Basiliskinpoikanen karkuteillä

Lukuvuoden 2014-15 asiat löytyvät arkistoituna täältä.

Re: Basiliskinpoikanen karkuteillä

ViestiKirjoittaja Mila Molina » 27 Loka 2014, 22:34

En ole Molinalla vielä ilmoittautunut yhteenkään basiliskipeliin, joten hän voisi olla yksi kuulustelijaehdokas. Hänen kanssaan tosin saisi tulla joku toinenkin professori kuulustelemaan, koska hän ei välttämättä pärjää yksin Karakatuksen kanssa. :D
Mila Molina (64): Taikakoulu Châteaun entinen rehtori, nykyään vain ennustuksen opettaja. Ankara ja määrätietoinen tiukkapipo.
Muut hahmoni: Ronja Blomroos, London Morel & Michelangelo Pele
Mila Molina
Opettaja

Opetettava aine: Ennustus

ViestiKirjoittaja Karakatus Kärmes » 27 Loka 2014, 22:35

Tuo sopii minulle.
Karkatus Kärmes: kärmessuu, pimeyden voimien kannattaja, UAKS.RY, kymmenen hirnyrkin omistaja, jonka unelma on tulla mahtavaksi pimeyden velhoksi.
Karakatus Kärmes
Oppilas

Tupa: Serpentard

ViestiKirjoittaja Benjamin Blanchard » 27 Loka 2014, 23:57

Jos kukaan muu ope ei halua mukaan kuulustelemaan Karakatusta, Benny on vapaaehtoisena. xD Molinasta välittämättä saattaa kysellä jotain muutakin kuin epäilyttäviin tapahtumiin liittyviä kyssäreitä. ;D xD Eli jos joku muu ope haluaa totuusseerumi peliin niin mä luovutan paikan hälle automaattisesti. u_u xD Byee, olen puhunut. :3
Benjamin Blanchard

ViestiKirjoittaja Athelard J. Gryan » 28 Loka 2014, 12:40

Benjamin Blanchard kirjoitti:Jos kukaan muu ope ei halua mukaan kuulustelemaan Karakatusta, Benny on vapaaehtoisena. xD Molinasta välittämättä saattaa kysellä jotain muutakin kuin epäilyttäviin tapahtumiin liittyviä kyssäreitä. ;D xD Eli jos joku muu ope haluaa totuusseerumi peliin niin mä luovutan paikan hälle automaattisesti. u_u xD Byee, olen puhunut. :3

Ja Athe voi häiritä Bennyä koko sen ajan ku se yrittää kuulustella :D no ei ny sentään xD
Olisiko kenelläkään kiinnostusta roolipelata jokin basiliskijuoneen liittyvä peli metaformaagin kanssa? Luon sellaisen marras-joulukuun vaihteessa.
Hahmojani ovat Athelard J. Gryan, kuolonsyöjä ja yksi Chateaun jatko-opiskelijoista, sekä keittäjätär ja tarjoilijatar Annie Djejúblan, joka asuu pääsääntöisesti Poudlardinessa. Declan Halliwell, vampyyri on uusin tulokkaani Athelard on jatko-opiskelijoiden tuutori, joten jos on kysyttävää/tarvitset apua, ota ihmeessä yhteyttä! Vastaan parhaani mukaan!
Athelard J. Gryan
Jatko-opiskelija

Tupa: Cerfeur

ViestiKirjoittaja Sylviane Gren » 28 Loka 2014, 12:50

Olen tullut siihen päätökseen, että tuppaan Sylvianenkin tänne mukaan. Vaikka hän nuori onkin, niin kangistumiset vaikuttavat myös hänen elämäänsä.

