Kirjoittaja Shaan Felix » 27 Marras 2012, 17:02
^ Somaa. :D
Minulla on ongelma roolipelin kanssa lähinnä siksi, että loin vähän hätiköiden hahmon tänne, enkä pääse yhtään kiinni Shaanin persoonaan. Shaanilla on hirveän vaikea ja vähän tylsääkin pelata. Ehkä keksin jossain vaiheessa Shaanille särmää persoonaan tai sitten teen kokonaan uuden hahmon.
Mutta niin, joulu. Joulussa on tasan kolme hyvää asiaa: sanoma, glögi ja piparitaikina. Sanoma siksi, että olen kristitty, glögi, koska se on hyvää ja piparitaikina, koska se on vielä parempaa. Tunnelmakin ehkä vähän, siis kaikki kynttilöiden polttelu ja joulukoristeet. Mutta yh, en muuten tykkää yhtään. Lahjojen ostaminen on stressaavaa, koska jätän sen aina viimetippaan. En tykkää myöskään saada lahjoja, koska joka vuosi pitää vetää iloinen ilme kasvoille ja keksiä joku selitys, miksi joku lahja on ihan loistava. Joo, olen teennäinen. Tykkään kyllä yleensä lahjoista, joita saan, mutta en osaa ottaa niitä vastaan. Saati sitten antaa jotain sellaista, joka miellyttää lahjan saajaa.
Mun joululoma alkoi tänään. :) Alkaneen joululoman kunniaksi olen näköjään tulossa kipeäksi, kun on tosi flunssainen olo. Rästitehtävätkin olis vielä tekemättä, mutta josko sitä päivän pitäisi vapaatakin...