Roselle peliseuraa

Lukuvuoden 2015-16 asiat löytyvät arkistoituna täältä.

Roselle peliseuraa

ViestiKirjoittaja Rose Hill » 05 Kesä 2015, 11:09

nyt ku koulut on loppu mulla on niiiiiiiiiin tylsää ja kaipailisin aktiivista peliseuraa.
4-luokkalainen Gryffondor Rose Hill. Koulun fiksu ilopilleri joka keksii aina jotain hauskaa tekemistä. Käärmessuu ja jästisyntyinen.
Rose Hill
Oppilas

Re: Roselle peliseuraa

ViestiKirjoittaja Benjamin Blanchard » 05 Kesä 2015, 11:26

Hmm, itselläni on muutama roolipeli kesken, mutta jatkamme niitä pelikavereiden kanssa myöhemmin -tämän kesän aikana kuitenkin.. Täten voisin ilmoittaa Benjaminin peliseuraksi jos kaipaat nopeatempoista roolipeliä pelattavaksi? :)
Benjamin Blanchard

ViestiKirjoittaja Rose Hill » 05 Kesä 2015, 11:28

ajattelinkin juuri et ois hyvä saada joku ope olin lähettämässä yksityisviestii mut en jaksanu xD
4-luokkalainen Gryffondor Rose Hill. Koulun fiksu ilopilleri joka keksii aina jotain hauskaa tekemistä. Käärmessuu ja jästisyntyinen.
Rose Hill
Oppilas

ViestiKirjoittaja Rose Hill » 05 Kesä 2015, 11:36

elikkäs mikä juoni ja voi tulla lisää edelleen
Rose Hill
Oppilas

ViestiKirjoittaja Benjamin Blanchard » 05 Kesä 2015, 12:02

Itseltäni ei löydy ideoita juurikaan. :D Jospa sinulta löytyisi? Ja seuraamme voi liittyä jos intoa riittää. :)
Benjamin Blanchard

ViestiKirjoittaja Liina Lehtinen » 05 Kesä 2015, 12:21

Mulla on tällä hetkellä yks rope kesken, jatkuu jossain vaiheessa, ja pelaan yhtä ropea, muttamutta
voisin änkeä Liinan tähän mukaan, jos se sopii kaikille?

Juoni on mulle aika sama. :)
Kakkosluokkalainen keppostelia Pouffsouflesta, iloinen ja ystävällinen Liina Lehtinen.

Puoliaktiivinen ainakin marraskuun ajan, vastaan roolipeleihin säännöllisesti.
Liina Lehtinen
Oppilas

Tupa: Pouffsouffle

ViestiKirjoittaja Rose Hill » 05 Kesä 2015, 12:21

No ihan ekaksi ajattelin että Rose voisi jäädä vaikka tunnin jälkeen luokkaan ja alkaa kysellä vähän kaikkea (animageista, kärmeskielestä jne.) ja jossain vaiheessa voisi joku toinen oppilas tulla vaikka Liina ilmoittamaan että salaisten osastolla on käyty ja kaikki kirjat ovat lattialla tai jotain ja sitten Rose, Ben ja kuka onkaan menee katsomaan ja joku tosi tosi tosi tärkeä kirja on kadonnut ja ne menee etsimään sitä kuka sen on varastanut tai jotain :3 (joo oon aika huono keksii juonia xD)
Rose Hill
Oppilas

ViestiKirjoittaja Rose Hill » 05 Kesä 2015, 12:22

mulle sopii et Liina tulee
Rose Hill
Oppilas

ViestiKirjoittaja Benjamin Blanchard » 05 Kesä 2015, 12:33

Kuulostaa hyvältä Rose! Ja Liina, olet oikein tervetullut mukaan! Sopisiko tuo Rosen ehdottama aihe myös sinulle? O.o
Benjamin Blanchard

ViestiKirjoittaja Liina Lehtinen » 05 Kesä 2015, 12:37

Jees, mitä luin Rosen viestin niin juoni kuulostaa hyvälle :)
Kakkosluokkalainen keppostelia Pouffsouflesta, iloinen ja ystävällinen Liina Lehtinen.

Puoliaktiivinen ainakin marraskuun ajan, vastaan roolipeleihin säännöllisesti.
Liina Lehtinen
Oppilas

Tupa: Pouffsouffle

Seuraava

Paluu Lukuvuosi 2015-16