Melankolista peliseuraa tarjolla ;)

Lukuvuoden 2018-19 asiat löytyvät arkistoituna täältä.

Melankolista peliseuraa tarjolla ;)

ViestiKirjoittaja Melancholia D’Esseille » 10 Kesä 2018, 19:00

Mikä olisikaan parempi tapa aloittaa kesäloma, kuin loukkaantuminen ja pelikiellon saaminen? Tietenkin ihastuttava roolipeli Châteaussa käytännössä luomisesta asti koomassa olleella hahmollani!

Tosiaan, etsin seuraa Châteaussa kolmatta vuotta käyvälle Serpentardille! Melancholian hahmoesittely löytyy hänen omalta alueeltaan(en osaa vieläkään linkittaa mobillissa, heh...) ja seuraksi kelpailee suunnilleen kuka vain. Toivoisin pelien sijoittuvan koulun kesälomaan tai lukuvuoden loppuun. Toivoisin foorumipeliä, mutta olen myös ehdottomasti avoin chatpeleille!

Vaikka ensisijaisesti haen seuraa Melancholialle, voi tässä topicissa hakea peliseuraa myös toiselta hahmoltani Noah Anderssonilta! (Linkkaisin, mutten edelleenkään osaa. Loistavaa...) Kyseessä on viidettä luokkaa käyvä Gryffondor.

Vastauksia voi laittaa tuohon alas, tai hahmolle yksityisesti. Odotan innolla yhteisiä pelejämme!

Melon & Noah<3
Melancholia D’Esseille
Oppilas

Re: Melankolista peliseuraa tarjolla ;)

ViestiKirjoittaja Melancholia D’Esseille » 12 Kesä 2018, 13:52

C’est super! Haluaisin aloitella Melancholialla pelailemisen ja ehdottaisin parivaljakoksi häntä ja Zoëa. Miten olisi, jos kaksikko törmäisi toisiinsa kesäloman aikana? Melancholia asuu Saint-Étiennessä, mutta liikuskelee lomalla ympäri Ranskaa ja mahdollisesti jopa Englantia. Tytöthän eivät välttämättä liiku samoissa piireissä, mutta lomallahan voi tutustua uusiin ihmisiin!

Voisivathan tytöt törmätä loppuvuodesta myös pihalla, kun he ovat lukemassa kokeisiin. Tai vaikkapa huispauskentällä itse pelaamassa, tai tarkkailemassa muita. Noh, pointtina on se, että kaikki kelpaa, mutta itse suosin tuota kesälomapeli-ideaa.
Melancholia D’Esseille
Oppilas

Re: Melankolista peliseuraa tarjolla ;)

ViestiKirjoittaja Zoë Martinson » 13 Kesä 2018, 22:20

Kesälomapeli sopii hyvin! Pääsen vihdoinkin aloittamaan Zoëllakin pelaamisen :)))) Voitaisiin ehkä suunnitella juonta vähän tarkemmin yksityisviesteillä, niin ettei koko peli mene vain niihin "hei, kuka sinä olet? Minä olen..." -viesteihin.
Zoë Martinson

Paluu Lukuvuosi 2018-19