Kirjoittaja Katrine Isabell Wall » 15 Loka 2015, 22:08
"Mutta sinne meni", Heather totesi. "En milloinkaan enää heitä mitään pois. Jopa homeisesta karkista voi olla jotain hyötyä." Lausahdus sai minut naurahtamaan hermostuneesti. Heather puristi sylissään nallea, jota en ollut aiemmin pannut merkille, ja ojensi sitä sitten minulle. "Ota tämä. Heitä."
"En minä voi sitä heittää!" kauhistuin. En ollut tarkoittanut mitään arvokasta. Otin kuitenkin nallen Heatherilta, ettei hän saisi päähänsä heittää sitä itse. Astahdin taaksepäin unohtaen rotkon sijainnin, ja horjahdin. Räpiköin itseni tasapainoon, mutta tajusin liian myöhään nallen tipahtaneen kädestäni. "Voi ei! Anteeksi Heather!" huudahdin kauhuissani.
Nappasin taskustani taikasauvan, ja laskeuduin toistamiseen mahalleni kuilun reunalle. Tiesin, etten pystyisi valoloitsuun, joten keskityin ajattelemaan kirkkaankeltaisia kipinöitä. Sauvastani purskahti kaunis kipinäparvi, jonka valossa näin jotain odottamatonta. Heatherin nalle ei ollut tippunut kuiluun. Se oli takertunut johonkin, jota en ollut aikaisemmassa pimeydessä huomannut: narutikkaisiin, jotka alkoivat metrin reunan alapuolelta. "Heather!" huudahdin riemuissani. Käytävä jatkui siis rotkon pohjalla.
Don't get too close,
It's dark inside
It's where my demons hide,
It's where my demons hide.
Imagine Dragons - DemonsKatrine Wall, hiljainen, ujo ja älykäs tokaluokkalainen Serdaiglesta