Hahmojen vaihtamista/Peliseuraa Rosellalle

Lukuvuoden 2015-16 asiat löytyvät arkistoituna täältä.

Re: Hahmojen vaihtamista/Peliseuraa Rosellalle

ViestiKirjoittaja Evelyn Clément » 17 Heinä 2015, 00:47

Oikeesti? Mä kokeilin kahta tietokonetta ja puhelinta ja vaikka mitä, mutta foorumille ei vaa päässyt, vaikka blogin puolelle pääs. Olin jo varma, et meil on vaa surkee netti, tai sit olisin muuttanu vahingos jottai asetuksii väärin, mutta ehkäpä syy olikin foorumissa... mahtokohan tuo taustan vaihdos vaatia latautumisaikaa or something? Emt mutta jep, ne vuorot. Yhäkään en ensimmäinen olisi innokas olemaan
Tämä hahmo ei ole roolipelillisesti enää mukana, mutta jos näet uuden viestin, niin haamuilen todennäköisesti ylläpidon asioilla :)

Hahmoni: Evelyn Clément, Deborah Samatha Fey ja Nicolas Cartier
Evelyn Clément
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Benjamin Blanchard » 17 Heinä 2015, 01:48

Mmm.. ihme juttu tosiaankin. Kirjoitin oikein pitkän ropetuksenkin ja kun olin lähettämässä sitä, alkoi tämä ihmeellinen katkos. Kaikki kauhukuvat siitä että IP -tunnukseni ovat mahdollisesti estetty tai foorumi on poistunut ehtivät käväistä mielessäni. Voi kuinka monenlaisia tunteita hetken vieroitus foorumista saikaan aikaan! :D

Mutta ne vuorot tosiaan. Hmm.

Ensin vaikkapa Evelyn ja Rose tapaavat pihalla; Rose menee Evelynin luokse joka IHME JA KUMMA ON PIHALLA (ja se ei ole Even tapaista, wow). :D Hmm. Sitten joku ropsisi vaikkapa Benjaminin ja ropetuksessa ilmenisi missä päin pihaa hahmo luuraa ja mitä hän tekee. Seuraavaksi olisi vaikkapa McDevon ropsittavana ja hahmo ropsitaan minne ropsitaan. McDevonin jälkeen olisi neiti Smith pelattavana.

Eli ropsittavat hahmot menisivät näin: Evelyn, Rose, Benjamin, Rosella, Rosalie JA KIERROS ALKAA UUDESTAAN.

Sitten vielä itse pelaajien vuorot: Rose, Minä, Rosella, Rosalie, Evelyn JA KIERROS ALKAA UUDESTAAN.

Huhhuh, ihan kuin ratkoisi jotain matematiikan tehtävää. Parempaan en pysty ja parempaa en keksi! :D
Benjamin Blanchard

ViestiKirjoittaja Rose Hill » 17 Heinä 2015, 10:28

Mä en eilen päässy foorumille kännykällä. Mut joo kuulostaa hyvältä Ben. Ai niin ja tuli mieleen että voisit ruveta rolaamaan tarvehuoneeseen :3
4-luokkalainen Gryffondor Rose Hill. Koulun fiksu ilopilleri joka keksii aina jotain hauskaa tekemistä. Käärmessuu ja jästisyntyinen.
Rose Hill
Oppilas

ViestiKirjoittaja Benjamin Blanchard » 17 Heinä 2015, 10:34

Jos vuorot kuulostavat hyviltä muidenkin mielestä, Rose voi aloittaa pelin Evelynillä (odotetaan nyt kuitenkin muiden mielipiteitä jonkin aikaa)..

Ja okei, ropsasenpas tarvehuone peliin. Kiitos kun mainitsit (en olisi itse tajunnut). :D
Benjamin Blanchard

ViestiKirjoittaja Evelyn Clément » 17 Heinä 2015, 15:40

Heh, juu, tunteet pääs valloillee, köh köh, mutta noh, ehkäpä oli iha hyvä olla netist pois. Sain ainakin siivottuu liki koko päivän kaikkee mahollista. Jostain syystä makkarikin oli kerännyt kamalasti lippuja ja lappuja ja kasoja ja kaikkea krääsää.

