Kirjoittaja Vanessa Kingston » 05 Elo 2015, 23:27
//Sopiiko, että tytöt häädetään kaupasta ulos ja he saavat sinne porttikiellon parin viestin jälkeen? :D//
Rose keräsi rahat pussiin ja kääntyi katsomaan Raymondea.
"Rose, älä!" parahdin. Hän ei kuunnellut. "Omapahan on ongelmasi", mumisin vihaisesti kulmat kurtussa ja kädet ristissä, kun Rose lähti hymyillen Raymondea kohti.
Vicky oli vajonnut tässä välissä lattialle ja alkoi änkyttämään.
"Tä-tämä on hirveän n-noloa..." Vicky selitti. Katsoin häntä edelleen vihainen ilme kasvoillani, vaikka tosiasiassa olin vain järkyttynyt. "Olin i-ihan varma että se se olisi minun, mut.."
Olin ollut täysin valmis vastaamaan Vickylle, koska tällä kertaa ymmärsin, että mistä kiikastaa. Kuitenkin inhottava ja karhea tiuskinta kassan suunnalta sai minut unohtamaan aikeeni.
"Eivät ne ole minun! Mitä oikein kuvittelet!" Raymonde äyskähti kovaan äänen ilmiselvästi Roselle. Se pelästytti minut ja hyppäsin vaistonvaraisesti taaksepäin. Vickykin oli hätkähtänyt.
"Hän sanoi että nämä eivät ole hänen ja suuttui", Rose sanoi, kun oli tullut takaisin luoksemme. En ehtinyt ajatella ollenkaan, ennen kuin olin loikannut kaksi hyllykön väliä kassan suuntaan. Auki olevat hiukseni olivat osittain kasvoillani ja huomasin niiden värin vaihtuneen hyvin tummiksi ruskeiksi siitä ihanasta hunajanvaaleasta, mitä ne olivat olleet vielä hetki sitten. Toivottavasti mitään muuta ei ollut sattunut. En nimittäin pitänyt ulkonäköni jatkuvasta muuntelusta.
Molemmat edessäni seisovat hahmot osoittivat minua sauvoillaan. Olin kai vaikuttanut turhan aggressiiviselta.
"Ei teidän minua tarvitse osoitella noilla sauvoillanne. Olisin vain kysynyt teidän nimiänne, jos sinun nimesi ei olekaan Raymonde. Minun mielestäni kyllä tuo", osoitin Raoulia, "kutsui sinua Raymondeksi", selitin ranskaksi. Huomasin muutaman sekunnin kuluttua, että hiusteni olevan jälleen hunajanväriset. Se oli hyvä merkki ulkonäköni puolesta, mutta pelkäsin pahoin, että olin jo paljastanut itseni metamorfimaagiksi. Se kun sattui olemaan huolellisesti varjeltu perheenkeskeinen salaisuus.
Epäaktiivinen kiireiden takia. En ota nyt uusia roolipelejä, mutta vanhat ja sovitut pelataan, mikä on tietysti olennaista.Vanessa Kingston (14): Huispaukseen ja lentämiseen ihastunut metamorfimaagityttö Serdaiglesta.
Muut hahmoni: Sienna Bloodworth (13) & Brian Eldridge (15) & Dalia Delacroix