//Tämä pelialue on varattu Sirena Roverille ja Ruth Rousseaulle. (Ja otsikot on tuskaa, en vain osaa. Anteeksi. D::)//
Istuskelin pienen työpöytäni takana sairaalasiivessä. Muutaman pedin päässä minusta ja työpöydästäni lepäsi mustahiuksinen poika. Nuorukaiselle oli noussut todella korkea kuume äkillisesti tunnin aikana ja nyt hän lepäili täällä. Muuten oli ollut hiljaista.
Vilkaisin vasemmassa kädessäni olevaa rannekelloa. Oppilailla oli nyt välitunti. Yleensä niiden aikana porukkaa saapui paikalle mitä kummallisempien vaivojen kanssa. Oli ollut nenäverenvuotoa, päänsärkyä, huonovointisuutta, huippausta, syöpää ja sen sellaista. Suurin osa näistä loukkantuneista potilaista yritti kuitenkin vain lintsata tunneiltaan. Joskus oppilaita tuli suurikin porukka, mutta minä kyllä tiesin mitä nuo yrittivät. He halusivat vain pois tunneilta koska "päätä särki". Kuitenkin nuo häipyivät nopeasti, kun käskin heitä jäämään tänne kanssani. Pitihän kipeistä nyt huolta pitää, eikös vain?
Huokaisin hiljaa ja käänsin kirjan sivua. Harvinaista kylläkin, mutta tällä kertaa siroissa käsissäni ei ollut painava tiedekirja, vaan romaani. Kirja kertoi tarinaa päihderiippuvaisesta miehestä ja hänen matkastaan kohti parempaa elämää. Kirja oli ihan kiva mielestäni, mutta olin minä parempiakin lukenut. Nostin katseeni ylös kirjasta pian. Sairaalasiiven ovi oli narahtanut.