Elyonille seuraa kirjojen parissa?

Lukuvuoden 2015-16 asiat löytyvät arkistoituna täältä.

Elyonille seuraa kirjojen parissa?

ViestiKirjoittaja Elyon Deepforest » 27 Heinä 2015, 20:39

Juu, eli olen vastikään lukenut aiheesta, jonka nimi on dragonologia (lohikäärmetiede) ja toivoisin Elyonin tietävän aiheesta. Olisi hauskaa, jos Elyonilla olisi joku "opiskelupari" aiheen tutkinnan kanssa. Aluksi vaikka kahdestaan kirjastossa lukemassa aiheesta. Eli jos dragonologia kuulostaa mielenkiintoiselta (tosielämässä se on!) niin ilmoita tänne, jos tahdot perehtyä Elyonin kanssa aiheeseen (ja myöhemmin voisi aloittaa aiheesta kerhon! Joo olen vähän innostunut c:).
Iloinen, herkkäuskoinen, sinisilmäinen ja hitusen ylitunteellinen tyttö Gryffondorista!
Elyon Deepforest
Oppilas

Re: Elyonille seuraa kirjojen parissa?

ViestiKirjoittaja Renée Mason » 27 Heinä 2015, 20:55

Joo! Renée rakastaa lohikäärmeitä! Olisi mahtavaa opiskella dragonologiaa. :) Kerhoideakin kuulostaa hyvältä!
16-vuotias positiivinen, heittäytyväinen ja sosiaalinen tyttö gryffondorista. Rakastaa erityisesti lohikäärmeitä sekä muita eläimiä ja hymyilee enemmän kuin hengittää. Löytää kaikesta ja kaikista jotain positiivista, vaikka kukaan muu ei löytäisi.
Ei maailma kaadu, vaikka minä kaadun.

EPÄAKTIIVINEN inspiraationpuutteen ja muiden tylsien tekosyiden takia
Renée Mason
Oppilas

Tupa: Gryffondor

ViestiKirjoittaja Elyon Deepforest » 27 Heinä 2015, 21:25

Loistavaa! (En oo ehtiny ees koneltaa poistua c:) Suunnitellaankos jo roolipeliä tarkemmin? Esim. Renée on kirjastossa lukemassa läksyjä ja Elyon (joka ei paljon kirjoista perusta) tulee paikalle ja vetäisee umpimähkää kirjan hyllystä ja se sattuu kertomaan dragonologiasta? Elyonin vanhemmat ja veli ovat dragonologeja, ja tämä tunnistaa termin? Tytöt tutkivat kirjaa lisää, ja etsivät samasta aiheesta lisää kirjoja, ja keskustelevat aiheesta lisää, jne...?
Iloinen, herkkäuskoinen, sinisilmäinen ja hitusen ylitunteellinen tyttö Gryffondorista!
Elyon Deepforest
Oppilas

ViestiKirjoittaja Rose » 27 Heinä 2015, 22:02

minä minä minä minä :3 Rose pitää kirjoista ja on utelias joten hän voisi vaikka ottaa kiinnostavan näköisen kirjan hyllystä ja huomata Elyonilla samanlaisen (Tai Reneéllä) tietysti jos teille ei käy :3
Rose

ViestiKirjoittaja Elyon Deepforest » 27 Heinä 2015, 22:07

Tämä nyt kuulostaa hirveän epäkohteliaalta, mutta... haluaisin todella tähän aluksi vain yhden... olen nyt tosi epäkohtelias, anteeksi :c
Elyon Deepforest
Oppilas

ViestiKirjoittaja Rose Hill » 27 Heinä 2015, 22:11

Ei se mitään (kait xD) Juu ei haittaakeksin sit jotain muuta ropetettavaa (Jos aika riittää)
4-luokkalainen Gryffondor Rose Hill. Koulun fiksu ilopilleri joka keksii aina jotain hauskaa tekemistä. Käärmessuu ja jästisyntyinen.
Rose Hill
Oppilas

ViestiKirjoittaja Elyon Deepforest » 27 Heinä 2015, 22:11

Juu... Hyvä kun et oo vihanen c:
Elyon Deepforest
Oppilas

ViestiKirjoittaja Renée Mason » 27 Heinä 2015, 22:16

Arvaa, hävitinkö juuri vastauksen... hnngh :x

Suunnitelmasi kuulostaa todella hyvältä. Ja en ihmettele, vastasin heti, kun näin aiheen koskevan lohikäärmeitä :D. Tytöt voisivat tunnistaa toisensa, ovathan he samassa tuvassa. Jos Elyon tulee läksyjen parissa työskentelevän Renéen viereen dragonologian kirja kädessään. Renée, joka on suoraan sanottuna hulluna logikäärmeisiin, voisi aloittaa keskustelun? Miltä kuulostaa? :)
16-vuotias positiivinen, heittäytyväinen ja sosiaalinen tyttö gryffondorista. Rakastaa erityisesti lohikäärmeitä sekä muita eläimiä ja hymyilee enemmän kuin hengittää. Löytää kaikesta ja kaikista jotain positiivista, vaikka kukaan muu ei löytäisi.

Renée Mason
Oppilas

ViestiKirjoittaja Elyon Deepforest » 27 Heinä 2015, 22:30

Hyvältä! Aloitetaan jo!
Elyon Deepforest
Oppilas

ViestiKirjoittaja Renée Mason » 27 Heinä 2015, 22:32

Jess! Haluatko sinä aloittaa? Vai aloitanko minä?

Renée Mason
Oppilas

Seuraava

Paluu Lukuvuosi 2015-16