahan, mutta ainakin tämä oli hyvää harjoitusta. Nyt mahtaisi professori Crèin olla iloinen. Vähä vähältä kasasimme lisää lunta seiniin ja kun ne olivat suunnilleen metrin korkuiset, leijutin jälleen yksin sylillisen lunta linnan päälle. Työ oli sujunut todella nopeasti, kiitos taikuuden.
”Käykö jos sinä vaikka jatkat lumen leijuttamista ja minä alan tilkitä rakoja ja muutenkin muotoilla vähän seiniä?”, ehdotin, ja jatkoin sitten: ”Voin minäkin tietysti leijuttaa, jos et halua, ajattelin vain, että sinulla tuo sujuu nopeammin kun olet taitavampi...”
Katsoin Sophieta odottaen vastausta lumimöykky kädessäni. Siitä tulisi täydennys seinässä olevalle kololle, mikäli se kävisi Sophielle.
Don't get too close,
It's dark inside
It's where my demons hide,
It's where my demons hide.
Imagine Dragons - DemonsKatrine Wall, hiljainen, ujo ja älykäs tokaluokkalainen Serdaiglesta