tarvehuone

Lukuvuoden 2015-16 asiat löytyvät arkistoituna täältä.

Re: tarvehuone

ViestiKirjoittaja Evelyn Clément » 18 Kesä 2015, 15:36

// Okei, Rosaliné, Lily, mie, Renée ja sit arvoisa professori Benjamin. Ja sit taas alusta Rosesta... Miust tuo o iha hyvä. Joku saa sit vetää tai työntää Even mukaan. Hähhäähähäää (Miks mä laitan näit "hähhä" ja "muhhaah" koko aja? xD) Mut hyvält kuulostaa. //
Tämä hahmo ei ole roolipelillisesti enää mukana, mutta jos näet uuden viestin, niin haamuilen todennäköisesti ylläpidon asioilla :)

Hahmoni: Evelyn Clément, Deborah Samatha Fey ja Nicolas Cartier
Evelyn Clément
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Renée Mason » 22 Kesä 2015, 14:28

// Juu sopii hyvin mullekkin! //
16-vuotias positiivinen, heittäytyväinen ja sosiaalinen tyttö gryffondorista. Rakastaa erityisesti lohikäärmeitä sekä muita eläimiä ja hymyilee enemmän kuin hengittää. Löytää kaikesta ja kaikista jotain positiivista, vaikka kukaan muu ei löytäisi.
Ei maailma kaadu, vaikka minä kaadun.

EPÄAKTIIVINEN inspiraationpuutteen ja muiden tylsien tekosyiden takia
Renée Mason
Oppilas

Tupa: Gryffondor

ViestiKirjoittaja Mila Molina » 04 Heinä 2015, 22:17

Pelin pisteytys

Rose Hill, Gryffondor: 2 p
Rosaliné Clearwater, Serpentard: 1 p
Lily Lion, Serpentard: 2 p
Evelyn Clément, Serpentard: 3 p
Renée Mason, Gryffondor: 3 p

Olen jakamassa lukuvuoden 2014-2015 viimeisiä tupapisteitä. Jatkakaa peliä vapaasti.
Mila Molina (64): Taikakoulu Châteaun entinen rehtori, nykyään vain ennustuksen opettaja. Ankara ja määrätietoinen tiukkapipo.
Muut hahmoni: Ronja Blomroos, London Morel & Michelangelo Pele
Mila Molina
Opettaja

Opetettava aine: Ennustus

ViestiKirjoittaja Evelyn Clément » 08 Heinä 2015, 14:54

// Kysy nyt tässä tämän viestin kanssa, että vieläkö jatketaan? Itse olisin yhä kiinnostunut...//
Tämä hahmo ei ole roolipelillisesti enää mukana, mutta jos näet uuden viestin, niin haamuilen todennäköisesti ylläpidon asioilla :)

Evelyn Clément
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Renée Mason » 09 Heinä 2015, 21:00

//Minuakin kiinnostaisi jatkaa peliä? Onko Lilyn vuoro nyt? Skipataanko?//
16-vuotias positiivinen, heittäytyväinen ja sosiaalinen tyttö gryffondorista. Rakastaa erityisesti lohikäärmeitä sekä muita eläimiä ja hymyilee enemmän kuin hengittää. Löytää kaikesta ja kaikista jotain positiivista, vaikka kukaan muu ei löytäisi.
Ei maailma kaadu, vaikka minä kaadun.

EPÄAKTIIVINEN inspiraationpuutteen ja muiden tylsien tekosyiden takia
Renée Mason
Oppilas

Tupa: Gryffondor

ViestiKirjoittaja Evelyn Clément » 10 Heinä 2015, 23:48

// Rosalinén vuoro, sitten Lilyn, sitten Eve, sit Renée ja sit Ben (jos joku heistä muistaa tähän osallistuneensa)
Vois laittaa yksäriä ensin ja sitten vasta etuilla. 'Kilttityttö' kun on niin ei vaa voi nyt niin tehdä.
Mutta laitampa huomenna... //

Evelyn Clément
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Lily Lion » 14 Heinä 2015, 17:35

// Ömh.. voinko sios nyt jatkaa? Ja otammeko nyt käyttöön uuden päätöksemme? //
Villi luonnonlapsi, jolle huispaus on lähellä sydäntä
Lily Lion
Oppilas

