Juttutuokio järvellä

Lukuvuoden 2014-15 asiat löytyvät arkistoituna täältä.

Re: Juttutuokio järvellä

ViestiKirjoittaja Karakatus Kärmes » 22 Loka 2014, 15:57

-Voldemort on kuollut. Mutta minä onnistun siinä missä hän epäonnistui:saavutan kuolemattomuuden. Oma isäni Sylvester Kärmes ei jätä minua kuin nalli kalliolle. Hän on UAKS.RYn tilapäinen johtaja. Minä opiskelen vielä muutaman vuoden ja sitten minä olen uusi pimeyden lordi! Karakatus sanoi mahtipontisesti. Hän katsahti Selenaan kysyvästi ja odotti.
Karkatus Kärmes: kärmessuu, pimeyden voimien kannattaja, UAKS.RY, kymmenen hirnyrkin omistaja, jonka unelma on tulla mahtavaksi pimeyden velhoksi.
Karakatus Kärmes
Oppilas

Tupa: Serpentard

ViestiKirjoittaja Selena McLover » 22 Loka 2014, 16:21

"Etkö sinä ymmärrä?!? Hän oli yksinäinen, syrjäytynyt ja onneton! Sekö on se kohtalo jonka sinä haluat? Karakatus sinun täytyy ymmärtää mitä olet tekemässä! Koska jos aloitat et pysty koskaan lopettamaan! Minä en halua satuttaa sinua ja kertoa sinusta professori Evanssille mutta vaikuttaa siltä että et jätä minulle vaihtoehtoa!" Tässä vaiheessa Selena otti Karakatusta olkapäistä ja ravsti.
"Osoita että sinusta on siihen! Satuta minua! Koska jos olet varma että saluat olla uusi hän-joka-jääköön-nimeämättä sinä et saa välittää! Rakastaa! Selena astui kauvemmaksi Karakatuksesta odottaen iskua.
Ensiluokkalainen ilopilleri Selena McLover. Vitsikäs ja taitava huispaaja. Pimeyden voimia sietämätön tyttö joka on aina valmis sanoimaan asiat niinkuin ne ovat. Motto: Aina on valoa tunnelin päässä!
Selena McLover
Oppilas

Tupa: Gryffondor

ViestiKirjoittaja Karakatus Kärmes » 22 Loka 2014, 16:44

- Sitäkö haluat! Tappo- tai kidutuskirouksen? Isäni kaappaa koulun suunnitelman viimeisessä osassa. Ja sanoinko haluavani olla Voldemort! Tahdon vain olla uuden ajan kuolonsyöjien uusi johtaja! Tahdon hallita! On vanhanaikaista olla välittämättä! Tahdon tehdä jotain uutta! Minä Karakatus Kär...... Karakatuksen lause jäi kesken hän oli kaatunut selälleen. Pöllö seisoi hänen vatsansa päällä se nokkaisi ilkeän haavan Karakatuksen nenään.
Karkatus Kärmes: kärmessuu, pimeyden voimien kannattaja, UAKS.RY, kymmenen hirnyrkin omistaja, jonka unelma on tulla mahtavaksi pimeyden velhoksi.
Karakatus Kärmes
Oppilas

ViestiKirjoittaja Selena McLover » 22 Loka 2014, 16:57

"Karakatus!" Selena sanoi jäkytyneenä.
"Olen niin pahoillani mutta haluan vain suojella sinua! Tiedän olevani sinua pienempi ja nuorempi mutta minä äh..... Odota hetki. Saanko?" Selena kysyi ja osoitti Karakatuksen naamaa.
"Olin tyhmä, mutta en halua että sinusta tuulee edes vähän hänen kalaisensa." Selena sanoi ja katsahti Karakatukseen.
"Karakatus miksi sinä haluat sitä niin kovasti? Kerro ketkä sinä olet tappanut niin teen mitä mahansa tai en mitä tahansa." Selena sanoi synkästi ja jäi odottamaan.
Ensiluokkalainen ilopilleri Selena McLover. Vitsikäs ja taitava huispaaja. Pimeyden voimia sietämätön tyttö joka on aina valmis sanoimaan asiat niinkuin ne ovat. Motto: Aina on valoa tunnelin päässä!
Selena McLover
Oppilas

