Kirjoittaja Renée Mason » 24 Heinä 2015, 17:15
//Mitäpä tuosta//
"En", Vicky vastasi, kun Renée kysyi viettäisikö tuo loman kotona, "Tai en tiedä.. Ainakin olemme ison osan kesästä kesäasunnollamme ja ehkä osan sukulaisilla, saatamme käydä myös Englannissa." "Kiva", Renée vastasi hymyillen vienosti ja mietti, missä heillä olisi kesäasunto, jos sellaiseen olisi varaa. Luultavasti Etelä-Afrikassa, että tytön äiti pääsisi päivittäin töihin. Renée kuvitteli viettävänsä kesälomaa Etelä-Afrikan kuumuudessa. Se voisi olla mukavaa. Mutta puhtaan veden puute voisi saada hänet hulluksi.
"Oho, kappas, siellähän tihkuttaa enää vain kevyesti", Vicky sanoi. Renée huomasi, että Vicky ehkä yritti vaihtaa puheenaihetta. Aivan kuin Renéekin oli äsken tehnyt. "Voi, kuinka mukavaa, että se sade loppuu!", Vicky jatkoi ja hetken näytti, että tuo oli sanomassa vielä jotain, mutta muutti mieltään. Renée kohautti hartioitaan hymyillen. Hänen mielestään sade oli ollut mahtava, mutta kaikkia ei voi miellyttää. Hän ymmärsi täysin, ettei monikaan pitänyt sateesta. Se oli niin märkää ja kylmää. Mutta Renéestä sade oli rauhoittavaa.
"Tarvitseeko sinun muuten hakea vielä jotain? Kun minä ajattelin, että voisin käydä vielä yhdessä kaupassa ja lähteä sitten kotiin", Vicky kysyi. Renée katsoi, kun noita kulautti viimeiset pisarat kermakaljastaan. Renée mietti hetken, haluaisiko hän Vickyn mukaansa. Tuo oli kyllä ollut mukavaa seuraa."Minä haluaisin käydä vielä Sekon Pilapuodissa. Sen jälkeen lähden takaisin koululle", Renée päätti. Hän kiinnitti kosteat hiukset poninhännälle hiuslenkillä, joka oli hänen kädessään, ja vilkaisi ikkunaan. Sade tosiaan tihkusi enää ja aurinkokin pilkisti pilvien raosta. Horisontissa häämötti sateenkaari.
//Haluatko pelata vielä Sekon puodissa käymisen, vai lopetellaanko jo?//
16-vuotias positiivinen, heittäytyväinen ja sosiaalinen tyttö gryffondorista. Rakastaa erityisesti lohikäärmeitä sekä muita eläimiä ja hymyilee enemmän kuin hengittää. Löytää kaikesta ja kaikista jotain positiivista, vaikka kukaan muu ei löytäisi.
Ei maailma kaadu, vaikka minä kaadun.
EPÄAKTIIVINEN inspiraationpuutteen ja muiden tylsien tekosyiden takia