//Kolmas vuosi lähti tänä syksynä käyntiin. Ja on se aikalailla. Lähinnä ensin vähän laskeutumis/ukemitreeniä ja sen jälkeen parin kanssa harjoittelua. Itse oikeastaan törmäsin nenä edellä aikidoon, kun olin itsepuolustuslajien seuran (en nyt mainitse nimeä, toimii nimittäin vain tällä paikkakunnalla) sivuilla etsimässä jotain vastapainoksi soittamiselle. Aikidosta en ollut koskaan kuullutkaan ja se näytti videoissa tosi mukavalta lajilta. Pyysin sitten kaverini mukaan ja ollaan molemmat tykätty tosi paljon. Hyvä, että sullakin on hyvä ryhmä, se on oikeasti tosi tärkeää! Ja mä en oikeastaan edes tiedä, miten meitä kutsutaan. :D Olen käynyt nyt junnuissa, kun en usko että taito vielä riittää aikuisten ryhmään... ja meillä ei paljon termeistä puhuta, lähinnä vaan tehdään rennosti ja mukavasti sekä hyvin ohjatusti. :)
Kieltämättä taistelulajeista kehittyi pidempi keskustelu kuin ehkä roolipeli. :D//
"Niin onhan se", Hestia vastasi hieman poissaolevasti ja vatsanpohjassani kouraisi. Vilkaisin taas Shaniettaa, joka katseli syliinsä. Olihan Anthalla kaikki okei? Molemmat näyttivät läpeensä huolestuneilta ja minua alkoi ensimmäistä kertaa sinä päivänä ahdistaa. Ja kovasti. "Mutta aurorikoulutukseenhan valitaan vain taitavimmat, joten kyllä he pärjäävät", Hestia jatkoi. "Onhan Antha kunnossa?" en voinut olla kysymättä. Katselin molempien kasvoja huolestuneena ja mietin, mitä he mahtoivat ajatella.
"Ai, sinulla on veli", Hestia kiinnostui. Nyökkäsin. "Minkä ikäinen Darcy on, jos saan kysyä? Millaisia pikkuveljet ovat?" Hestia kyseli. "Darcy menee syksyllä ensimmäiselle luokalle Beauxbatonsiin. Pikkuveljet ovat kaikki aika erilaisia. Meillä on tosi hyvät välit Darcyn kanssa ja teemme paljon asioita yhdessä. Mutta taas Darcyn jästikaveri, joka on saman ikäinen, yleensä vain pysyy kaukana isosiskostaan ja -veljestään", kerroin.
"Totta kai voit tulla!" Hestia sanoi. "Tosin sitten sinun vaan täytyy ilmoittaa siitä etukäteen, koska ei meille muuten löydä..." Hän kääntyi hymyilemään Shanietalle. "Kiitos", sanoin hymyillen molemmille vuorotellen.
//Tosiaan, tämäkin alkaa varmaan kohta olla loppu. :)//