Theo is back in business... Peliseuraa?

Lukuvuoden 2018-19 asiat löytyvät arkistoituna täältä.

Theo is back in business... Peliseuraa?

ViestiKirjoittaja Theodore Snape » 30 Huhti 2018, 13:56

Moi! Ihan ensin haluan pahoitella useamman kuukauden kestänyttä poissaoloani sekä kesken jääneitä pelejä. Mikäli haluat vielä pelata keskeneräisen pelin loppuun, huutele siitä alla. Pelaan enemmän kuin mielelläni niitä loppuun.

Sitten itse asiaan. Theodore Snape on perus kolmosluokkalainen hikkepoika, jota kiinnostaa ennen kaikkea lukeminen sekä kaikki oppimiseen liittyvä. Poika ei kuitenkaan ole mikään auttamaton hikipinko vaan omistaa halutessaan myös jonkinsorttisen sosiaalisen elämän. Nyt olisi hakusessa kaikenlainen peliseura. Ulkoilua? Opiskelua? Oppitunteja? Deitti? You name it! Mikäli Theon seura kelpaa, huutele alla tai laita viestiä. :)
Theodore Snape, L'étudiant Serpentard qui est toujours remarqué par personne
+ Carmen De Martino
Theodore Snape
Oppilas

Tupa: Serpentard

Re: Theo is back in business... Peliseuraa?

ViestiKirjoittaja Syracuse Youell » 10 Heinä 2018, 13:55

Jos kaipaat vielä peliseuraa, niin voisin ilmoittautua seuraksi! Syracuse aloittaa Châteaussa tosin vasta lukuvuoden 2018-2019 alkaessa eli kesälomalle tai ajalle ennen kesälomaa sijoittuvia pelejä ei oikein ole mahdollista pelata..

Mutta mitä nyt katselin, niin Theo ja Syracuse ovat hieman samanlaisia. Saman ikäisiä, hyviä opiskelijoita ja sosiaalisia. Syracuse ei kyllä välttämättä ole keskustelunaloittaja, sillä hän on hieman ujo. Ja hmm, molemmat ovat urheilullisia ja kiinnostuneita linnuista! Syracusen mielenkiinnonkohteena eivät tietenkään ole juuri petolinnut, mutta kyllä hän kaikenlaisista linnuista pitää. <3

Minulle kävisi oikein hyvin niin ulkoilu, opiskelu kuin oppituntikin. Oikeastaan olen avoin mille tahansa, kunhan vain pääsisin pelaamaan Syracusella Theon kanssa.
Syracuse Youell

ViestiKirjoittaja Zoë Martinson » 10 Heinä 2018, 20:21

Minäkin voisin tarjota peliseuraksi Zoëa! Zoë on vuoden vanhempi, ja vaikka luonteeltaan kaksikko eroaa jonkin verran, samoja mielenkiinnonkohteita löytyy; Zoë rakastaa taikajuomia ja jästikirjoja, ja lisäksi matkustelukin kiinnostaa. Jos peliseura kiinnostaa, voisin ehdottaa juoneksi esimerkiksi jotakin sellaista, missä jompikumpi huomaa toisen lukevan/lainaavan kirjastossa vaikkapa jästidekkareita ja taikajuomakirjoja, ja tulee juttusille koska samat kiinnostuksen kohteet. Ja jos haluat, voimme kehittää jonkin pelin kolmistaan!
Zoë Martinson

ViestiKirjoittaja Theodore Snape » 03 Elo 2018, 14:28

Syracuse Youell kirjoitti:Jos kaipaat vielä peliseuraa, niin voisin ilmoittautua seuraksi! Syracuse aloittaa Châteaussa tosin vasta lukuvuoden 2018-2019 alkaessa eli kesälomalle tai ajalle ennen kesälomaa sijoittuvia pelejä ei oikein ole mahdollista pelata..

Mutta mitä nyt katselin, niin Theo ja Syracuse ovat hieman samanlaisia. Saman ikäisiä, hyviä opiskelijoita ja sosiaalisia. Syracuse ei kyllä välttämättä ole keskustelunaloittaja, sillä hän on hieman ujo. Ja hmm, molemmat ovat urheilullisia ja kiinnostuneita linnuista! Syracusen mielenkiinnonkohteena eivät tietenkään ole juuri petolinnut, mutta kyllä hän kaikenlaisista linnuista pitää. <3

Minulle kävisi oikein hyvin niin ulkoilu, opiskelu kuin oppituntikin. Oikeastaan olen avoin mille tahansa, kunhan vain pääsisin pelaamaan Syracusella Theon kanssa.

Pahoittelen hieman myöhästynyttä vastausta! Kuulostaa oikein hyvältä. Syracuse vaikuttaa kyllä juuri Theon kaltaiselta ihmiseltä, jonka kanssa saattaisi jopa tulla toimeen. Itse en ole vielä päässyt pelaamaan yhtään oppituntipeliä, joten sellainen kiinnostaisi ainakin itseäni. :3
+ Carmen De Martino
Theodore Snape
Oppilas

ViestiKirjoittaja Theodore Snape » 03 Elo 2018, 14:29

Zoë Martinson kirjoitti:Minäkin voisin tarjota peliseuraksi Zoëa! Zoë on vuoden vanhempi, ja vaikka luonteeltaan kaksikko eroaa jonkin verran, samoja mielenkiinnonkohteita löytyy; Zoë rakastaa taikajuomia ja jästikirjoja, ja lisäksi matkustelukin kiinnostaa. Jos peliseura kiinnostaa, voisin ehdottaa juoneksi esimerkiksi jotakin sellaista, missä jompikumpi huomaa toisen lukevan/lainaavan kirjastossa vaikkapa jästidekkareita ja taikajuomakirjoja, ja tulee juttusille koska samat kiinnostuksen kohteet. Ja jos haluat, voimme kehittää jonkin pelin kolmistaan!

Ihan mahtavaa! Kirjastopeli kuulostaisi oikein hyvältä ja voisi sijoittua tuonne koulun ensimmäisille viikoille. Mikäli sulla on aikaa, voit aloitella peliä vaikka heti ja laittaa mulle linkkiä vaikka viestillä. :)
+ Carmen De Martino
Theodore Snape
Oppilas

ViestiKirjoittaja Zoë Martinson » 11 Elo 2018, 22:17

Theodore Snape kirjoitti:
Zoë Martinson kirjoitti:Minäkin voisin tarjota peliseuraksi Zoëa! Zoë on vuoden vanhempi, ja vaikka luonteeltaan kaksikko eroaa jonkin verran, samoja mielenkiinnonkohteita löytyy; Zoë rakastaa taikajuomia ja jästikirjoja, ja lisäksi matkustelukin kiinnostaa. Jos peliseura kiinnostaa, voisin ehdottaa juoneksi esimerkiksi jotakin sellaista, missä jompikumpi huomaa toisen lukevan/lainaavan kirjastossa vaikkapa jästidekkareita ja taikajuomakirjoja, ja tulee juttusille koska samat kiinnostuksen kohteet. Ja jos haluat, voimme kehittää jonkin pelin kolmistaan!

Ihan mahtavaa! Kirjastopeli kuulostaisi oikein hyvältä ja voisi sijoittua tuonne koulun ensimmäisille viikoille. Mikäli sulla on aikaa, voit aloitella peliä vaikka heti ja laittaa mulle linkkiä vaikka viestillä. :)

Jees, aloittelen peliä vaikka huomenna!
Zoë Martinson

Paluu Lukuvuosi 2018-19