Tuo järjestys käy, mutta saattaa olla, etten ens viikolla ehdi pelaa kun oon Virossa. Yritän kuiteskin.

Rose/Evelyn vois alottaa ku ehtii. Laitakko linkin tänne kans ? :) et löytäskin paikan pääl...
Tämä hahmo ei ole roolipelillisesti enää mukana, mutta jos näet uuden viestin, niin haamuilen todennäköisesti ylläpidon asioilla :)

Evelyn Clément
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Rosalie Smith » 17 Heinä 2015, 22:40

Juu okei. Mullakin eilen foorumi jumitti, "verkkosivu ei ole käytettävissä" se sani koko illan. Linkkiä tänne vaan
Rosalie Smith (13v): Rosalie on kiltti, joskus vähän ärsyttävä, pirteä, tyttö joka yrittää kaikkensa, rakastaa lukea ja muutenkin on hyvä koulussa.
Hahmoni: Rosalie Smith, Melody Wood, Keira Kingsley ja Bella Whitley
Rosalie Smith
Oppilas

Tupa: Serdaigle

ViestiKirjoittaja Evelyn Clément » 18 Heinä 2015, 00:41

Heh, taisi olla foorumissa vikaa... mutta hyvä kun en ollut ainut ja ei mitään kiirettä pelin aloituksen kanssa! :)

Evelyn Clément
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Rose Hill » 18 Heinä 2015, 17:17

Yksi ongelma en osaa linkittää xD
4-luokkalainen Gryffondor Rose Hill. Koulun fiksu ilopilleri joka keksii aina jotain hauskaa tekemistä. Käärmessuu ja jästisyntyinen.
Rose Hill
Oppilas

ViestiKirjoittaja Lena Primakov » 18 Heinä 2015, 17:25

Jos et osaa linkittää voit ilmoittaa tänne minne pelialueen loit ja mikä pelialueen nimi on. :) Esim näin: pihamaat, 'Taiteilijoiden hetki'
Lena Primakov (16): Fiksu, omaperäinen ja ihanan sassy pouffsouffle -tyttö Venäjältä. Tupansa musta lammas.
(Muut hahmoni: Benjamin BlanchardRuth Rousseau)
Lena Primakov
Oppilas

ViestiKirjoittaja Evelyn Clément » 19 Heinä 2015, 17:30

Äh, sorry Rose ! Linkitys tapahtuu näin: Tuossa teksti-kentän (tämän mihin kirjotetaan) yllä on noita merkkejä (B, i, u...) niin niistä tuo URL valitaan ja siihen väliin sitten kopioit sen tekstin tuolta ylhäältä (https:// ...).

Eli siis :
nämä [ ] merkit joiden väliin URL ja toiseen /URL

Esimerkki :
https://chateau2004.wordpress.com/

Ja hienomman linkin (tälläisen) saa, kun laittaa ensimmäisten [ ] sisälle url ja sitten = merkin ja sitten linkin (esim. tuo https://chateau2004.wordpress.com/) ja sitten kirjoittaa tuon ] merkin jälkeen haluamansa sanan (kuten minun äskeinen : "tälläisen") ja saitten laittaa taas [ ] näiden merkkien väliin /url. Eli vain painat sieltä ylänapista ja sitten lisäät = merkin ja linkki-tekstin eri kohtaan...

Eli [ (merkki) url = https://chateau2004.wordpress.com/ (linkki) ] (merkki) jotain-sanoja-jotka-haluaa-sanoa [ (merkki) /url ] (merkki)

Kysäise jos selitin epäselvästi ( niin kuin yleensä)! :D

Evelyn Clément
Ylläpitäjä

Edellinen

Paluu Lukuvuosi 2015-16