Ilkeilyäkö?

Lukuvuoden 2015-16 asiat löytyvät arkistoituna täältä.

Re: Ilkeilyäkö?

ViestiKirjoittaja Rose Hill » 13 Heinä 2015, 23:30

"Sellaista että olin isossa talossa jossa ooli hämärää ja se oli melkein kokonaan vihreän ja hopean sävyinen. Huomasin että olin noin viisivuotias ja minulla oli ylläni luihuisen koulupuku. Sitten huoneeseen tuli aikuisia jotka puhuivat jotain mitä en kuullut. He käskivät minut istumaan tuolille ja heidän perässään tuli pieni tyttö joka muistutti paljon Rosellaa. Tiedäthän se kalpea tyttö jolla on musta tukka. Sitten he sanoivat että minä olisin muka suuren puhdasverisuvun ainoa iloinen lapsi." Rose naurahti. "Sitten he alkoivat puhua käärmeskieltä ja päättivät että pyyhkisivät muistini ja veisivät minut jästien luo. Eikö olekkin kummallista? Sitten heräsin siiihen että pöllöni näykkäisi minua korvasta." Rose kertoi unestaan ja alkoi taas puhua. "Aika erikoinen lempikirja mutta kai ne ovat sitten hyviä... Minä pidän aika paljon jästikirjoista. Lempikirjasarjani on tällä hetkellä Septinus Heap. Se on kirja missä on noitia ja velhoja ja sen semmoista. Haluatko lukea sen? Minulla on laukussa ensimmäinen osa. Sain sen juuri luetuksi. Mutta älä missään nimessä riko sitä. Se on kirjastosta." Rose sanoi ja kaivoi laukustaan kirjan nimeltä "Septimus Heap. Magiaa"
4-luokkalainen Gryffondor Rose Hill. Koulun fiksu ilopilleri joka keksii aina jotain hauskaa tekemistä. Käärmessuu ja jästisyntyinen.
Rose Hill
Oppilas

ViestiKirjoittaja Karakatus Kärmes » 14 Heinä 2015, 15:51

"Kiitos tarjouksesta, mutta ei kiitos. Kuka kuuluisista jästeistä on suosikkisi? Kuka on paras?" Karakatus kysyi Roselta. "Entä kuuluisa velho tai noita?"
Karkatus Kärmes: kärmessuu, pimeyden voimien kannattaja, UAKS.RY, kymmenen hirnyrkin omistaja, jonka unelma on tulla mahtavaksi pimeyden velhoksi.
Karakatus Kärmes
Oppilas

Tupa: Serpentard

ViestiKirjoittaja Rose Hill » 14 Heinä 2015, 16:23

"Okei. En tiedä enkä tiedä." Rose sanoi ja kysyi. "Entä sinun?" Hän laittoi kirjan takaisin laukkuun.
4-luokkalainen Gryffondor Rose Hill. Koulun fiksu ilopilleri joka keksii aina jotain hauskaa tekemistä. Käärmessuu ja jästisyntyinen.
Rose Hill
Oppilas

ViestiKirjoittaja Karakatus Kärmes » 16 Heinä 2015, 10:51

"Jästeistä parhaita ovat ehdottomasti mahtavat itsevaltiaat. Kuten Kaarle XII, Napoleon ja muut. Velhoista ehdotta lordi Voldemort. He kaikki tekivät strategisia virheitä, jotka itse aion korjata. Se on varmaa", Karakatus vastasi.
Karkatus Kärmes: kärmessuu, pimeyden voimien kannattaja, UAKS.RY, kymmenen hirnyrkin omistaja, jonka unelma on tulla mahtavaksi pimeyden velhoksi.
Karakatus Kärmes
Oppilas

ViestiKirjoittaja Rose Hill » 16 Heinä 2015, 10:59

"Oukei." Vastasin. "Tosin Volpan virhe oli murhata Dumbledore." Sanoin. "Hän oli niin mukava." Niiskaisin ja aloin nauraa.
Rose Hill
Oppilas

ViestiKirjoittaja Karakatus Kärmes » 18 Heinä 2015, 10:21

"Ei, vaan hänen olisi pitänyt tehdä se aiemmin. Ja lisäksi pitää hirnyrkeistään parempaa huolta. Nuo virheet korjaan tätä koulua vallatessani", Karakatus sanoi kylmästi ja ivallisesti.
Karakatus Kärmes
Oppilas

ViestiKirjoittaja Rose Hill » 18 Heinä 2015, 17:10

"Ai..." Rose sanoi. " No kaikilla on oma mielipiteensä." H ä n jatkoi.
Rose Hill
Oppilas

ViestiKirjoittaja Karakatus Kärmes » 23 Heinä 2015, 10:43

"Toki. Entä Napoleonin virhe sinun mielestäsi? Mikä se oli?" Karakatus kysyi.
Karakatus Kärmes
Oppilas

ViestiKirjoittaja Rose Hill » 03 Elo 2015, 16:46

"En oikein tiedä. En paina mieleeni virheitä vaan hyviä tekoja." Sanoin ja hymyilin.
Rose Hill
Oppilas

ViestiKirjoittaja Karakatus Kärmes » 05 Elo 2015, 13:30

"Hän hyökkäsi Venäjälle. Ja vääränä vuodenaikana. Se oli suurin virhe, jonka hän teki", Karakatus sanoi.
Karakatus Kärmes
Oppilas

EdellinenSeuraava

Paluu Lukuvuosi 2015-16