Velhon kirjan kirous

Lukuvuoden 2015-16 asiat löytyvät arkistoituna täältä.

Re: Velhon kirjan kirous

ViestiKirjoittaja Jennifer Rosewood » 04 Kesä 2015, 14:50

Rose katosi seinän sisään hopeisen säteen saattelemana.

Renée sanoi "Anteeksi, mutta voisitteko ystävällisesti selittää, onko tämä normaalia Roselle?" Renée kysyi sarkastisella äänellä. "Minä haluaisin myös tietää mitä täällä tapahtuu?" tiuskaisi Jennifer hiukan kauhun/ihmetyksen/paniikin suututtamana.
Jennifer Rosewood
Oppilas

Tupa: Gryffondor

ViestiKirjoittaja Lily Lion » 04 Kesä 2015, 16:56

Lily hiipi pitkin käytävää ja katseli sivusilmällä mitä oli tapahtumassa. Hän huomasi Rosen, joka vetäistiin yhtäkkiä ilmestyneestä ovesta sisään. Lily tuli lähemmäs ja kirkaisi: "ROSE! Meidän täytyy pelastaa hänet!" sitten hän mätkäytti kirjansa Jenniferin syliin ja pinkaisi Rosen perään. Lily pomppasi sisään ovesta, eikä kerennyt laskeutua maahan kun hopeinen säde vetäisi hänetkin sisäänsä.
Villi luonnonlapsi, jolle huispaus on lähellä sydäntä
Lily Lion
Oppilas

ViestiKirjoittaja Liina Lehtinen » 05 Kesä 2015, 11:54

//juu//

Liina tuijotti hetken tyhmänä. Minne ihmeeseen Rose oli hävinnyt?
Lily oli liittynyt mukaan joukkoon, ja kirkaisi "Rose!" kun tyttö katosi hopeiseen valonsäteeseen.

"Minä, mínä en tiedä mitä täällä tapahtuu, ihan kuin joku puhuisi seinien läpi, tai siis," Liina yritti
selittää vastauksena Renéen sarkastiseen ja Jenniferin vihaiseen kysymykseen, tietäen itsekin miten typerälätä ja lapselliselta selitys kuulosti. Eiväthän seinät heränneet henkiin ja alkaneet jutella. Se ei vain käynyt.

Liina nojasi seinään, ja pelästyi niin, että melkein huusi ääneen. Taas tuo ääni, nyt se tuntui tulevan ihan läheltä.
"Tulejo.."
Yhtäkkiä koko seinä näytti heilahtavan auki, ja kirkas, hopeinen leimahdus valaisi käytävän.
Liinä takertui seinään, ja yritti harata vastaan, mutta ei mahtanut valolle mitään, vaan katosi seinän sisään.
Kakkosluokkalainen keppostelia Pouffsouflesta, iloinen ja ystävällinen Liina Lehtinen.

Puoliaktiivinen ainakin marraskuun ajan, vastaan roolipeleihin säännöllisesti.
Liina Lehtinen
Oppilas

Tupa: Pouffsouffle

ViestiKirjoittaja Rose Hill » 05 Kesä 2015, 12:08

Rose heräsi pihalla. Hän räpytteli hetken silmiään mutta tajusi sitten että oli entisen koulunsa pihalla. Rosen takaa juoksi lapsia pihalle. Yksi meni suoraan hänen lävitsensä ja hän huomasi että se oli hän itse nuorempana. Yhtäkkiä näkyi valonvälähdys ja hänen edessään seisoi Liina nuorempana, mutta se ei ollut Liina se oli hirviö. Pikku Rose alkoi kiljua ja itkeä "en minä tahallani se oli vahinko anna anteeksi minä en tiennyt..." hän sanoi. Sitten maisema hämärtyi ja Rose oli suuressa valkoisessa huoneessa. Vähän edempänä makasi Lily. "Lily miten sinä tänne jouduit Rose huusi ja lästi juoksemaan häntä kohti. Lily haihtui ennen kun Rose ehti koskettaa häntä. Rose lähti kävelemään kauhuissaan takaperin, mutta törmäsi johonkin. Rose kääntyi ja näki edessään Karakatuksen. "mitä sinä täällä teet?" Rose kysyi. Karakatus sanoi "tulin tänne tekemään neljättä hirnyrkkiä.. arvaa kenestä?" "kenestä?" Rose kysyi peloissaan. "sinusta!" Karakatus huudahti. Rose lyyhistyi maahan ja alkoi itkeä yhtäkkiä maailma alkoi taas pyöriä ja Rose heräsi pimeässä huoneessa. Hän tunsi jotain vieressään. Se oli Lily. "missä minä olen?" Rose ihmetteli. Yhtäkkiä tuli vihreää höyryä ja Rose pyörtyi.
4-luokkalainen Gryffondor Rose Hill. Koulun fiksu ilopilleri joka keksii aina jotain hauskaa tekemistä. Käärmessuu ja jästisyntyinen.
Rose Hill
Oppilas

