//sijoittuu tanssin 10 ajalle, varattu Andrealle ja Ross Padmorelle //
Nojailin rennosti tanssisalin seinään olin tullut juuri puutarhasta.Juhlat olivat selvästi loppumassa päin ja useimmat nauttivat vielä viimeisestä kappaleesta, tanssilattialla tai juttelivat iloisesti ystävien kanssa lähempänä seiniä jotteivat olisi häirinneet tanssijoita. Katselin iloisia noitia ja velhoja joita tuli saliin yhä enemmän ja vajosin omiian ajatuksiini, miettimään tunti suunitelmia ja kokeita, oppilaita. Kolmas luokkalaisille olin ajatellut ilkiöitä, viidesluokkalaisille taas ,seitsemäs luokkalaisten tunnin ajoin pitää yhdessä jatko-opiskelijoiden kanssa aihetta en vielä tiennyt mutta jokin hieman isompi ja vaarallisempi voisi olla mukava?
Huomasin että olin miettiessäni ruvennut kävelemään salia ympäri. Pysähdyin ja ajattelin että voisin mennä puutarhaan täällä salissa oli liian paljon melua ajattelemiseen. Lähdin kävelemään nopeasti puutarhaa kohti innostuen suunittelemaan tunteja ja uusia opetus menetelmiä, Olin kuitenkin niin ajatuksissani että törmäsin vahigossa johonkuhun ja heräsin taas maan pinnalle. "Anteeksi!"pyysin nolona.