Huispauskentän sankarit

Huispauskentän sankarit

ViestiKirjoittaja Mila Molina » 13 Huhti 2021, 03:13

// Mukana olevat hahmot: Heather O'Hara (Serpentard), London Morel (Cerfeur), Nicolas Cartier (Cerfeur)
Ajankohta: (ingame) ? (offgame) 13.-16.3.2021
Tapahtumapaikka: Pihamaat, huispauskenttä
Juoni: Kauhukolmikko päätyy sattumalta samaan aikaan samaan paikkaan ja tilanne eskaloituu
Muuta: Peli sisältää päihteiden käyttöä //

milamolina — 13.03.2021
------------------------------ UUSI PELI ALKAA ------------------------------

VAROITUS: peli sisältää päihteiden käyttöä

London Morel, Cerfeur

London sihautti päivän viidennen oluen auki huispauskentän pukuhuoneessa ja heitti metallisen korkin betonilattialle. Korkki kieri kilisten pojan kumollaan olevan luudan luokse. Poika otti hörpyn, toisen ja kolmannenkin. Lämmin olut ei maistunut hyvältä, mutta tällä hetkellä maku ei ollut se ratkaiseva tekijä.

Syy Londonin rappiolle oli Cerfeurin huispausjoukkueesta saadut potkut, mikä oli tapahtunut noin puoli tuntia sitten. Joukkueen kapteeni oli ilmoittanut pojalle suoraan, ettei hän ollut enää sopiva joukkueen jäseneksi. Tuo oli ojentanut pojalle paperin, joka oli sisältänyt joukkueen jokaisen jäsenen allekirjoituksen. Syy potkuille oli liiallinen päihteiden käyttö sekä sopimaton käyttäytyminen huispausharjoitusten ja -otteluiden aikana.

Poika istui puisen pitkän penkin päällä ja nojasi seinää vasten. Hän tulisi vielä näyttämään joukkuetovereilleen, että hänen erottamisestaan olisi vain ja ainoastaan haittaa joukkueelle. Tosin sitä ennen hän joisi vielä muutaman oluen.
// @Lisbeth

Lisbeth — 13.03.2021
Heather tiesi, että Cerfeurilla loppui treenit näihin aikoihin, ja tiesi että kenttä oli vapaana sen jälkeen. Joten, hän oli päättänyt ottaa ilon irti ja lennellä kaikessa rauhassa. Her suuntasi kohti huispauspukkareita ja lauloi samalla Adelen Skyfallia. Tyttö astui huispauskopeille, ja oli tunkenut treenivaatteet kangaskassiin, pitäen luultaa toisessa kädessään. Hän katsoi ympärilleen ja jatkoi lauleskelua hiljempaa.
// @milamolina Oletan tosin että Chatöön pukukopeissa on kopit tytöille ja pojille? xD

milamolina — 13.03.2021
London Morel, Cerfeur

Ei kulunut montaa minuuttia, kun poika oli kulauttanut jo viidennen pullon jumalten juomaa alas kurkustaan. Hän röyhtäisi kuuluvasti ja viskasi lasipullon lattialle. Se meni rikki. Poika hörähti kuuluvaan nauruun. Hän ihan uhallaankin jättäisi sirpaleet lattialle - olisipa seuraavalle tulijalle tekemistä.

London ryhtyi kaivamaan laukkuaan etsien olutta, tuliviskiä, savukkeita, tai ihan mitä tahansa, millä saisi parannettua tämän huonon olon yhtään paremmaksi.

// @Lisbeth joo, sovitaan vaikka että pukuhuoneiden seinät on paperia :smile:

Lisbeth — 13.03.2021
Heather lopetti laulamisensa kuulleessaan jonkun kilahduksen. Sirpaleita, ehkä? Her kurtisti kulmiaan vähän hämmentyneenä. Kopin pitäisi olla tyhjä, tai sitten tänne oli unohtunut joku. Her kurkisti tyttöjen pukkaria kohti, okei, se oli tyhjä. Her raotti varovasti poikien pukkarin ovea, valmistautuneena siihen, että jos näkee vaikkapa... jonkun ei niin hyvännäköisen alasti, niin oven saa nopeasti kiinni. Tyttö kurkisti sisään ja katsoi Londonia. "London?" Herin äänensävy oli hämmentyneen epäuskoinen.
// @milamolina

milamolina — 13.03.2021
London Morel, Cerfeur

London nosteli penkille laukustaan löytämiään tavaroita: pyyhkeen, kuivamustekynän, tyhjän Coca Cola -pullon ja mittanauhan. Poika tuhahti äänekkäästi. Missä kaikki tärkeät tavarat olivat juuri silloin, kun niitä eniten tarvittaisiin?

