Yllättävä kohtaaminen

Lukuvuoden 2015-16 asiat löytyvät arkistoituna täältä.

Re: Yllättävä kohtaaminen

ViestiKirjoittaja Toto » 06 Elo 2015, 21:26

Tyttö käänsi minut jo toistamiseen ja kertoi, että hän oli tullutkin jo aikaisemmin, sekä, että voisi auttaa minua. Helpotuin hiukan.
"Totolla on silti hirveä kiire! Ja Totonhan kuuluu palvella Rosea, eiei Toto palvelee, Rose käskee!" Huudahdin.
"Mikä sinä olet? " Kuului.
Käännyin ja huomasin siellä tytön, olin aikeissa esitellä itseni, mutta Rose ehti ensin.
Hän esitteli meidät ja minä kumarsin, kun minut oli esitelty.
"Nyt Totolla on jo kiire!" Sanoin ja aloin siivoamaan.
Toto
Kotitonttu

ViestiKirjoittaja Sienna Bloodworth » 06 Elo 2015, 22:00

Siennalle täysin vieras tyttö kääntyi katsomaan häntä. Hän näytti Siennan mielestä oudolta. Aivan kuin yli-innokas koiranpentu. Se sai Siennan voimaan huonosti.
"Minä olen noita nimeltä Rose ja tämä on Kotitonttu nimeltä Toto", Roseksi esittäytynyt tyttö selitti hymyillen. "Hauska tavata."
"En kysynyt sinulta!" Sienna tiuskaisi Roselle. "Kuinka tyhmänä sinä minua pidät? Tottakai tiedän, että mikä sinä olet!"

//Mäkin kirjoitan nyt tälleen lyhyitä pätkiä sit tän pelin ajan. Ja saatan sit vaihtaa jossain vaiheessa yksikön ensimmäiseen persoonaan, koska Sienna alkaa olla mulle jo tutumpi hahmo.//
Sienna Bloodworth
Oppilas

Tupa: Serpentard

ViestiKirjoittaja Rose Hill » 06 Elo 2015, 22:14

Kuului tiuskaisu "Ei. En pidä sinua tyhmänä ja en myöskään pidä huutamisesta. Asiat voi ratkaista huutamattakin ." Rose sanoi kädet puuskassa kasvoillaan ilme joka näytti epäilyttävästi vihaiselta kolme-viisisuotiaalta.
4-luokkalainen Gryffondor Rose Hill. Koulun fiksu ilopilleri joka keksii aina jotain hauskaa tekemistä. Käärmessuu ja jästisyntyinen.
Rose Hill
Oppilas

ViestiKirjoittaja Toto » 07 Elo 2015, 11:27

Tyttö tiuskaisi ja selitti, että oli kysynyt minulta.
"Minä olen Kotitonttu Toto, niinkuin Rose äskein kertoi!" Sanoin ja kumarsin toistamiseen.
"Oppilaat ovat jo tulleet, Toto ei ole toteuttanut käskyä!" Huudin, kun tajusin, että tyttöhän on oppilas, joka on juuri saapunut kouluun.
Aloin taas hakkaamaan päätäni seinään.
Toto
Kotitonttu

ViestiKirjoittaja Sienna Bloodworth » 08 Elo 2015, 23:07

"Ei. En pidä sinua tyhmänä ja en myöskään pidä huutamisesta. Asiat voi ratkaista huutamttakin", tyttö, joka oli maininnut nimekseen Rose, sanoi kädet ristissä yrittäen olla vihaisen näköinen. Siennan mielestä Rose oli kuitenkin epäonnistunut yrityksessään.
Kotitonttu esittäytyi uudelleen, mutta Sienna ei jaksanut huomioinut sitä.
"Aha. En kyllä huutanut, niin että haluatko todella, että alan huutamaan?" Sienna kysyi kimeällä ja lapsellisella äänellään, joka huutamaan -sanan kohdalla muuttui karjunnaksi. Nyt pikku neiti oli jostain syystä tavallista äkkipikaisemmalla tuulella. Hänen silmissään leiskui tuli, joka sammui lähes saman, koska hän kuuli taas epämiellyttävää hakkausääntä. Ääntä piti se kotitonttu.

