Kirjoittaja Athelard J. Gryan » 30 Heinä 2015, 18:42
Jep, olen itsekin hieman sitä vastaan. Toki Athelard hahmona olisi aivan innoissaan moisesta tapahtumasta, mutta Ronja on niin ihana hahmo ettei sen murhaa haluaisi selvitellä. Lisäksi, kuten aika moni on täällä jo sanonutkin, voisi se olla ehkä hieman liian surumielinen tapahtuma.
Sen sijaan tuo ensimmäinen vaihtoehto, eli jonkinlainen salaseura, kuulostaisi aivan loistavalta idealta sillä mitä olen katsellut, on täällä jo aika paljon pimeyden asioista tykkääviä ;)
Ja anteeksi tosiaan pitkäaikainen hiljaisuuteni. Olin kolme viikkoa Oxfordissa, ja sitten sen jälkeen en paljoa koneella muutenkaan ollut :D Nyt kyllä jatkan kaikkia pelejä ja muuta, jos ne enää elossa ovat... *anteeksi sanavalinta xD*
Hahmojani ovat Athelard J. Gryan, kuolonsyöjä ja yksi Chateaun jatko-opiskelijoista, sekä keittäjätär ja tarjoilijatar Annie Djejúblan, joka asuu pääsääntöisesti Poudlardinessa. Declan Halliwell, vampyyri on uusin tulokkaani Athelard on jatko-opiskelijoiden tuutori, joten jos on kysyttävää/tarvitset apua, ota ihmeessä yhteyttä! Vastaan parhaani mukaan!