"Oh", Vicky henkäisi Vanessan keskeytettyä hänen puheenvuoronsa ja nosti vasemman kätensä jonnekin leuan ja suun välimaastoon hämmentyneenä. Eihän ollut edes siinä samalla tullut ajatelleeksi, ettei noita välttämättä pystyisi niihin kaikkiin hetkessä vastaamaan. Metaformaagit tuntuivat niin kovin yliluonnollisilta ja taitavilta, että ehkä, ihan vain yli viidenkymmenen prosentin todennäköisyydellä, hän oli saattanut ajatella, että se olisi mahdollista ja että sen taianomaisen ilmapiirin suojin Vickykin muistaisi Vanessan joka sanan.
Vicky punastui hieman ja katsoi kynsiinsä hajamielisen näköisenä.
"Anteeksi, en ajatel.." Vicky oli aloittamassa, kun hänen takaansa kuului outo, eläimellinen ääni. Vicky kääntyi refleksinomaisesti ja otti pari askelta taaksepäin nähdessään häntä moninkertaisesti suuremman kaappimaisen tytön, oliko se edes tyttö vai naamiaisasuko se "vain" oli? Vicky jatkoi askellustaan kauhun ja hämmennyksen sekoittamana taaksepäin, kunnes törmäsi johonkuhun vieraista ja sitten hän vasta pysähtyi ja otti yhden askeleen eteenpäin.
"Pyydä heti anteeksi!" gorilla mylvi. Vicky ei tiennyt oliko hän enemmän hämmentynyt vai peloissaan. Mitä hänen muka piti pyytää anteeksi? Kuinka mokoma.. Lettileidi, parempaa hän ei keksinyt.. uskalsi tulla hänelle huutamaan? Inhottava tapa! Mitä raakalaisia hänen vanhempansa olivat oikein olleet? Vicky tuomitsi tyttöä roisein sanaparsin mielessään. Samaan aikaan hän olisi silti vain tahtonut juosta.. Ja kovaa.
"Kuka sinä oikein luulet olevasi? Miten sinä, jota en ole eläessäni edes nähnyt, julkeat tulla raivoamaan tällä tavalla juhlissa?" Vicky kysyi halveksivasti ja tuijotti tyttöä päästä varpaisiin nopeasti, ettei mokoma ehtisi vastaamaan ennen hänen vakiorepliikkejään: "Etkö sinä tiedä kuka minä olen? Etkö sinä tiedä mitä sukua minä olen?"