Kurpitsajuhla

Tällä alueella keskustellaan lukuvuoden 2015-2016 suuremmista juonista ja tapahtumista. Juoni koostuu Kurpitsajuhlasta sekä Kolmivelhoturnajaisista.

Re: Kurpitsajuhla

ViestiKirjoittaja Rosalie Smith » 31 Heinä 2015, 18:39

Kidnappaus idea on myös hyvä jos useimmat ei haluis murhaa. Ja jos kukaan ei kuolis siin nii viel parempi.

Olisko joku jästisyntyinen kidnapattava? (ehdotan täs vaan) Kun UAKS.ry vihaa niit nii. Ainaki Rosan vois napata ku se on puhdasverisestä perheestä eikä niiden perhe silti kannata pimeyden voimia.
Rosalie Smith (13v): Rosalie on kiltti, joskus vähän ärsyttävä, pirteä, tyttö joka yrittää kaikkensa, rakastaa lukea ja muutenkin on hyvä koulussa.
Hahmoni: Rosalie Smith, Melody Wood, Keira Kingsley ja Bella Whitley
Rosalie Smith
Oppilas

Tupa: Serdaigle

ViestiKirjoittaja Vanessa » 31 Heinä 2015, 20:00

Pahoittelen viimeaikaista epäaktiivisuuttani. Se johtuu erinäisistä kiireistäni ja siksi olen lähinnä vain nopeasti lueskellut näitä viestejä enkä ole sitten ollenkaan huomannut tätä "Juoni lukukaudelle 2015-16"-aluetta. Jos aiotte nyt käyttää tuota murhaideaa, niin Vanessa siis voi olla komennuskirouksen vallassa.
Vanessa

ViestiKirjoittaja Cerinna Crèin » 31 Heinä 2015, 20:48

Heii, toi kidnappaus kuulostaa hyvältä! Mielestäni kidnapattavia voisi olla 2-4? Eli esim Evelyn, Rosalie ja tarjoaisin Lily-Bellaa? Koska silloin kidnapatut voisivat pelata jonkun ropen jossa he esim ovat siellä vankilassansa yms? Ja sen takana olisi tosiaan UAKS.RY?
Cerinna Crèin (28): Vararehtori, loitsujen professori ja Serpentardin tuvanjohtaja. Mukava, fiksu ja kohtelias ruskeaverikkö.

Muut hahmoni: Daniel Ford (22), Effie Solender (20) ja Lily-Bella Davies (15)
Cerinna Crèin
Vararehtori

Opetettava aine: Muinaiset riimut

ViestiKirjoittaja Evelyn Clément » 31 Heinä 2015, 20:56

Jos ottaisi kidnappauksen lisäksi vaikka tuon juhlan, niin saisi kaikille mahdollista ohjelmaa, eikä kidnappauksen tarvitsisi pyöriä tietyn alueen ympärillä.

Mitäs mieltä joku U.A.K.S.ry:stä on tästä panttivankiudesta? Puolesta vai vastaan? Onko joku kriteeri, minkä perusteella tarvittaisiin vankeja? Ehkäpä juuri joku jästisyntyisyys, muttapa mutta... hmmm... voisin silti tarjota Eveä (miksi ihmeessä haluankaan Even alituisesti ongelmiin?)...

Syitä voisi olla myös noiden edellä lueteltujeni (saattaa tietää muutaman mukana olijan ja rikkaus) lisäksi esimerkiksi se, että Even isä kuuluu näihin taikaministeriksi tähtääviin (tällä hetkellä joku hänen ylempi tai alempi (omasta mielestään korkea-arvoinen) apulainen/sijainen). Ja jos nyt vielä mietin syitä, niin Eve ei välttämättä ole tällä hetkellä pimeyden voimien puolella, joten sekin saattaisi syyksi kelvata.
Tai sitten Eve voisi olla vain kidnappauksen epäonninen todistaja (jollei muita innokkaita siihenkin löydy) ja ajautua näin mukaan kohteeksi...

Siis olettaen, että koko hommeliini tulisi.
Tämä hahmo ei ole roolipelillisesti enää mukana, mutta jos näet uuden viestin, niin haamuilen todennäköisesti ylläpidon asioilla :)

Hahmoni: Evelyn Clément, Deborah Samatha Fey ja Nicolas Cartier
Evelyn Clément
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Sharnee Ispahan » 31 Heinä 2015, 22:16

Kidnappaus kuulostaa juonelta, jossa Sharnee olisi mieluusti mukana! Se toisi vähän toimintaa kurpitsajuhlaan. Voin mieluusti tarjota Sharneeta kidnapattavaksi, vaikka tältä erää en keksi muita syitä kuin sen, että tyttö on jälleen kerran liian utelias ja joutuu napatuksi vain koska oli väärässä paikassa väärään aikaan.

