//kjehkjeh ;)//
Onneksi Londonkin osti jotain, jotten minä vaikuttanut siltä että söin kauheasti kaikkea. Tuo hankki itselleen kinkkuvoileivän ja... sydäntikkarin? En ollut ajattellut Londonin pitävän sellaisista, mutta minä tykkäsin niistä paljon. Tykkäsin oikeastaan melkein kaikista herkuista ja ruoista, mutten oikeastaan kerännyt painoa nopean aineenvaihduntani takia.
Painoni heitteli aina normaalipainon ja alipainon rajalla, vaikka olinkin kesäloman aikana alkanut lihomaan hiukan liiallisen suklaan ja jäätelön mussuttamisen takia. Châteaussa ei kuitenkaan ollut mahdollisuutta saamaan sellaisia herkkuja joka päivä, joten painoni laskisi luultavasti takaisin siihen mikä se aiemminkin oli ollut.
Yllätyin kun London ojensikin tikkarin minua kohti kertoen ostaneensa sen minulle. "Oi kiitos! Ei sinun olisi kyllä tarvinnut", kiitin ja otin tikkarin vastaan. Enhän minä nyt sellaisesta voinut kieltäytyä, ei sillä että olisin edes halunnut. Tutkailin sitä hymyillen. Se oli iso ja nätti ja maistui varmasti loistavalta. En vain raaskinut syödä sitä ihan heti joten laskin käteni vain syliini tikkari mukanaan.
"Enhän mäkään sulle ole kauheasti mitään ostanut", naurahdin ja katselin Londonia. Poika näytti siltä miltä olin muistanutkin, hän ei ollut muuttunut yhtään. Taisiis toivottavasti hiukan, mutta ei ulkoisesti. Toivottavasti poika ei myöskään sanoisi mitään typerää kommenttia siitä, kuinka miesten piti muka ostaa naisille asioita.