Poika säpsähti kuullessaan äänen miesten pukuhuoneen ovelta. Joku oli kutsunut häntä nimeltä.

"Heather", London huudahti nähdessään tutut kasvot ovenraossa. "Mitä sä tänne kurkit!? Mieti, jos mä olisin ollut alasti, niin...", pojan lause jää kesken, samoin kuin laukuntutkimisoperaatiokin. Hänen kasvoilleen nousee tuttu virne.
// @Lisbeth

Lisbeth — 13.03.2021
"Hei, mä valmistauduin kyllä sulkeen oven mahdollisimman nopeasti, jotta saat säilyttää viattomuutesi ja sivellisyytesi" Her huomautti huvittuneena. "Mitä sä täällä riehut? Eikö teillä loppunut jo treenit?" Her laittoi kätensä puuskaan ja katsoi Londonia.
// @milamolina

milamolina — 13.03.2021
London Morel, Cerfeur

Virne katosi pojan kasvoilta yhtä nopeasti kuin oli ilmestynytkin. Miten hän voisi kommentoida asiaa tuolle tytölle? Sanoisiko hän vain suoraan, että oli saanut potkut joukkueesta? Vai kertoisiko hän jonkun nopean valkoisen valheen? Vai jotain siltä väliltä?

"Mä ajattelin vain juhlistaa tätä päivää, koska... mä päätin lähteä meidän huispausjoukkueesta pois. Mä en enää jaksanut sitä valitusta, säätöä ja marmatusta, jota meillä oli joka treeneissä", Londonin suusta pääsi. Hän vei katseensa lattialla oleviin olutpulloihin ja katsoi sitten taas tyttöä. Pojan puhe sammalsi hieman ja silmistä saattoi havaita pienoisen humalatilan.

// @Lisbeth

Lisbeth — 13.03.2021
Heather astui varovasti huispauskoppiin ja katsoi lattialla olevia lasinsiruja, siirtäen ne loitsulla syrjemmälle. "Huono selitys, susta piti tulla ammattishuispaaja, niin eikö valitus ja marmatus kuulu ihan normaali arkeen?" Her vilkaisi Londonia. "Sitä paitsi, olet humalassa. Uskottavuutesi on nollassa" Hän jatkoi.
// @milamolina

milamolina — 13.03.2021
London Morel, Cerfeur

Se ihana nousuhumalainen olotila, jonka poika oli saanut viidestä oluesta, tuntui haihtuvan nopeasti pois. Hän oli odottanut saavansa tytöltä ihailua, kannustusta ja innostuneita kysymyksiä, mutta saikin vain arvosteluja sekä huomautuksia humalatilasta. London mulkaisi tyttöä. Naiset eivät ymmärtäneet mistään mitään.

"Jossain lasten huispausjoukkueessa olosta ei ole mulle mitään hyötyä tulevaisuuden kannalta. Mieluummin käytän aikani ihan itsenäisiin harjoitteluihin. Ja tietenkin mä meen kesällä taas ihan oikeaan huispausjoukkueeseen, ja te muut saatte homehtua täällä koululla", London vaihtoi uhoamisvaihteensa päälle. Hän näki sivusilmällään lattianrajassa olevan tuliviskipullon. Siinähän se on! Poika kumartui, tarttui pullosta kiinni ja narautti korkin auki.
// @Lisbeth

Lisbeth — 13.03.2021
Her kohotti kulmiaan ja katsoi Londonia. "Selvä... Miten vain" Hän kohautti olkiaan ja tarkkaili Londonia. "Idyllinen paikka sulla vetää pienet perseet" Heather totesi vähän huvittuneena. "Mä ajattelin kuitenkin mennä lentään..." Hän jatkoi ja kääntyi ovelle, mennäkseen vaihtaan vaatteet.
// @milamolina

milamolina — 13.03.2021
London Morel, Cerfeur

"Sen kerran, kun mä haluan hieman juhlia, niin sekin halutaan kieltää", London sanoo heittäytyen hieman marttyyriksi. Hän seuraa katseellaan, kuinka Heather ryhtyy siirtymään ovelle aikomuksenaan mennä lentelemään. Poika hörppää tuliviskipullostaan ja lämmin tunne leviää suun ja ruokatorven kautta koko vartaloon.

