Höpinät

Lukuvuoden 2012-13 asiat löytyvät arkistoituna täältä.

Re: Höpinät

ViestiKirjoittaja Antonie Guillory » 26 Joulu 2012, 23:59

Oikein hyvää joulua vain teille kaikille!

Eipä minua ainakaan haittaa Shaan, että pelaamiset vähän viivästyy. Kaikkihan tässä ovat pienen loman ansainneet omille tahoilleen. Tällä suunnalla mennyt joulu ihan mukavissa merkeissä, syöden ja sovussa kerrankin eläen, joka on aika harvinaista, kun yhteen kokoonnutaan.

Ja sain vihdoinkin kirjoitettua valmiiksi uuden hahmon tiedot. Olen aikas innostunut jo nyt Stanislavista ja minulla on hänen päänsä menoksi jo vaikka mitä kehitteillä. Nyt vain innolla odottelen, että hänellä pääsen pelaamaan. Saakos muuten kysyä teidän mielipidettänne yksin pelaamiseen omilla hahmoillaan? Kun mietin, kehtaanko pelata jossain vaiheessa Antoniella ja Stanislavilla yksin jossain hämyisessä nurkassa.
Antonie Guillory

Tupa: Serpentard

ViestiKirjoittaja Mila Molina » 28 Joulu 2012, 02:13

Omakin jouluni meni varsin hyvin, perinteisesti. Kuusi, ruoka, lahjat, perhe, musiikki jne. Taisin tuossa aiemmin kertoa ettei lahjojen ostelu kuulu jouluuni, mutta tulipa kuitenkin pari päivää ennen aattoa innostuttua lähtemään shoppailukierrokselle kuluttamaan n. 60 euroa lahjoihin. Nyt luvassa loman viettoa kotona kökkien ilman mitään sen suurempia suunnitelmia. Minunkin kouluni alkaa 7. päivä, eli vielä pitkä loma jäljellä. :)

Stanislav kuulostaa siistiltä hahmolta! Jos yksinpelaaminen kiinnostaa, niin mikä ettei sitäkin voi harrastaa. Ei täällä foorumilla liikaa niitä pelejä ole. Itse olen koittanut tehdä niin, että otan aina vain yhden hahmoni mukaan peliin, koska pidän siitä, ettei tarvitse olla kokoaja peliviestiä kirjoittamassa ja saa odotella kuinka vastapelaaja reagoi. Jos ajattelet yksinpelin järjestää niin olen toki sitä seuraamassa innolla. :)
Mila Molina
Opettaja

Opetettava aine: Ennustus

ViestiKirjoittaja Shaan Felix » 28 Joulu 2012, 11:02

Oi ei, nyt minullekin iski hahmontekointo, kun luin Lokin hahmokuvauksen! Tai sitten voisin tehdä jotain Shaanille, joka on ollut vähän liiankin kiva ja kiltti serpentardiksi. Jostain syystä minulla on hirveä hinku pelata vähän sellaisilla laskelmoivilla ja ilkeillä hahmoilla, mutta Shaania on enää vähän vaikeaa muokata siihen suuntaan. Ehkä laitan tämän mietintään kun palaan ensi vuoden puolella kotiin ja on vähän aikaa ropettaakin.

Minulla alkaa myös koulu 7. päivä tammikuuta, mutta palaan lomareissulta vasta 9. päivä illalla. Tietää siis kolmen päivän skippaamista ja vähän epäilyttää jättää ekoja kurssikertoja väliin. Meillä kun liikkuu noita kauhukertomuksia siitä, että kursseilta lentää pihalle, jos on ekan kerran pois. Katsotaan. :D
Shaan Felix

ViestiKirjoittaja Frederic T. Coudert » 28 Joulu 2012, 12:56

Hei muut pelaajat, koska Château on ilman nyt rehtoria, tässä on tilaisuus päästä ylläpitotiimiin mukaan. Miltä tuntuisi vaikuttaa Châteaun menoon yhtenä johtavana jumalolentona? Ylläpitotiimi suunnittelee Châteaun maailmaa ja erilaisia aktiviteetteja, yhteispelejä ja mitä ikinä keksiikään. Homma ei ole mitenkään kahlitsevaa, että jos intoa ja motivaatiota on niin mukaan vaan. Täältä löydät lisäohjeita: *klick*.