Myös Eun Ji voisi olla kidnappauksen kohteena, onhan tytön isä myös Taikaministeriön työntekijä. Kumpikin hahmo varmasti toisivat omanlaistaan väriä peliin, Sharnee "Ei tunnu missään" -asenteellaan, vaikka tosiasiassa olisikin peloissaan, ja Eun Ji taas huolehtívaisuutensa takia toimisi ikäänkuin äitinä nuoremmille kidnapatuille.

Tämä tietenkin vain, jos kaikille sopii, että joko Sharnee tai Eun Ji ovat kidnapattuja.
5. luokkalainen Gryffondorin oppilas, huomiota rakastava intialaisneito joka ei oikeasti ole niin ilkeä kuin antaa ymmärtää.

Hahmoni: Sharnee Ispahan, GryffondorPark Eun Ji, SerdaigleAnna Pretre, PouffsouffleSalena Bloke
Sharnee Ispahan
Oppilas

ViestiKirjoittaja Evelyn Clément » 31 Heinä 2015, 22:51

Kidnappaajt olisivat ehkäpä hyvä saada mukaan peliin... ja alkaa tuntua siltä, että aika moni olisi innokas napattavaksi, joten kenties voisin (tosin raskain sydämin (no ei vaan (no juupas (no vitsi vitsi)))) ottaa Even pois kohteena olemisesta (saanko kokea itseni vaan niin itsekkääksi, jos haluan tän verran valokeilaan...). Ehkä saattaisi nimittäin olla outoa, jos puolet koulun oppilaista olisi vangittuja. Ellei se sitten olisi joku hieman suuremman luokan operaatio... hömhöm.

Mutta noh, onko kidnappauksella tai jollain muulla tempauksella enemmän kannatusta, kuin murhalla?
Tämä hahmo ei ole roolipelillisesti enää mukana, mutta jos näet uuden viestin, niin haamuilen todennäköisesti ylläpidon asioilla :)

Hahmoni: Evelyn Clément, Deborah Samatha Fey ja Nicolas Cartier
Evelyn Clément
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Liina Lehtinen » 31 Heinä 2015, 23:44

Hohoo, sieppaus koulussa? Sopisi minulle.
Liina vois nähä sieppauksen, mutta kukaan ei uskoisi tyttöä?
Ennen kuin selviäisi, että tuo puhuu totta?
Kakkosluokkalainen keppostelia Pouffsouflesta, iloinen ja ystävällinen Liina Lehtinen.

Puoliaktiivinen ainakin marraskuun ajan, vastaan roolipeleihin säännöllisesti.
Liina Lehtinen
Oppilas

Tupa: Pouffsouffle

ViestiKirjoittaja Mila Molina » 01 Elo 2015, 01:49

Koska näin moni on tuota murhamysteeriä vastaan, perutaan se. Ei ole kiva, että pelaajat saavat traumoja juonesta.

Sen sijaan tuo kidnappausidea kuulostaa loistavalta! Vähän äksöniä kouluun, muttei kuitenkaan mitään liian kamalaa. Jos UAKS.RY:n jäsenet vain ovat halukkaita, voisi kyseinen kerho olla kidnappauksien takana. Tällä hetkellä kerhoon kuuluu Karakatus Kärmes ja Rosella McDevon. Ja kidnappaukset voisivat sijoittua vaikka tuonne juhlien loppupuolelle, jolloin kaikki ehtivät juhlia ennen kauheuksia.

Minun puolestani kaikki, jotka haluavat, voivat toimia kidnapattuina. Itsekin nimittäin voisin tarjota jonkun hahmoista kidnapattavaksi. Eihän kidnappauksien tarvitse tapahtua yhtä aikaa, vaan esimerkiksi niin, että oppilaita yksi kerrallaan katoaa juhlista erinäisten tapahtumien seurauksena. Jos UAKS.RY.-kerhoon ei liity enempää jäseniä, voisi kidnappaajina toimia myös Karakatuksen pimeät kaverit (hänellä varmasti on sellaisia). Tai jos Vanessa haluaa olla komennettuna, hän voisi tahtomattaan olla yksi kidnappaajista. Ja kidnappauksethan voisivat kaikki tapahtua eri tavalla. Tyyliin juoman myrkyttämisellä, tainnutu-loitsulla tai muuten vain houkuttelemalla mukaan.

