Kirjoittaja Katrine Isabell Wall » 18 Loka 2015, 00:04
"Juuri niitä. Ne olivat aika pelottavia. Olen nimittäin tottunut vain karkkimatoihin ja Mars-patukoihin", Marceau vastaa. "Olen käynyt tänään tanssimassa", hän kuittaa vielä Heatherille. Pelottavia? Karkkimatoja ja Mars-patukoita? En haluaisi olla epäkohtelias, mutta haluaisin kovasti tietää, onko Marceau jästisyntyinen. Jään kuitenkin miettimään liian pitkäksi aikaa, onko asian kysyminen soveliasta, että Heather ehtii taas aloittaa puhumisen.
"Katrinen kanssa, vai?" Joudun hetken muistelmaan, mistä olimme puhuneet, muusta kuin jäähiiristä, kunnes muistan Marceaun sanat.
Ennen kuin kerkeän vastaamaan, jokin kastelee minut, ja kiljahdan. Kiljahdus alkaa hävettää minua heti, miksi olen niin säikky? Tarkistan vaatteeni, jotka näyttävät säilyneen melko kuivina, sitten etsin katseellani vesisuihkun lähdettä, eikä minun kauaa tarvitse ympärilleni katsella. Heatherin rinnassa nimittäin komeilee aikaisemmin minulta huomaamatta jäänyt kuminen kukka, jollaisia olen nähnyt jästejen pilapuodeissa, ja niiden tarkoitus on suihkuttaa vettä muiden päälle. En tiedä, pitäisikö minun nauraa vai ei. Minua alkaa kuitenkin naurattaa, ja kikatan kuivatessani kasvojani kädellä.
"Heather, ei, sanoin jo meidän tutustuneen pari minuuttia sitten!" Vastaan nauraen Heatherille. Minulla ei ole varmaan ikinä ollut näin hauskaa juhlissa.
Don't get too close,
It's dark inside
It's where my demons hide,
It's where my demons hide.
Imagine Dragons - DemonsKatrine Wall, hiljainen, ujo ja älykäs tokaluokkalainen Serdaiglesta