"Mä kyllä näytän muille. Saavat vielä itkeä, kun lukevat lehdestä. Merde, kun eivät muuten usko. Syksyllä en kyllä tule takaisin", London jupisee itsekseen lähes kuulumattomalla äänellä ja pyörittelee lasipulloa kädessään.
// @Lisbeth

Lisbeth — 13.03.2021
"En puutu tähän asiaan, koska en tiedä tilannetta" Her huikkasi Londonille ja meni tyttöjen pukkariin vaihtamaan vähän kevyempää vaatetta. "Mutta voisit säästää mullekin vähän, haluan hörpyt kun palaan lentämästä" Her jatkoi ja puhui aika kovaa, jättäen tyttöjen pukkarin oven raolle. Hän uskoi kyllä kuulevansa, jos London saisi mielestään nerokkaan idean tulla vieraileen.
// @milamolina

milamolina — 13.03.2021
London Morel, Cerfeur

London ei ehtinyt vastata Heatherille mitään, kun tyttö oli jo poistunut miesten pukuhuonetiloista. Poika jäi hetkeksi tuijottamaan sulkeutunutta ovea. Hän tunsi olonsa osittain hieman raukaksi, mutta osittain erittäin vahvaksi ja itsenäiseksi. Poika vielä näyttäisi Heatherille, mihin kaikkeen hän kykenisi.

London heitti pyyhkeen, kuivamustekynän ja mittanauhan laukkunsa suuntaan. Pyyhe päätyi laukkuun, kuivamustekynä penkille ja mittanauha parin hypyn kautta lattialle. Hän sulki tuliviskipullon korkin ja työnsi sen nahkatakkinsa povitaskuun. Luuta olalla poika marssi ulos miesten pukuhuoneesta naisten pukuhuoneen ovelle.

"Kukkuu", poika huudahti ja avasi yllättäen naisten pukuhuoneen oven.
// @Lisbeth oot nopee vastaa :smile: ja heather osaa lukea londonin ajatukset

Lisbeth — 13.03.2021
Her oli ehtinyt sopivasti alkaa vaihtaan vaatteitaan, serpentardien huispauskaapuun. Heather ajatteli olla nopea vaihtaessaan vaatteita, mutta ei ollut tarpeeksi nopea. Siinä vaiheessa kun hän oli saanut päällysvaatteensa pois ja vaihtoi kaapua päälleen, London avasi oven. Heatherilla oli päällään treenihousut, mutta yläosa oli paljaana. Tyttö piti käsissään urheilurintsikoita ja katsoi Londonia. "London!" Hän kivahti. "Ulos!"
// @milamolina
// Sen ois pitänyt kai laittaa se ovi varmuuden varalta lukkoon xD

milamolina — 13.03.2021
London Morel, Cerfeur

Vierailu naisten pukuhuoneen puolella ei kestänyt kovinkaan montaa sekuntia, mutta nuo sekunnit olivat olleet erityisen antoisia. London tiesi, että Heather näytti hyvältä vaatteet päällä, mutta nyt hän tiesi tytön näyttävän hyvältä myös ilman.

London sulki kikatellen pukuhuoneen oven ja siirtyi nurmialueelle seisoskelemaan. Lähes kaikki lumet olivat sulaneet huispauskentältä, eli paikkapaikoin saattoi jo kuvitella, että kevät on saapunut. London vei luudan jalkojensa väliin ja ponnisti yläilmoihin. Tuuli pörrötti pojan hiuksia tuon lennellessä ympäri kenttää. Olo oli vapaa.
// @Lisbeth london ois murtanu oven auki : D

