Paljon pöllöjä

Lukuvuoden 2015-16 asiat löytyvät arkistoituna täältä.

Re: Paljon pöllöjä

ViestiKirjoittaja Rosalie Smith » 30 Elo 2015, 12:34

Melody Wood

"Rakastan lentämistä!" Fanny sanoi "Mutta en pidä kilpailusta, joten huispaus ei ole oikein minun juttuni", tuo jatkoi. "Entä sinä?" "Rakastan huispausta! Ja lentäminen on myös kivaa, mutta tykkään mielummin heitellä kaatoa ja napata sieppiä" sanoin tuolle. "Haluaisitko tulla joskus huispauskentälle lentämään kanssani?" Kysyin hymyillen.

/ hups, lähti Rosaliella. No, mitä väliä, ropetus siltikin :D
Rosalie Smith (13v): Rosalie on kiltti, joskus vähän ärsyttävä, pirteä, tyttö joka yrittää kaikkensa, rakastaa lukea ja muutenkin on hyvä koulussa.
Hahmoni: Rosalie Smith, Melody Wood, Keira Kingsley ja Bella Whitley
Rosalie Smith
Oppilas

Tupa: Serdaigle

ViestiKirjoittaja Fanny Wiest » 30 Elo 2015, 14:53

"Rakastan huispausta! Ja lentäminen on myös kivaa, mutta tykkään mieluummin heitellä kaatoa ja napata sieppiä", Melody sanoi. "Haluisitko tulla joskus huispauskentälle lentämään kanssani?", tuo jatkoi hymyillen. Fannyn sisällä lämpeni ja hänen suupielensä kaartuivat leveään hymyyn. "Tottakai!" Fanny hihkaisi iloisena.
Pieni, aurinkoinen, mutta sisukas arpinaamainen punapää Serdaiglesta.

Muut hahmoni: Linda Brown, Sirena Rover.
Fanny Wiest
Oppilas

ViestiKirjoittaja Melody Wood » 30 Elo 2015, 19:03

// Olisitko kiinnostunut pelaamaan tätä lentelyä? :)

Melody Wood

"Tottakai!" Tuo hihkaisi. Hymyilin, ja kirjoitin taas Dinan kirjeeseen.

Tänne tuli joku, joku Fanny Wiest (en tii mistä tuvasta, varmaan Serdaigle tai Gryffondor), jonka kanssa aloin ny jutteleen. Se on aika kiva, ja me mennään jossain vaiheessa huispaamaankin.

"Missä tuvassa olet?" Kysyin tuolta. "Missäpäin Ranskaa astut vai asutko jossain muualla?"
You wouldn't want to fight crime? No no no no.
You wouldn't want to stop time? No no no no.
You wouldn't want to turn water into wine?
Or how about being invisible? I'd rather be invisible.

Melody Wood (15) : Kaunis, kunnianhimoinen, hauska ja ärsyttävä viidesluokkalainen Serpentard, joka virnistelee liikaa ja rakastaa taikaolentoja, huispausta ja ystäviä yli kaiken.

Hahmoni: Melody Wood, Bella Whitley ja Keira Kingsley
Melody Wood
Oppilas

Tupa: Serpentard

ViestiKirjoittaja Fanny Wiest » 31 Elo 2015, 08:08

// Joo :D//

Melody hymyili ystävällisesti. Tämä kirjoitti pergamentilleen pidemmän aikaa. Fanny sulki kirjansa ja kaivoi tähtitieteen läksyt esiin. Hän rakasti loitsuja ja tähtitiedettä. Ne olivat tytön lempiaineita.

"Mistä tuvassa olet?" Melody kysyi. Fanny käänsi katseensa tähtikuvioista tuohon. "Serdaigle" Fanny vastasi.
"Missäpäin Ranskaa asut vai asutko jossain muualla?" Melody jatkoi. Fanny vaihtoi asentoaan kiusaantuneesti. Miksi kaikkien piti kysyä tuota. Hän vilkaisi taas arpisia käsiään ja värähti.
"No tuota... Asun tällähetkellä Kanadassa jästien orpokodissa", Fanny takelteli. "Olen silti täysiverinen", hän lisäsi ja hipaisi arpista kättään inon vallassa.