"Oppilaat ovat jo tulleet, Toto ei ole toteuttanut käskyä!" kotitonttu huusi.
"Öö... Minä kylläkin melkein asun tässä koulussa ja olen ollut täällä muutenkin koko kesän" Sienna mumisi hämmentyneenä. Hakkaus tuotti hänelle päänsärkyä.
"Voitko hitto lopettaa tuon pään hakkaamisen?" Sienna äyskähti lopulta, kun ei enää jaksanut kuunnella tuota kirottua ääntä.
Sienna Bloodworth (13): Jekkuja ja piloja rakastava lapsellinen tyttö Serpentardista.
Muut hahmoni: Vanessa Kingston (14) & Brian Eldridge (15)
Sienna Bloodworth
Oppilas

ViestiKirjoittaja Rose Hill » 09 Elo 2015, 10:56

"Eip, en halua että rupeat todella huutamaan. Minkä ikäinen edes olet?" Sanoin.
4-luokkalainen Gryffondor Rose Hill. Koulun fiksu ilopilleri joka keksii aina jotain hauskaa tekemistä. Käärmessuu ja jästisyntyinen.
Rose Hill
Oppilas

ViestiKirjoittaja Toto » 09 Elo 2015, 18:29

Toinen tyttö kertoi asuvansa koululla ja käski minun lopettaa hakkaaminen.
"Kiire!" Huudahdin ja aloin taas siivoamaan.
Sain tämän käytävän siivottua ja päätin lähteä toiselle.
"Minä menen tästä tuonne rehtorin kanslian eteen olevalle käytävälle!" Ilmoitin ja napsautin sormiani, jotta ilmiintyisin.
Toto
Kotitonttu

ViestiKirjoittaja Sienna Bloodworth » 10 Elo 2015, 22:20

"Kiire!" kotitonttu huusi lopetettuaan hakkaamisen ja alkoi siivoamaan käytävää.
"Rauhoitu!" Sienna huusi tontun perään, mutta katsoi pian sen jälkeen taas Rosea.

"Eip, en halua että rupeat todella huutamaan. Minkä ikäinen edes olet?" Rose Hill kysyi Sienna Bloodworthilta. Siennaa oli aina häirinnyt tuo kysymys, sillä tyttö näytti pituutensa vuoksi enemmän yhdeksän kuin kolmetoistavuotiaalta.
"Mitä se sinulle kuuluu? En edes tunne sinua", Sienna kysyi viattomalla, mutta silti jokseenkin pahansuopaisella äänensävyllä.

Kun tonttu oli siivonnut koko käytävän hurjaa vauhtia, se ilmoitti menevänsä rehtorin kanslian edessä sijaitsevalle käytävälle ja napsautti sormiaan.
Sienna Bloodworth (13): Jekkuja ja piloja rakastava lapsellinen tyttö Serpentardista.
Muut hahmoni: Vanessa Kingston (14) & Brian Eldridge (15)
Sienna Bloodworth
Oppilas

ViestiKirjoittaja Rose Hill » 22 Elo 2015, 07:12

"Hei odota!" Huudahdin ja tartuin tonttua kädestä.

/Sori kun tuli näin lyhyt ja on kestäny niin kauan. Yritän olla aktiivisempi nyt:)//
Rose Hill
Oppilas

ViestiKirjoittaja Toto (en jaksanu kirjautuu) » 29 Elo 2015, 13:05

Huomasin, että joku oli tullut mukaani.

"Miten sinä tulit?" Kysyin ja aloin taas siivoamaan.
"Pitää kiillottaa!"

//tämäkin lyhyt, sori!
Toto (en jaksanu kirjautuu)

EdellinenSeuraava

Paluu Lukuvuosi 2015-16