Kirjoittaja Selena McLover » 29 Loka 2014, 20:09
"Aivan ei kestä. Ystävyydellä on tapana kadota. Ainoastaan viha, paha, hirnyrkit, tieto ja julmuus ovat ikuisia. Maailma katoaa aikanaan siitä ei pääse mihinkään. Kaikki katoaa. Mutta luetteloimani asiat pysyvät aina. Ajan hammas ei niitä tuhoa. Ne eivät murene eivät halkeile. Aina yhtä prameina ne jatkavat elämäänsä. Eivät vahingoitu ikinä. Vain saavat lisää valtaa. Pahuus ei katoa koskaan ihmisen keskuudesta. Ei koskaan. Kipu, kärsimys, kateus ja kuolema myös pysyvät aina. Aina. Usko minua kun sanon aina. Ystävyys on mitätön noiden rinnalla." Karakatus sanoi.
"Oletpas sinä kielteinen. Olen ystäväsi paitsi jos tapat tai satutat perhettäni. Mutta yhdessä olet väärässä. Rakkaus on ikuista. Mutta en kuitenkaan usko, että hirnyrkit ovat ikuisia. P-pimeyden Lordi uskoi niin ja katso minne se vei hänet. (Selena sanoi tuon todellakin vapisten)
Sinun pitää tulla meille kesällä tai jouluna. Haluan näyttää sinulle kotini. Pelaatko huispausta? Entä mikä luuta sinulla on? minulla on Nimbus 2004. Onko muuten käärmeelle puhuminen vaikeaa? Tiedän, että se tulee luonnostaan, mutta olisi jännää päästä sanomaan käärmeelle jotain."
Ensiluokkalainen ilopilleri Selena McLover. Vitsikäs ja taitava huispaaja. Pimeyden voimia sietämätön tyttö joka on aina valmis sanoimaan asiat niinkuin ne ovat. Motto: Aina on valoa tunnelin päässä!