ViestiKirjoittaja Renée Mason » 05 Kesä 2015, 12:42

"Minä haluaisin myös tietää, mitä täällä tapahtuu", Jennifer tiuskaisi Liinalle. Ennen kuin Liina ehti vastata, käytävään juoksi tyttö, joka huusi: "ROSE! Meidän täytyy pelastaa hänet!". "Minä, minä en tiedä mitä tapahtuu. Ihan kuin joku puhuisi seinien läpi, tai siis..", Liina takelteli. Renée pyöräytti silmiään. Liina nojautui seinään ja näköjään pelästyi rajusti. "Olenkohan tulossa hulluksi", Renée mietti.

Valo välkähti ja koko seinä heilahti auki. Liina katosi seinän sisään ja koko juttu oli ohi yhtä äkkiä kuin se oli alkanutkin. Seinustalla oli taas vain se yksi pieni ovi, josta sekä Rose että tuo tuntematon tyttö olivat kadonneet.

"Noniin", Renée voihkaisi, "Nyt se tapahtuu. Minä olen tulossa hulluksi." Hän huokaisi uudestaan ja käveli ovelle. Renée koputti siihen napakasti kolme kertaa ja perääntyi sitten vastapäiselle seinälle.
16-vuotias positiivinen, heittäytyväinen ja sosiaalinen tyttö gryffondorista. Rakastaa erityisesti lohikäärmeitä sekä muita eläimiä ja hymyilee enemmän kuin hengittää. Löytää kaikesta ja kaikista jotain positiivista, vaikka kukaan muu ei löytäisi.
Ei maailma kaadu, vaikka minä kaadun.

EPÄAKTIIVINEN inspiraationpuutteen ja muiden tylsien tekosyiden takia
Renée Mason
Oppilas

ViestiKirjoittaja Jennifer Rosewood » 05 Kesä 2015, 14:58

Rose hävisi seinän sisään hopeisen välkähdyksen saattelemana Lily ja Liina perässään. Jennier oli ihan äimänkäkenä äsköisestä: "Äskenhän kaikki olivat olleet ihan tässä, mutta nyt kaikki muut paitsi Renée ja hän olivat hävinneet seinän uumeniin." Jennifer mietti kiivaasti. Jenniferin ajatukset keskeytti koputus "Mitä ihmettä sä teet!" Jennifer huudahti samalla kun juoksi Renéen luokse vastapäiselle seinälle.
Jennifer Rosewood
Oppilas

ViestiKirjoittaja Lily Lion » 05 Kesä 2015, 15:31

Lily huomasi makaavansa Rosen vieressä. Hän oli kai pyörtynyt jostakin. Tosin en nähnyt paljoa, sillä huone oli hyvin pimeä. Sitten kuului tömähdys ja tuttu voihkaisu.

"Liina mitä teet täällä? No taidat yrittää pelastaa Rosen niinkuin minä...? Missä muuten olemme?" kysyin hieroen takaraivoani, joka oli ikävästi kolahtanut kovaa maata vasten. Nousin seisomaan ja katselin ympärilleni.

Astuin pari askelta eteenpäin, ja jokin narskahti jalkani alla. Huomasin lattialla olevan pieniä luita. Kyyristyin tutkimaan niitä, ja tajusin niiden olevan hiirien ja rottien luita. Suurin osa niistä oli sääriluita ja ranteita. Huomasin että yhteen nurkkaan oli kyyristynyt kissan luuranko. Kokeilin kattoa, ja voi todeta ettei tämä paikka ollut kovin avara. Kattoa oli oman pääni yläpuolella ehkä puoli metriä. Katosta tippui pieniä pisaroita, jotka tuntuivat inhottavilta kun ne osuivat omaan päälakeen.