Mullakin olisi yksi tyttöhahmo, jolla hahmokuvaus itseasiassa täysin valmiina ja kuvakin löytyy. Sitten, kun uskallan tuoda sen peliin mukaan, niin neiti Anouk Bonnay liittyy mukaan.
Frederic T. Coudert
Opettaja

ViestiKirjoittaja Shaan Felix » 29 Joulu 2012, 12:19

Olen vähän aikaisessa, mutta....

Riehakasta uutta vuotta Chateaun väelle!

Tämä ihan vain siksi, että tulen vasta 9 päivää uuden vuoden jälkeen reissusta takaisin. Ensi vuonna nähdään taas! :)
Shaan Felix

ViestiKirjoittaja Essi » 31 Joulu 2012, 19:31

Minäkin toivotan Châteaun jäsenille onnellista uutta vuotta! (:
Essi

ViestiKirjoittaja Chris Dawson » 01 Tammi 2013, 15:58

Hyvää ja onnellista uutta vuotta kaikille näin minunkin puolestani! :)
Jouluni meni aikalailla perinteitä noudattaen. Juuri perus jouluruokailu, lahjojen avausta, juttelua ja sen sellaista perheen kanssa. Loma on muutenkin mennyt tosi kivasti :) Oon saanut paljon levättyä (eikö se ole se pääasia?) ja sitä tarvitaan kun huomenna (2.1) alkaa jo täälläpäin koulut. Hahmontekoinnosta vielä.. Ette ole ainoita ^^ Itsellänikin on ollut jo noin kuukauden ajan jonkunlaista hahmontekointoa mutta oon kuitenkin päättänyt, että en nyt lähiaikoina uutta hahmoa tee :D Katsoo sitten myöhemmin, jos intoa riittää..
Chris Dawson
Opettaja

Opetettava aine: Tähtitieto

ViestiKirjoittaja Mila Molina » 02 Tammi 2013, 18:59

Hyvää tätä vuotta kaikille!

Jos jollakulla on halua ja aikaa pelaamiselle, minun ja Stanislavin peliin mahtuu mukaan. Suunnittelemme sitä parhaillaan suunnittelualueella. :)
Mila Molina
Opettaja

Opetettava aine: Ennustus

ViestiKirjoittaja Frederic T. Coudert » 18 Tammi 2013, 20:48

Mitäs teidän vuosi 2013 on alkanut? Lupauksia? Entä mitä suunnitelmia tulevalle vuodelle?

Haluaisin tähän linkittää teille yhden näppärän sivun. Itse ainakin olen tullut miettineeksi, miten hahmosta saisi enemmän irti ns. non-verbaalisesti, eli kehonkielellä. Tai miten ehkä kanssapelaajalle voi ilmaista tekstin kautta hahmon tunnetiloja, jos tämä ei niistä avoimesti puhu/niitä näytä. Tässäpä siis edes jonkinsortin apua ongelmaan: body language "cheat sheet", englanniksi. Kuka tietää, sovellettavissa oikeaan elämäänkin? Sivulle pääset tästä.

Jos psykologia vei sinut mukanaan, linkki lisänikseihin löytyy Apua pelin suunnitteluun -topicista.
Frederic T. Coudert
Opettaja

ViestiKirjoittaja Essi » 19 Tammi 2013, 01:06

Hyvin on alkanut, mutta kiirettä pitää, ja onnistuin vielä saamaan jonkin sortin flunssankin. Kivaa.

Oi, Ansku, tuo linkki on oikein kätevä! Kiitos! *menee tutustumaan siihen tarkemmin*

Onkos teillä muuten tunnusta pottermoressa? (:
Omani on BronzePatronus11679, lisäilkää mutta ilmoitelkaa myös täällä keitä olette!
Essi

EdellinenSeuraava

Paluu Lukuvuosi 2012-13