Kirjoittaja Rosaliné Clearwater » 30 Touko 2015, 21:05
- Öh... katselin vain pihaa ja huomasin sinut, mutta vasta kun olin kiivennyt tähän puuhun, tyttö sanoi ja vilkuili latvustoa. Kohotin kulmiani. Sitten puu tärähti vähän, ja alhaalta kuului
- Auts, vilkaisin alas, ja näin Gryffondorlaisen tytön, joka oli ilmeisesti törmännyt puuhun. Käänsin katseeni takaisin tyttöön, mutta sitten huomasin että maassa ollut tyttö häiritsi näkökenttääni. Tämä oli kiivennyt puuhun meidän seuraksemme.
- Heippa! Uusi tyttö virkkoi. En sanonut mitään. Ensimmäinen tyttö sanoi;
- Hei vaan, mitäköhän on ruoaksi?
- Toivottavasti jotain hyvää, sanoi uusi tyttö. Kulmani kohosivat yhä vain ylemmäs. Olipas tänään liikkeellä paljon kummallista väkeä. Puihin törmäilijöitä ja kaikkea vastaavaa.
Kumpikaan tytöistä ei ollut sanonut nimeään, joten ajattelin heitä henkilöinä Tyttö 1 ja Tyttö 2.
- Mikä on nimesi? Tyttö 1 kysyi Tyttö 2:hdelta.
Tyttö 2 katseli Tyttö 1:htä.
- Mä oon Rose, Rose Hill. Kuka sä oot? Tyttö 2 (tai no Rose Hill) vastasi ja kysyi.
- Olen Lily Lion, Lily Lion vastasi.
- Kumpa olisi vaikka kanaa se on hyvää, oih tai vaikkapa vadelmapiirakkaa, Rose Hill jatkoi Lily Lionille päivällisaiheesta.
- Mihin tupaan kuulut? Lily Lion kysyi Rose Hilliltä.
- Kiva nimi, olen Gryffondor, Rose Hill vastasi.
Mielestäni keskustelu oli aika tylsä, olisin halunnut kertoa jollekulle nimeni, mutta no, jos kukaan ei tahtonut kuulla sitä niin miksi turhaan? Lakeuduin takaisin rungon sisään ja alas kololle, otin sukkani ja palasin puun juurelle lukemaan muodonmuutoksia.
//Jos sovittaisiin vaikka järjestykseksi Minä<Lily<Rose?????//
Älä anna ihmisten lukea sinua kuin avointa kirjaa!
5-luokkalainen Rosaliné Clearwater