kirjavaras

Lukuvuoden 2015-16 asiat löytyvät arkistoituna täältä.

Re: kirjavaras

ViestiKirjoittaja Liina Lehtinen » 30 Kesä 2015, 16:26

//Juu, minun puolesta voimme alkaa päättelemään pikkuhiljaa peliä, pelaan Liinalla vielä yhden vuoron
Rosen pelivuoron jälkeen ja sitten peli on minun osaltani valmis. :)//
Kakkosluokkalainen keppostelia Pouffsouflesta, iloinen ja ystävällinen Liina Lehtinen.

Puoliaktiivinen ainakin marraskuun ajan, vastaan roolipeleihin säännöllisesti.
Liina Lehtinen
Oppilas

Tupa: Pouffsouffle

ViestiKirjoittaja Rose Hill » 30 Kesä 2015, 20:29

//Juu voimme alkaa lopettamaan kiitos peliseurasta :) Ja jos Ben määrää jälkkää voitaisiin pelata sekin peli jos sopii :3//

"Nokun..." Rose aloitti tuijottellen nolona lattiaan. "Kun ovi oli auki ja muutenkin Liina. En minä tietenkään Liinaa syytä!" Hän jatkoi. "Ja kyllä, emme mene tapaamiseen ja ensikerralla kerromme kirjastonhoitajalle ensin." Rose lopetti selittelynsä.
4-luokkalainen Gryffondor Rose Hill. Koulun fiksu ilopilleri joka keksii aina jotain hauskaa tekemistä. Käärmessuu ja jästisyntyinen.
Rose Hill
Oppilas

ViestiKirjoittaja Liina Lehtinen » 30 Kesä 2015, 21:27

//Kiitos itsellesi Rose, ja kiitos peliseurasta :) Tosiaan jos Benjamin määrää jälkkää niin voidaan minun puolesta pelata vielä jälki-istuntopelikin.//

Liina oli koko keskustelun aikana tullut yhä varmemmaksi, että hän oli toiminut vastoin koulun sääntöjä.
Kuinka vakavasti, hän ei tiennyt, mutta silti. Professori Benjamin halusi nähdä lupalaput kielletyllä osastolla oleskjeluun. Liina tunsi punastuvansa heikosti. Itsehän hän oli työntynyt kielletylle osastolle.
Professorilla olisi täysi oikeus rankaista heitä, jos hän niin päättäisi.

"Nokun... Kun ovi oli auki ja muutenkin Liina" Rose sanoi nolon näköisenä katse lattiassa.
"Mutta en minä tietenkään Liinaa syytä," hän lopetti, ja lupasi, etteivät he menisi tapaamisen.

Liinasta tuntui hyvältä, kun Rose ei syyttänyt häntä, mutta silti kadutti.

"Minä... Minä luulin osaavani ratkaista tapaus kirjavarkaan," Liina sopersi, mutta vaikeni sitten.
Selitys kuulosti turhalta, ja hän tiesi asianlaidan. Hän olisi ansainnut vähintäänkin tupapisteiden vähennyksen, ehkä jopa jälki-istuntoa, jos professori niin päättäisi. Tuon ilme näytti aika ankaralta.
"Ei. Minä en mene siihen tapaamiseen. Liina ajatteli päättäväisesti, tai ainakin hän yritti olla päättäväinen. Liina vaikeni, odottaen mitä professori Blanchard sanoisi seuraavaksi.
Kakkosluokkalainen keppostelia Pouffsouflesta, iloinen ja ystävällinen Liina Lehtinen.

Puoliaktiivinen ainakin marraskuun ajan, vastaan roolipeleihin säännöllisesti.
Liina Lehtinen
Oppilas

Tupa: Pouffsouffle

ViestiKirjoittaja Benjamin Blanchard » 30 Kesä 2015, 22:07

Kuten professori Blanchard oli epäillytkin, ei oppilailla ollut lupia kulkea Kiellettyjen kirjojen osastolla. Hän kuunteli oppilaiden selitykset ja puhui sen jälkeen: "Otan molemmilta kymmenen pistettä pois", hän sanoi ankarasti, toivoen että viesti menisi perille. Tapaamiseen ei toden totta mentäisi, vaan sen annettaisiin olla. Suljetulle osastulle ei vastaavaisuudessa mentäisi, ellei sinne olisi lupia. "Ja määrään teidät molemmat jälki-istuntoon jonka pidän huomenna oppituntienne jälkeen kello neljältä luokassani", mies kertoi vakavana. Ei rangaistus mikään paha olisi, mutta äärimmäisen pitkäveteinen kyllä. Niin pitkästyttävä, tylsistyttävä, väsyttävä, turruttava, ärsyttävä, mieltä piinaava ja yksinkertainen etteivät Rose ja Liina haluaisi moiseen jälki-istuntoon enää koskaan. "Muistakaakin sitten", mies sanoi hymyillen hieman sarkastisesti ja kääntyen sitten kohti opettajien huonetta.

//Kiitos peliseurasta Rose ja Liina! :D Ja voimme pelata jälki-istunto roolipelin jos haluatte. :) Siitä voidaan sopia sitten lisää Pelien suunnittelu alueella tai yksityisviesteillä. :3
Benjamin Blanchard

ViestiKirjoittaja Rose Hill » 01 Heinä 2015, 08:49

//juup :3 ihan missä vaan :3
4-luokkalainen Gryffondor Rose Hill. Koulun fiksu ilopilleri joka keksii aina jotain hauskaa tekemistä. Käärmessuu ja jästisyntyinen.
Rose Hill
Oppilas

ViestiKirjoittaja Mila Molina » 01 Heinä 2015, 22:38

Pelin pisteytys:

Rose Hill, Gryffondor: 19 p
Benjamin Blanchard: 28 p
Liina Lehtinen, Pouffsouffle: 17 p
Mila Molina (64): Taikakoulu Châteaun entinen rehtori, nykyään vain ennustuksen opettaja. Ankara ja määrätietoinen tiukkapipo.
Muut hahmoni: Ronja Blomroos, London Morel & Michelangelo Pele
Mila Molina
Opettaja

Opetettava aine: Ennustus

Edellinen

Paluu Lukuvuosi 2015-16