Lisbeth — 13.03.2021
Heather oli yllättynyt siitä, että pääsi eroon Londonista noinkin helposti. Nopeasti tyttö vaihtoi vaatteensa loppuun, otti luutansa ja käveli ulos. Hiton London. Tosin, tuolla oli vähän surullinen mielentila, niin ainakin tuo saattoi piristää häntä hieman. Heather tiesi kyllä, että hänen kropassaan ei ollut varsinaisesti mitään vikaa. Geenilotto ja urheiluinnostus oli tehnyt tehtävänsä.
Heather nousi ilmaan, odottaen jo että kevät ja kesä tulisi nopeammin. Nyt oli vähän turhan viileä ilma, mutta ainakaan ei tullut mitään epämääräistä taivaalta. "Humalassa lentäminen on hauskempaa vai?" Her kysyi kun lensi lähemmäs Londonia.
// @milamolina Saan liikaa kieroja ideoita

milamolina — 13.03.2021
London Morel, Cerfeur

Äskeiset näkymät sekä lentämisen ihana tunne todentotta piristi pojan mielialaa. Hän ei voinut estää pientä hymyä leviämästä kasvoilleen. Poika sulki hetkeksi silmänsä. Vaikka alkoholi hieman sumensi aivoja, pystyi London toteamaan itselleen tämän päivän kääntyneen ihan mukavaksi. Nyt täytyi keskittyä vain mahdollisuuksiin, joita elämä toisi tullessaan.

"Alkoholi ja lentäminen on maailman upein yhdistelmä ikinä", London tokaisi Heatherin lentäessä vierelleen, "kokeile säkin", poika kehotti, otti tuliviskipullon mustan nahkatakkinsa povitaskusta ja ojensi sen kesken lentämisen tytölle. Se, joka väitti, ettei viski ja lentäminen sopineet yhteen, puhui potaskaa.
// @Lisbeth !

Lisbeth — 13.03.2021
Her epäröi sekunnin murto-osan ja katsoi Londonia. Lopulta hän nappasi tuolta pullon. "Et stten kerro kenellekään" Her hymyili kevyesti ja joi pitkän kulauksen. Tyttö irvisti kevyesti, hän oli viime aikoina ollut polttelematta pilveä tai juomatta, ei ollut ollut seuraa ja oli ajatellut olla kerrankin kunnolla. Tyttö tunki toisen taskumatin omaan taskuunsa ja virnisti Londonille. "Ota kiinni" Hän huikkasi, ja lähti lentään kauemmas toisesta.
// @milamolina ^^

milamolina — 13.03.2021
London Morel, Cerfeur

London naurahti tytön irvistykselle. "Ai sä haluat viimeiseen asti pitää kiinni kiltin tytön maineestasi? En kyllä ymmärrä, kuka siihen enää uskoo. En ainakaan minä, eikä varmasti Nicolas tai Luolkaan". Kyllä, loppuvuoden juorut olivat tottakai kantautuneet myös Londonin korviin.

Kun Heather lähti lentämään pakkoon pullo taskussaan, London ei miettinyt kahta sekuntia pidempään, vaan ryntäsi perään. Hän ei antaisi tytön omia pulloaan, ei mistään hinnasta! Olotilasta huolimatta pojan reflektsit olivat hyvät ja lentotaito edelleen tallella. Poika yritti saavuttaa tyttöä. "Mä kuolen janoon!", hän huusi leikkisästi tytölle.
// @Lisbeth

Lisbeth — 13.03.2021
"No suurin osa pitää mua jo nyt huorana, mutta opettajien ei tarvitse tietää IHAN kaikkea" Heather huikkasi Londonille, vaikka tuon sanat kirpasi vähän. Tosin, hän ei ollut koskaan sanonut olevansa kiltti tyttö, eikä edes varsinaisesti ollut luonut sellaista mainetta itselleen. Joten, ihan sama. Her virnisti, kun sai Londonin lähteen peräänsä. "Harmi, voit sulatella lunta ja juoda sitä" tyttö naurahti ja jatkoi lentämistä, kiittäen luutansa nopeutta ja etsijän taitoja.
// @milamolina

milamolina — 13.03.2021
London Morel, Cerfeur

London ei pitänyt tuosta sanasta, jolla tyttö ohimennen nimitti itseään. Vaikka poikaa kaihersi se tosiasia, että muut cerfeurmiehet olivat olleet häntä etevämpiä tässä asiassa, ei hän halunnut pitää tuota minään ilotyttönä. Toisaalta London olisi kyllä voinut muutaman kolikon vipata, että olisi päässyt samalle tasolle Nicolaksen ja Luolin kanssa.