ViestiKirjoittaja Karakatus Kärmes » 22 Loka 2014, 17:24

- Kenen tuo pöllä on! Tappanutko? Minä? Miten niin? En kerro mitään! Azkabaniin en mene! En siis kerro mitään! Minulla ei ole ketään jolle kertoa! Ehkä haluaisin ystäviä ehkä en! Minulla ei ole eikä tuke olemaan! Tulen olemaan yksin aina! Ikuisesti! Mutta Azkaban ei pidättele minua! Se ei saa minua lopettamaan! Karakatus ärähti ja yritti huitaista pöllön pois. Jos olisi pakko niin hän tainnuttaisi lähellä olevat ja karkaisi.
Karakatus Kärmes
Oppilas

ViestiKirjoittaja Selena McLover » 23 Loka 2014, 08:14

"Pöllöstä en tiedä, Herkules se ei ainakaan ole. Mutta jos et halua puhua siitä sinun ei tarvitse." Selena sanoi ja katsoi järveen.
"Onko sinulla suojeliusta?" Selena kysyi miettien sitä kalpeaa höyryä joka tupsahtaa hänen sauvansa kärjestä. Taivaalta näkyy pöllön siluetti joka lentää suoraan heitä päin. Selenan Herkules-pöllö laskeutuu tytön päälaelle ja tiputta Selenan syliin kirjeen. Selena avaa kirjeen vapisevin sormin mutta huomaa kirjeen olevan Joelilta. Selena punastuu korviaan myöten lukiessaan ihastukseltaan saamaa kirjettä.
Selena McLover
Oppilas

ViestiKirjoittaja Karakatus Kärmes » 23 Loka 2014, 11:03

-Aa. Minunko suojeliukseni? Odotum suojelius. Karakatus kysyy hämmästyneenä ja nousee ylös hänen sauvastaan tulee ulos käärme. Karakatus laskee sauvansa. Käärme katoaa. Kolhokallon pää tulee ulos Karakatuksen takin kauluksesta.
-Ajattelen suojeliusta tehdessäni Kolhokalloa. Ainoaa ystävääni. Muut eivät koskaan olisi ystäviäni. Eivät koskaan. Karakatus huokaisi ja katsoi järvessä uivaa pikkukalaparvea.
- Siksi Kolhokallo on kolmas hirnyrkkini. Teen Kolhokallollekin hirnyrkin jos se on mahdollista. Karakatus sanoi hiljaa
Karakatus Kärmes
Oppilas

ViestiKirjoittaja Selena McLover » 23 Loka 2014, 14:08

"Minä olen sinun ystäväsi. Vaikka sanoin pahasti se ei tarkoita etten välitä sinusta. Onko Kolhokallo myrkyllinen? Kuka on sinulle tärkein ihminen maanpäällä?" Selena kysyi eikä välittänyt Herkulesista joka huhuili palkkaa toimitetusta kirjeestä.
"Haluatko kuulla salaisuuden?" Selena kysyi ja antoi Herkulekselle pöllö-namin.
Selena McLover
Oppilas

ViestiKirjoittaja Karakatus Kärmes » 23 Loka 2014, 17:46

-O..Onko minulla ystävä? Ihmisystävä? Salaisuuden? Minä? Kerro vain. Karakatus sanoi ja katsahti Selenaan.
Karakatus mietti. Ystäviä? Hänellä? UAKS.RY;n jäsenellä? Karakatus katsoi taas järveen. Auringon kuva heijastui järvenpintaan. Sudenkorento lensi järven yläpuolella. Yllättäen nuolihaukka lennähti Karakatuksen vierelle. Sen koipeen oli sidottu kirje. Kirjeessä oli Kärmesin sukuvaakuna.
-Hän on täällä töissä. Hän onnistui! Sylvester pääsi opettamaan Chateauhun!
Karakatus Kärmes
Oppilas

ViestiKirjoittaja Selena McLover » 23 Loka 2014, 18:48

"O..Onko minulla ystävä? Ihmisystävä? Salaisuuden? Minä? Kerro vain." Karakatus sanoi ja katsahti Selenaan.
" Vau! Oikea korppikotka! Onko se kesy? Selena sanoi innoissaan, mutta vakavoitui. "Mutta tämä on se salaisuus. Tiedäthän että jotkut jästisyntyiset eivät osaa hallita taikuuttaan? Minäkään en ikinä oppinut sitä. En halunnut satuttaa ketään, mutta niin vain käy. Olen pelännyt pienestä pitäen, että ministeriöstä tulee joku heppu joka tekee minusta surkin. En osaa sitä vieläkään ja pelkään omia tunteitani. Tunteeni laukaisevat taikuuden." Selena sanoi ja tiesi kaiken olevan totta.
Viimeksi muokannut Selena McLover päivämäärä 23 Loka 2014, 19:01, muokattu yhteensä 2 kertaa
Selena McLover
Oppilas

EdellinenSeuraava

Paluu Lukuvuosi 2014-15