ViestiKirjoittaja Lily Lion » 14 Heinä 2015, 17:51

// Ai selvä. Sain siis tietooni että roolipelaus jatkuu, joten jätänpä nyt ekan viestini. //
Lily Lion
Oppilas

ViestiKirjoittaja Lily Lion » 14 Heinä 2015, 18:22

Nuo möykyt nousivat hiljalleen "seisomaan" ja heilahtelemaan. Mietin mitä ne voisivat olla. Olivatko ne mörköjä joissakin olomuodossa? Olivatko ne jotain limaa? Tai henkiä? En koskaan ollut nähnyt vastaavaa, joten päätin kysyä muitten mielipidettä. Käännähdin ja huomasin olevani yksin. Hätääntyneenä aloin etsiä ovea, mutta sellaista ei ollut. Silloin Rose juoksi sisään.

- "Rose katso! Tiedätkö mitä nuo ovat?" huusin peloissani.

Nuo möykyt alkoivat lipua meitä kohti. Hiljalleen ja täysin rauhallisesti ne tulivat lähemmäs ja lähemmäs. Niitten perässä tuli vanana vettä, tai jotakin sen tapaista. Sitten näin keijuja. Niitä istuskeli kallionkielekkeillä joka puolella. Vasta silloin tulin katsoneeksi ympärilleni. En tiedä miten sen pelon keskellä pytsyin tarkastella ympäristöä, mutta teinpä sen kuitenkin.

Hoksasin olevamme onton puun kaltaisen tilan sisällä. Ainoa ero oli, että tämän tilan seinät olivat kiveä ja taisimme olla jossain ulkona, emme talossa tai huoneessa. Näin yllämme taivaan. Se oli todella korkealla ja näkyi vain pienenä pallona pyöreän tilan yllä. Seinillä kasvoi muraatteja jotka heiluivat hieman tuulessa, jota pääsi sisään omituisista rei'istä. Mutta tuulen oli pakko tulla jostain ulkopuolelta. Siispä täältä pääsi poiskin.

- "Rose kiivetään näitä pitkin ylös." hihkaisin ja tartuin muraattiin.

Nostin jalkani seinämää vasten ja ponkaisin. Aloin kiivetä ylöspäin ja mitä korkeammalle tulin, sitä enemmän keijuja oli ympärilläni. Ne alkoivat pomppia sinne tänne. Outoa etteivät ne häirinneet minua. Jatkoin kiipeämistä ja huomasin ylös olevan enää neljä metriä. Sitten jokin puraisi sormeani ja otteeni hellitti. Tipuin pari metriä alas, mutta sain kiinni muraatista. Puhisten jatkoin matkaa ylös. En tiennyt oliko Rose seurannut minua, mutta en aikonut tarkistaa asiaa. Jatkoin vain kiipeämistä.
Lily Lion
Oppilas

ViestiKirjoittaja Rose Hill » 14 Heinä 2015, 18:47

"Rose! Tiedätkö mmitä nuo ovat?" Lily huusi peloissaan heti kun tulin sisään. "Ei mitään hajua." Sanoin ja peräännyin kauemmas. Yritin työntää käteni seiän läpi mutta se ei onnistunut. "Lily... Luulen että tuo portti oli yksisuuntainen! Emme pääse pois!" Huudahdin Lilylle ja hän ehdotti että kiipeäisimme muraatteja pitkin. Hän meni ennemminja minä seurasin perästä. Ylempänä Lilyä näytti puraisevan jokin ja hän tippui olhitseni. Hän sai kiinni muraatista ja jatkoi kiipeämistä. kiipesin aukosta ylös ja tuijotin ympärilleni. "Missä me ollaan?" Kysyin Lilyltä joka oli tullut ylös (Jos hän tuli?) Seisoimme jonkin tornin huipulla ja horjahdin kun katsoin alas. Seisoimme todella korkean tosnin huipulla.
4-luokkalainen Gryffondor Rose Hill. Koulun fiksu ilopilleri joka keksii aina jotain hauskaa tekemistä. Käärmessuu ja jästisyntyinen.
Rose Hill
Oppilas

EdellinenSeuraava

Paluu Lukuvuosi 2015-16