Päiväkirja

Oppilas Serpentardista.

Valvoja: Rosella McDevon

Alueen säännöt
Tämä alue on tarkoitettu Rosella McDevonia koskeville tiedoille ja kuvauksille.

Päiväkirja

ViestiKirjoittaja Rosella McDevon » 09 Heinä 2015, 11:42

päätin sitten itsekkin tehdä tälläisen kun kuulemma monilla muillakin on :) Empä tiedä tuleeko kirjoiteltua mutta ei sillä väliä ;D
Rosella McDevon: Puhdasverinen jästisyntyisiä vihaava käärmessuu. Tuleva U.A.K.S.RY:n jäsen
Rosella McDevon
Oppilas

Re: Päiväkirja

ViestiKirjoittaja Rosella McDevon » 09 Heinä 2015, 12:45

9.7. 2015

Päätin nyt aloittaa tämän päiväkirjan kirjoittamisen jota äitini ehdotti. Koulu loppuu pian ja liityin U.A.K.S.RY:hyn jonka johtaja on Karakatus Kärmes. Serpentarderit voittivat huispausottelun ja pidimme bileet. Itse en ole mikään bilehile mutta olin silti paikalla koska melkein kaikki muutkin olivat. Oleskeluhuoneessa on mahdoton opiskella. Siellä on niin paljon meteliä ja ihmisiä että tuskin edes mahtuu sisään, inhottavaa. En ole vielä saanut uusia ystäviä (en kyllä niitä tarvitsekkaan) paitsi Karakatuksen (jos hän on edes ystäväni). Hän on aika samanlainen kuin minä. Ajattelin opetella kirjat ulkoa ennen ensivuotta joten nyt olen lukenut toisen luokan kirjat ja aloitan kesälomalla kolmannen luokan. Ensimmäisestä kirjoituksestani tuli aika lyhyt mutta ei se haittaa.

Rosella McDevon
Rosella McDevon: Puhdasverinen jästisyntyisiä vihaava käärmessuu. Tuleva U.A.K.S.RY:n jäsen
Rosella McDevon
Oppilas

Paluu McDevon, Rosella