"Kuvittelenko vain, vai suurenevatko nuo pisarat tippuessaan maahan?" kysyin hieman mumisten.
"Niin taitaa olla! Katso Liina!" huudahdin ja osoitin maahan. Pisarat alkoivat suurentua, ja pian huone alkoi täyttyä vedellä.

"Ota sinä Rose! Minä avaan oven..." sanoin, mutta pelästyin kun näin oven kadonneen.
"No mitä me nyt teemme?" voihkaisin ja sukelsin veden alle.
Villi luonnonlapsi, jolle huispaus on lähellä sydäntä
Lily Lion
Oppilas

ViestiKirjoittaja Liina Lehtinen » 05 Kesä 2015, 15:50

Liina nappasi Rosen turvaan, ja mietti mitä tehdä.
Hän tönäisi seinää toivoen oven aukeavan. Mitään ovea ei kuitenkaan ollut.
" Aukene, aukene!" Liina kiljui seinälle.

Kohta hän joutuisi sukeltamaan.
Kakkosluokkalainen keppostelia Pouffsouflesta, iloinen ja ystävällinen Liina Lehtinen.

Puoliaktiivinen ainakin marraskuun ajan, vastaan roolipeleihin säännöllisesti.
Liina Lehtinen
Oppilas

Tupa: Pouffsouffle

ViestiKirjoittaja Rose Hill » 05 Kesä 2015, 16:07

"mitäh!" Rose huudahti kun huomasi että huone oli täynnä vettä. "aukene aukene"Liina huusi seinälle. "aukene!" Rose huusi velkärmeskielellä ja seinään ilmetyi ovi joka oli auki. "pian tänne!" Rose huusi ja hyppäsi sisään ovesta. Oven takana oli huone jossa oli käärmeiden kuvia seinillä. Rose huomasi että vesi vyöryi sisään ovesta eikä kerennyt edes kissaa sanoa kun se jo törmäsi Roseen ja lähti kuljettamaan seinää kohti. "aukene!" Rose kiljui kärmeskielellä seinälle ja siihen ilmestyi railo. Rose putosi suureen valoisaan huoneeseen jossa oli luolia ja ovia. Rose meni yhden oven luokse ja jäi tuijottamaan sitä. Oven yläpuolella olevassa kyltissä luki Rose. Rose avasi huoneen oven ja astui sisään. Huone oli juuri sellainen kuin Rosen unelmissa. Rose istui sängylle ja meni makaamaan siihen. Hän nukahti melkein heti.
4-luokkalainen Gryffondor Rose Hill. Koulun fiksu ilopilleri joka keksii aina jotain hauskaa tekemistä. Käärmessuu ja jästisyntyinen.
Rose Hill
Oppilas

ViestiKirjoittaja Renée Mason » 05 Kesä 2015, 19:38

"Mitä ihmettä sä teet?" Jennifer huusi, kun Renée koputti oveen. "Kokeilen", Renée vastasi samalla, kun he perääntyivät seinää vasten. Hetken he odottivat oven aukeamista ja hopeaisen välähdyksen ilmestymistä, mutta ei tapahtunut mitään. Ovi vain oli ja pysyi kiinni. Renée lähestyi ovea hitaasti. Hän epäröi oven edessä, mutta tarttui ovenkahvaan ja painoi sen alas. Ovi aukeni ja Renée kurkisti sisään.

Renée astui tyhjään luokkahuoneeseen. Tyttö sulki oven ja perääntyi nopeasti takaisin seinän viereen ja sanoi itsekseen: "Se ei ole enää siellä." Hän oli omin silmin nähnyt, kuinka ensin Rose, sitten tuntematon tyttö ja lopuksi vielä Liina olivat kadonneet ovesta. "Pitäisikö meidän etsiä opettaja", Renée kysyi Jenniferiltä, "He saattavat tarvita apua." Vastausta odottamatta hän kääntyi kannoillaan ja lähti kulkemaan pitkin käytävää.

// Ja näin vedän Renéen pelistä. Kiitoksia peliseurasta!//
Renée Mason
Oppilas

EdellinenSeuraava

Paluu Lukuvuosi 2015-16