"Noh, mä sitten tästä lähden sulattelemaan sitä lunta", London tokaisi ja ryhtyi syöksymään maata kohden. Hän laskeutui maan pinnalle, otti maasta kourallisen lunta ja ponkaisi takaisin ylös. Hän kiihdytti tahtiaan kohti Heatheria, pyöräytti käsissään tiiviin lumipallon ja viskasi lopulta kyseisen pallon kohti tyttöä. Tähtäystarkkuus oli taattua tuliviskilaatua.
// @Lisbeth

Lisbeth — 13.03.2021
Heather ei jaksanut enää kiinnostua siitä, että millä sanalla nimitteli itseään. Hän tiesi mitä muut puhuivat, kuiskutteluista ei voinut välttyä. Hauskaa sinänsä, hän ei kokenut että olis myynyt itseään Luolille, joten huora-termi oli vähän... ontuva. Hän ei kuitenkaan jaksanut puuttua näihin termien väärinkäyttöihin, joten lopulta hän oli sulkenut korvansa ja ollut kuuntelematta. Her katsoi kuvittuneena, kun London lensi alas ja naurahti. Hän kaivoi taskumatin taskusta ja joi pitkän kulauksen, tajuten että London lensi takaisin ylös. Lumipallon väistö meni kevyesti, tosin tuliviskiä roiskahti hieman piilopullosta. "Sun tuliviskit on kohta maassa" Heather huomautti ja virnisti Londonille.
// @milamolina

milamolina — 13.03.2021
London Morel, Cerfeur

"Älä tuhlaa sitä, se on kallista!", London huudahti tytölle lentäessään edelleen tuota kohti. Pojan rahatilanne oli tällä hetkellä huonoin, mitä se oli ikinä ollut, ja pienikin tuhlailu vihloi pojan sydäntä. Itseasiassa tuokin tuliviski oli ostettu tiskin alta eräästä nimeltämainitsemattomasta myymälästä hieman halvemmalla.

London ymmärsi pian, ettei tyttö olisi antamassa pulloa hänelle takaisin ainakaan hetkeen. Hän ryhtyi laskeutumaan takaisin alas ja hyppäsi sitten pois luudan selästä. Hän avasi nahkatakkinsa vetoketjutaskun, nappasi sieltä savukkeen ja sytytti sen palamaan pienellä sauvanheilautuksella.
// @Lisbeth

Lisbeth — 13.03.2021
"En en" Her totesi ja joi kulauksen pullosta, lämpö oli alkanut mukavasti levitä koko kehoon. Hän laittoi pullon taskuunsa ja lensi pari kertaa ylhäällä pyörähtäen, vilkaisten Londonin tekemisiä. Hän virnisti ja lensi maahan Londonin luo. "Rappiolla on hyvä olla?" Tyttö kysyi ja laskeutui maahan, pitäen luutaa toisessa kädessä.
// @milamolina

milamolina — 13.03.2021
London Morel, Cerfeur

"En mä ole rappiolla", London totesi tytölle ja jatkoi savukkeen polttamista. Pistävä tuoksu ympäröi kaksikon. Kyseiset savukkeet eivät olleet halpoja, joten niiden polttamiseen täytyi olla juuri sopiva paikka ja aika. Ja tuo paikka ja aika oli näköjään tässä ja nyt.

"Miten sulla ja Nicolaksella menee? Vai kenen kanssa sä nykyään oletkaan?", poika kysyi kysymyksen, joka oli jo jonkin aikaan pohdituttanut häntä. Eniten häntä kiinnosti se, oliko tyttö vapaa vai varattu, vai jotain siltä väliltä.
// @Lisbeth

Lisbeth — 13.03.2021
Her ojensi pulloa takaisin Londonille, ojentaen kättään että tuo heittäisi yhden savukkeen. Rappiolla oli hyvä olla. "Heitäs yksi" Her katsoi Londonia ja hymyili tuolle kevyesti, hymy tosin hieman jäätyi kun tuo kysyi suhdestatuksesta. "Ei me olla enää yhdessä. Enkä ole enää kenenkään kanssa" ...Herin teki mieli lisätä, että se ei tarkoittaisi että London pääsisi jotenki osingoille. "Miten niin?"
// @milamolina

milamolina — 13.03.2021
London Morel, Cerfeur

London nappasi pullon takaisin itselleen, otti siitä hörpyn ja tunki takaisin povitaskuunsa. Kokonaista savuketta hän ei missään nimessä antaisi tytölle, koska sellaisen hinta hipoi pilviä. Heh. Niinpä poika ojensi savukkeensa jämän tuolle.