Ajattelin että Sylviane voisi joidenkin muiden kanssa kerätä kukkia, viherkasveja yms. linnan pihamaalta. Ehkä joku oli ehdottanut sitä yms. Kasvit oletetusti piristäisivät sairaalasiiven synkkää tunnelmaa, sekä myös Sylviane voisi joidenkin muiden kanssa olla juuri asettelemassa niitä maljakoihin, kun myrkyttäjä tulee mahdollisesti tekemään jotain hämärää kangistuneiden kanssa. Hän siis voisi pelotella tai uhitella lapset pois huoneesta.

Jos siis joku myrkyttää/ yrittää myrkyttää. Ei miulla muuta. C:
Und du drehst dich in deiner kleinen Welt.
Mit deinen großen Farben, wie sie dir gefällt.
Ob trist ob manchmal grau, ob blau und wunderschön.”

Philipp Dittberner, In deiner kleinen Welt
Sylviane Gren, eloisa ja hieman hupsu Pouffsouffle, joka on vastikään palanut takaisin Taikakoulu Châteauhon vuoden kestäneen Ameriikan vaihtonsa jälkeen.
esittely | rooli pääjuonessa
Sylviane Gren
Oppilas

Tupa: Pouffsouffle

ViestiKirjoittaja Shanietta Kei » 28 Loka 2014, 17:41

Minulle sopii hyvin, että Shanietta löytäisi Austinin, jos kenelläkään ei ole mitään tätä vastaan. Austin, kävisikö tämä sinulle?
Shanietta Kei
Oppilas

Tupa: Serdaigle

ViestiKirjoittaja Selena McLover » 28 Loka 2014, 19:09

Minä haluaisin kyllä mukaan. Selenalla ja Karakatuksella on meneillään peli (ei basiliski peli) jossa Karakatus puhui suunnitelma Beestä. Selena voisi ymmärtää, että Karakatuksella on näppinsä pelissä ja tyttö lähtisi tyhmyyttään kuulustelemaan Karakatusta. Käykö kaikille?
Ensiluokkalainen ilopilleri Selena McLover. Vitsikäs ja taitava huispaaja. Pimeyden voimia sietämätön tyttö joka on aina valmis sanoimaan asiat niinkuin ne ovat. Motto: Aina on valoa tunnelin päässä!
Selena McLover
Oppilas

Tupa: Gryffondor

ViestiKirjoittaja Karakatus Kärmes » 28 Loka 2014, 19:22

Kuulustelupeliinhän mahtuu väkeä mukaan. Eikö? Minun puolestani kaikki halukkaat saavat tulla.
Karkatus Kärmes: kärmessuu, pimeyden voimien kannattaja, UAKS.RY, kymmenen hirnyrkin omistaja, jonka unelma on tulla mahtavaksi pimeyden velhoksi.
Karakatus Kärmes
Oppilas

Tupa: Serpentard

ViestiKirjoittaja Selena McLover » 28 Loka 2014, 19:59

Samaa mieltä. :)
Ensiluokkalainen ilopilleri Selena McLover. Vitsikäs ja taitava huispaaja. Pimeyden voimia sietämätön tyttö joka on aina valmis sanoimaan asiat niinkuin ne ovat. Motto: Aina on valoa tunnelin päässä!
Selena McLover
Oppilas

Tupa: Gryffondor

ViestiKirjoittaja Evelyn Clément » 28 Loka 2014, 20:28

Moi! Hienoa, että mukaan mahtuu vielä
Voisin olla tuossa
3. keksiminen: Adelé Damiano kanssa
TAI
3. etsintä: Lora Shellyn kanssa
Jos vaan jompaan kumpaan pääsisi. Ihan kumpi vain käy, jos vaan voin peliin ängetä. Tai miten sitten ketään innostaa...
Tämä hahmo ei ole roolipelillisesti enää mukana, mutta jos näet uuden viestin, niin haamuilen todennäköisesti ylläpidon asioilla :)

Hahmoni: Evelyn Clément, Deborah Samatha Fey ja Nicolas Cartier
Evelyn Clément
Ylläpitäjä

EdellinenSeuraava

Paluu Lukuvuosi 2014-15