Basiliskinpoikanen karkuteillä

Lukuvuoden 2014-15 asiat löytyvät arkistoituna täältä.

Re: Basiliskinpoikanen karkuteillä

ViestiKirjoittaja Rosaliné Clearwater » 06 Kesä 2015, 09:16

Käy minulle
Älä anna ihmisten lukea sinua kuin avointa kirjaa!

5-luokkalainen Rosaliné Clearwater
Rosaliné Clearwater
Oppilas

Tupa: Serpentard

ViestiKirjoittaja Benjamin Blanchard » 06 Kesä 2015, 10:11

Rosalinen idea kuulostaa hyvältä, minulle ainakin sopii. Mutta koska Benjamin saapuu paikalle vasta myöhemmin, en usko että hän rehtoria herättäisi (rehtori kun herätetään mitä uskottavimmin ensimmäisten joukossa). :) Mutta Benjamin voisi herättää jonkun muun, jos vain ehtii myöhempään tulemisensa takia. :D
Benjamin Blanchard

ViestiKirjoittaja Evelyn Clément » 06 Kesä 2015, 12:31

Juu, juu, kaikki käy.

//Karmiva, kun viestejä putkahtelee nyt koko ajan. Mahtaiskohan kesä vaikuttaa asiaan? Se näkyy, viimeks tänne tuli viestejä ehkä kerran viikossa, tai kuussa, nyt niit tulee vauhdilla... :D //

Eve voi vaikka nähdä, jos joku on matkalla sairaalasiipeen ja päätyä mukaan. Rose voi kaataa kasvit ja jos kaipaat apua, niin Eve voi kompastua ja kaataa Rosen... mutta ehkäpä se olisi liian itsekästä viedä tuota kunniaa... eikun häh?

Ilmottakaa sitten, kun saatte edellisen peli päätökseen, vaikka tänne (Liina, Lily ja Molina ???).
Tämä hahmo ei ole roolipelillisesti enää mukana, mutta jos näet uuden viestin, niin haamuilen todennäköisesti ylläpidon asioilla :)

Hahmoni: Evelyn Clément, Deborah Samatha Fey ja Nicolas Cartier
Evelyn Clément
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Inés Ortega » 07 Kesä 2015, 15:47

Olisin mielelläni pelannut pelin, jossa Inés herää oltuaan kangistunut (kun sitä kangistuspeliä ei ehdittykään lopulta pelaamaan :D). Tämä sairaalapeli näyttää kuitenkin olevan jo sen verran täynnä, että en viitsi tunkea Inéstä enää tähän soppaan. Jos kuitenkin joku haluaa, pelaisin mieluusti toisen pelin, joka voisi sijoittua edellisen pelin jälkimaininkeihin, kun muitakin kangistuneita saadaan hereille ja suurin osa edellisestä porukasta on hätistelty pois.
Syvällinen haaveilija ja kunnianhimoinen maailmanparantaja. Serdaiglen tuvan valvojaoppilas. (Muut hahmoni Louis Caldwell, Matthieu Valentine ja Elliot de Rohan)
Inés Ortega
Oppilas

Tupa: Serdaigle

ViestiKirjoittaja Rose Hill » 07 Kesä 2015, 18:55

minulle sopii että eve kompastuu ja kaataa Rosen tärkeintä on että Rose onnistuu kaataan kasvit muah hah haa >:3 (xD)
4-luokkalainen Gryffondor Rose Hill. Koulun fiksu ilopilleri joka keksii aina jotain hauskaa tekemistä. Käärmessuu ja jästisyntyinen.
Rose Hill
Oppilas

ViestiKirjoittaja Rose Hill » 07 Kesä 2015, 19:01

tai sitten Eve voisi kompastua ja Rose väistää ja kompastuu samalla tai sit se et Eve kaataa Rosen pähkäillään sitä yhdessä mulle käy kumpikin :3
4-luokkalainen Gryffondor Rose Hill. Koulun fiksu ilopilleri joka keksii aina jotain hauskaa tekemistä. Käärmessuu ja jästisyntyinen.
Rose Hill
Oppilas

ViestiKirjoittaja Evelyn Clément » 07 Kesä 2015, 21:21

Rose : Juu. Ihan miten vaan. Katsotaan miten sitten käy :) Jos Eve ei ala kompuroimaan niin jatkat vaan!

Täytyy katsoa Inés, mutta luulen, ettei minulle ainakaan vielä riitä aikaa. (Olen nyt oikeen hamstraamassa näitä roolipelejä), mutta jos ketää muuta ei innostu, niin voin sitten pelata peliä, jos ehdin, kun tämä sairaala-peli on ohi. Olettaen, että tää ehtii ennen kun vikat pisteytykset on ohi ja lukuvuosi loppu.
Tämä hahmo ei ole roolipelillisesti enää mukana, mutta jos näet uuden viestin, niin haamuilen todennäköisesti ylläpidon asioilla :)

Hahmoni: Evelyn Clément, Deborah Samatha Fey ja Nicolas Cartier
Evelyn Clément
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Mila Molina » 07 Kesä 2015, 23:14

Sairaalapeli voitaisiin ihan hyvin jakaa vaikka kahteen osaan, sen verran porukkaa (8 kpl) olisi jo tulossa. Ekassa pelissä tapahtuisi tuo eka parantaminen ja tokaan peliin voitaisiin keksiä jotain muuta kivaa. Haluaako joku siirtyä tuohon toiseen sairaalapeliin Inésin kaveriksi? Ehdottomasti pelataan lisää noita paranemisia, jos kangistuneille on pelaajia. Nyt jos tilaa tulee peleihin lisää, voisin harkita (vaihteeksi) laittavani soppaan jonkun omista hahmoistani.
Mila Molina (64): Taikakoulu Châteaun entinen rehtori, nykyään vain ennustuksen opettaja. Ankara ja määrätietoinen tiukkapipo.
Muut hahmoni: Ronja Blomroos, London Morel & Michelangelo Pele
Mila Molina
Opettaja

Opetettava aine: Ennustus

ViestiKirjoittaja Renée Mason » 08 Kesä 2015, 07:54

Minä voisin ainakin siirtyä hyvin tuohon toiseen peliin. :)
16-vuotias positiivinen, heittäytyväinen ja sosiaalinen tyttö gryffondorista. Rakastaa erityisesti lohikäärmeitä sekä muita eläimiä ja hymyilee enemmän kuin hengittää. Löytää kaikesta ja kaikista jotain positiivista, vaikka kukaan muu ei löytäisi.
Ei maailma kaadu, vaikka minä kaadun.

EPÄAKTIIVINEN inspiraationpuutteen ja muiden tylsien tekosyiden takia
Renée Mason
Oppilas

Tupa: Gryffondor

ViestiKirjoittaja Matthias Frankowski » 08 Kesä 2015, 09:18

Minä voin myös siirtyä tuohon toiseen paranemis peliin. :)
"Kävele sata metrii mun kengissä, selviit hengissä, mut sun elämäs ei oo enää entistä"
- Huge L, Matka mun kengissä

Matthias Frankowski, 6.-luokkalainen Serpentard. Arkielämä koostuu kouluelämästä selviytymisestä ja kaverin kanssa oleilusta.
Matthias Frankowski
Oppilas

Tupa: Serpentard

EdellinenSeuraava

Paluu Lukuvuosi 2014-15