"Kysyin vain, ihmettelinkin miten sä jaksoit Nicolasta niin pitkään", London sanoi pyöräyttäen silmiään, vaikka tiesi, ettei tyttö välttämättä arvostanut hänen kommenttiaan. "Sinkkuna on hyvä olla, ei ole mitään vastuita tai velvollisuuksia. Mä en ala parisuhteeseen ikinä", poika julisti tytölle.
// @Lisbeth

Lisbeth — 13.03.2021
Her otti savukkeen lopun ja hengitti sitä syvään. Hän toivoi hetken, että hänellä olisi omat sätkänsä mukana. Tytön kulmat kohosivat ja hän katsoi Londonia. "Nicolasissa ei ole mitään vikaa, ja tällä kertaa voin sanoa mokanneeni itse niin pahasti, että suhde kaatui siihen" Her totesi happamasti ja poltti savuketta. "Toivottavasti pääsen lähteen vaihtoon ensi vuodeksi, niin koko soppa on unohdettu kun tulen joskus ehkä takaisin" Her ei tosiaan voisi selittää Londonille, että kaipasi halauksia, suudelmia ja jotain hellyyden tapaista. Tuohan vielä kuvittelisi jotain olematonta.
// @milamolina

milamolina — 13.03.2021
London Morel, Cerfeur

London oli kyllä eri mieltä Nicolaksen vikojen määrästä, sillä hän itse olisi saanut kirjoitettua niistä vaikka kirjan. Tosin hän ei olisi ikinä uskonut, että tossu-Nicolaksella olisi ollut pokkaa jättää tuollainen nainen. Sen lisäksi, että Nicolas oli nössö, oli tuo ilmeisesti myös tyhmä.

"Mäkin lopetan koulun tän lukuvuoden jälkeen", poika ilmoitti tytölle, "Mua ei ole tehty opiskelemaan, eikä tää koulu anna mulle enää mitään". Toisin sanoen huispaukseen ja lentämiseen osallistuminen oli ainoa syy, miksi London kävi tätä koulua ja nyt kun sekin vietiin pois, ei jäljelle jäänyt ainoatakaan syytä jäädä.

"Ties vaikka me päädytään samaan paikkaan. Uskotko sä kohtaloon?", London kysyi. Alkoholi sai näköjään tämänkin miehen mietteliääksi.
// @Lisbeth

Lisbeth — 13.03.2021
Her kohotti kulmiaan ja katsoi Londonia, lähtien käveleen pukkareille päin. Lentämisestä tuskin tulisi enää mitään. "Mitä sä aiot sitten tehdä?" Her vilkaisi Londonia kysyvänä, tosin huvittui tuon kommentista kohtalosta. "Epäilen, että ei päädytä, jos pääsen sinne mihin haluankin" Her totesi ja mietti vastausta kohtalokysymykseen. "En oikeastaan usko kohtaloon, kuulostaa ihan liian rajoittavalta" Her tarvitsi lisää juotavaa, hän tunsi itsensä aivan liian selväksi tähän keskusteluun. Sanaakaan sanomatta hän ojensi kättään, jotta London ojentaisi pulloaan.
// @milamolina

milamolina — 14.03.2021
London Morel, Cerfeur

London avasi jälleen kerran takkinsa vetoketjua, otti povitaskustaan pullon ja ojensi sen automaattisesti Heatherille tuon ojentaessa kättään. Ajatukset tuntuivat kevyiltä, toiminta loogiselta ja tulevaisuus selkeältä.

"Minne sä haluat? Ties vaikka meillä on sama päämäärä. Mun päämäärä on päätyä maailman parhaaksi ammattihuispaajaksi jonnekin. Ensin pienempään joukkueeseen, siitä suurempaan ja lopulta maajoukkueeseen. Musta on siihen. Se ei ole kiinni mun taidoistani, vaan mun halustani. Mun täytyy olla kunnianhimoisempi saavuttaakseni kaiken, ja minähän olen, jos se on siitä kiinni. Ja kyllähän se on. Ja sillä sipuli."