Fanny Wiest
Oppilas

ViestiKirjoittaja Rosalie Smith » 31 Elo 2015, 16:34

Melody Wood

"Serdaigle" tuo vastasi. Sitten hän vaihtoi asentoaan vähän kiusaantuneesti, ja katsoin ihmetellen. "No tuota... Asun tällähetkellä Kanadassa jästien orpokodissa" "Olen silti täysiverinen" tuo lisäsi. Hymyilin, vähän vaitonaisesti kyllä. Olisin halunnut kysyä jotain, mutta Fanny ei näyttänyt sellaiselta, että hän voisi kertoa menneisyydesätään. Huomasin tuon sylissä tähtitieteen kirjat. "Voisitko muuten auttaa mua vähän läksyissä?" Olin heittänyt reppuni viereeni, ja kaivoin sieltä loitsujen kirjan. "En oo mikään paras niissä... tykkään enemmän pimeän voimilta suojautumisesta ja yrttitiedosta" sanoin yrittäen piristää tuota. Ei olisi pitänyt kysyä sitä. "Ja tähtitiedosta" lisäsin. "Muuten, mitkä ovat valinnaisaineesi? Minulla on muinaiset riimut ja numerologia."
Rosalie Smith (13v): Rosalie on kiltti, joskus vähän ärsyttävä, pirteä, tyttö joka yrittää kaikkensa, rakastaa lukea ja muutenkin on hyvä koulussa.
Rosalie Smith
Oppilas

ViestiKirjoittaja Rosalie Smith » 31 Elo 2015, 16:35

/ Lähti taas Rosaliella :D Voitas lopetella kohta tähän, molemmille vielä pari ropetusta ja sitten mietitään sitä lentoropee :D
Rosalie Smith
Oppilas

ViestiKirjoittaja Fanny Wiest » 31 Elo 2015, 18:19

Melody hymyili vaitonaisesti. Tuo vilkaisi Fannyn läksykirjoja. "Voisitko muuten auttaa mua vähän läksyissä?" Melody kysyi. Hän kaivoi repusta loitsukirjan. Fannyn hymy kirkastui ja siirtyi tytön viereen. "En oo mikään paras niissä... tykkään enemmän pimeän voimilta suojautumisesta ja yrttitiedosta", Melody selitti. "Ja tähtitiedosta", tuo lisäsi. Ennenkuin Fanny ehti avata suutaan Melody jo kysyi: "Muuten, mitkä ovat valinnaisaineesi? Minulla on muinaiset riimut ja numerologia."

Fanny punastui. "No tuota. Minä olen toisluokkalainen", hän jatkoi nolostuneena.

//Sopii!//

Fanny Wiest
Oppilas

ViestiKirjoittaja Rosalie Smith » 31 Elo 2015, 20:55

Melody Wood

Fanny tuli viereeni. "No tuota. Minä olen toisluokkalainen", tuo sanoi nolostuneena. "No, mitkä haluaisit ottaa?" kysyin hymyillen. "Muinaiset riimut ovat todella kivoja. Numerologia myös, tykkään niistä." Joku pöllö raakkui. "Mennäänkö johonkin muualle tekemään?" kysyin tuolta. Kirjoitin nopeasti Dinan kirjeen alareunaan nimeni ja rullasin sen, kirjoitin päälle Dinalle ja annoin Hildenille. Pöllö lähti lentoon, kohti Englantia.
Rosalie Smith
Oppilas

ViestiKirjoittaja Mila Molina » 31 Elo 2015, 22:51

Pelin väliaikainen pisteytys:

Melody Wood: 11 p
Fanny Wiest: 9 p

Jatkakaa peli loppuun, niin saatte kaikki 5 lisäpistettä!
Mila Molina (64): Taikakoulu Châteaun entinen rehtori, nykyään vain ennustuksen opettaja. Ankara ja määrätietoinen tiukkapipo.
Muut hahmoni: Ronja Blomroos, London Morel & Michelangelo Pele
Mila Molina
Opettaja

Opetettava aine: Ennustus

ViestiKirjoittaja Fanny Wiest » 01 Syys 2015, 15:50

"No mitkä haluaisit ottaa?" Melody kysyi hymyillen. "Muinaiset riimut ovat todella kivoja. Numerologia myös, tykkään niistä", tuo jatkoi. "Ajattelin, että ottaisin muinaiset riimut, taikaeläinten hoidon ja jästitiedon.

Kuului raakuntaa. "Mennäänkö johonkin muualle tekemään?" Melody kysyi. "Joo", Fanny vastasi. Melody kirjoitti kirjeeseen jotain, antoi sen sitten pöllölle ja pöllö lensi pois. Fanny nousi ylös.

Fanny Wiest
Oppilas

EdellinenSeuraava

Paluu Lukuvuosi 2015-16