Kidnapatut: Evelyn Clèment, Rosalie Smith, Lily-Bella Davies, Sharnee Ispahan / Park Eun-Ji, Ronja Blomroos / London Morel

Kidnappaajat: Karakatus Kärmes, Rosella McDevon, Vanessa Kingston

Silminnäkijät: Liina Lehtinen
Mila Molina (64): Taikakoulu Châteaun entinen rehtori, nykyään vain ennustuksen opettaja. Ankara ja määrätietoinen tiukkapipo.
Muut hahmoni: Ronja Blomroos, London Morel & Michelangelo Pele
Mila Molina
Opettaja

Opetettava aine: Ennustus

ViestiKirjoittaja Sharnee Ispahan » 01 Elo 2015, 02:28

Jos kidnappaajia tarvitaan enemmän, voisi joku tehdä väliaikaisen hahmon, joka tulisi kurpitsajuhlaan ulkopuolisena ja olisi esimerkiksi yhdistettynä Karakatukseen ja UAKS.RYhyn?

Ja mietin tätä vähän enemmän, ja luultavasti otan kidnapatuksi hahmoksi Sharneen. Eun Ji on ollut hahmonani vasta niin vähän aikaa, etten ns. tunne koko hahmoa tarpeeksi hyvin pystyäkseni kuvittelemaan miten tyttö reagoisi tapahtumaan. Sharnee taas on niin hirveän tuttu hahmo minulle, sillä olen itse hyvin samanlainen :D Joten minun kidnapattava hahmoni on Sharnee.

Missä kidnapattuja oppilaita muuten pidettäisiin? Olisiko kidnappaajilla jokin paikka koulun ulkopuolella, vai todella hyvin piilotettu paikka koulun sisällä? Olisivatko oppilaat kidnapattuna vain hetken aikaa(muutamasta päivästä muutamaan viikkoon), vai pidemmän ajan(kuukausia)? Entä miten koko juoni päättyisi? Kuka löytäisi oppilaat ja mitä kidnappaajille tapahtuisi? Tälläiset kysymykset pomppasivat päähäni tällä kertaa :D
5. luokkalainen Gryffondorin oppilas, huomiota rakastava intialaisneito joka ei oikeasti ole niin ilkeä kuin antaa ymmärtää.

Hahmoni: Sharnee Ispahan, GryffondorPark Eun Ji, SerdaigleAnna Pretre, PouffsouffleSalena Bloke
Sharnee Ispahan
Oppilas

ViestiKirjoittaja Matthias Frankowski » 01 Elo 2015, 13:10

Kurpitsajuhlan tanssiaiset ja muu siis pidetään? Sillä itse olen aika innoissani tuosta naamiotumismahdollisuudesta ja muutenkin kidnappaajia ei pystyisi heti tunnistamaan. Puhumattakaan siitä, että olen jo itse hieman suunnitellut miten hahmoni pukeutuisivat. :')

Voisin tarjota Frankowskia kidnappaajien hyväksikäyttämäksi apulaiseksi tai harhauttajaksi. Poika kun on jo tutustunut Rosellaan ja suostuu yleensä, kun häneltä apua pyydetään.
Esimerkiksi henkilö x:n yllättäminen, sillä tällä on "syntymäpäivät" ja x:n kaverit [eli kidnappaajat] haluavat pitää hälle yllätyssynttärit, mutta tarvitsevat ulkopuolisen apua x:n kuljettamiseen paikkaan y, jossa ne pidetään. Tai jossain vastaavassa skenaariossa Frankowski voisi auttaa, ellei kidnappaajista ketään ole erityisen hyvä suostuttelija.

Aion kuitenkin pitää kiinni siitä, että poika jotenkin loukkaantuu ja lähetetään sairaalasiipeen, joksikin aikaa. :) Joko kidnappaajat tai joku ulkopuolinen henkilö tai hän itse aiheuttaa kyseisen loukkaantumisen..
"Kävele sata metrii mun kengissä, selviit hengissä, mut sun elämäs ei oo enää entistä"
- Huge L, Matka mun kengissä

Matthias Frankowski, 6.-luokkalainen Serpentard. Arkielämä koostuu kouluelämästä selviytymisestä ja kaverin kanssa oleilusta.
Matthias Frankowski
Oppilas

Tupa: Serpentard

EdellinenSeuraava

Paluu Juoni lukukaudelle 2015-2016