Poika nojaili luutaansa ja katsoi tyttöä silmiin.
// @Lisbeth

Lisbeth — 14.03.2021
Her joi pitkän huikan pullosta ja katsoi Londonia. "Ugandaan" Heather totesi. "Näin alkuun, sen jälkeen kaikki on vielä avointa. Ajattelin menestyä, tavalla tai toisella" Her joi vielä toisen huikan ja katsoi poikaa, kävellen edelleen hiljakseen kohti pukkareita. "Mutta ei musta huispaajaa tule. Toivottavasti susta tulee" Heatherilla oli omat epäilyksensä, mutta ehkä London kunnostautuisi?
// @milamolina

milamolina — 14.03.2021
London Morel, Cerfeur

London lopetti nojailunsa ja lähti itsekin siirtymään Heatherin rinnalla kohti pukuhuoneita. Hän kuunteli tytön kommentteja ja nyökytti tuolle merkiksi siitä, että kuunteli.

"Ugandaan? Eikö Luol ole kotoisin sieltä?", London kysyi selvästi hämillään. Jos tyttö näki jotain tuossa pojassa, London ei ymmärtänyt mitä se voisi olla ja tuskin se todellisuudessa oli mitään, koska Luolissa ei tosiaankaan ollut mitään. "Sun täytyy mennä kohti sun unelmia, sanoi kuka mitä tahansa. Sun ulkonäöllä, sun taidoilla, sun unelmilla ja sun ulkonäöllä voi tehdä mitä tahansa - tai ainakin melkein mitä tahansa. Se sun pitää muistaa. Älä ikinä anna periksi. Sustakin voi tulla hyvä huispaaja, jos sä haluat, älä anna periksi. Jos joku joskus sanoo toista, niin älä usko."

Ja asia oli juurikin näin.
// @Lisbeth

Lisbeth — 14.03.2021
"On... ja hänestä oikeastaan sainkin sen idean. Oppisin taikoja ilman sauvaa ja ihmismuodonmuutoksia paremmin" Heather sanoi ja tumppasi tupakan matkalla johonkin puun runkoon, haihduttaen sen sauvan heilautuksella. Londonin sanat oikeasti lämmittivät tytön mieltä, tai sitten se oli tuliviski. Kuitenkin, pitkästä aikaa joku sanoi Herille nuo sanat, vaikka suurimman osan ajasta hän teki vain hitosti töitä että saisi niin hyvät arvosanat että pääsisi helvettiin tuolta. "En anna periksi. Unelmaani en ole vielä keksinyt, ehkä keksin sen jossain vaiheessa" Heather hymyili Londonille, pitkästä aikaa aidosti. Hetken hän taas muisti, että miksi oli aikoinaan ihastunut tuohon.

Nicolas Cartier — 14.03.2021
Nicolas Cartier, Cerfeur

Nicolas Cartier oli luullut menevänsä kirjastoon, kun hän oli kuullut ohi menevien keskustelun jostain järkyttävästä. Huispauskentällä kuulemma oli jotkut juomassa keskenään. Hän oli jo ignooraamassa koko jutun, kun nimet kuitenkin osuivat korvaan. Ensimmäinen aiheutti tunteen, että Nic pysyisi kaukana koko paikasta, mutta toinen… Nic pysähtyi ja vilkaisi puhujien joukkoon. Heather? Heather oli lentelemässä luudalla, juomassa ja Londonin kanssa? Tuskin asiaa tarvitsi harkita, kun Nic oli jo kääntänyt suuntansa ja kaivoi taskustaan taikasauvan taikoakseen talviviitan luokseen. Merlinin parta sentään... lentely oli jo valmiiksi vaarallista, saati sitten juodessa, saati sitten ääliön kanssa, joka saisi typerän vaarallisia ideoita...

// @milamolina lolp

milamolina — 14.03.2021
London Morel, Cerfeur

Heatherin seuraavat sanat kuultuaan London tunsi pientä mustasukkaisuutta. Suunnitteliko tuo tyttö tulevaisuutensa Luolin ohjeiden mukaan? Siitä ei voinut koitua mitään muuta kuin harmia. Poika ei edelleenkään ymmärtänyt, mitä tyttö näki tuossa.

"Sä oot vielä niin nuori, joten sun ei tarvitse vielä tietää, mihin elämä vie. Enkä mä tarkoita pahalla, sä oot sopivan vanha, mutta sopivan nuori - jos ymmärrät mitä mä tarkoitan. Sulla on koko elämä edessä, mulla se on osittain vielä takana. Mutta se siitä. Ei elämää oo tehty liikaa murehdittavaksi. Se vie, minne vie. Mutta muista sun unelmat!"

Kaikki tuntui niin selkeältä ja sujuvalta nyt. Tämä hetki oli upea, ja seura oli enemmän kuin upea.
// @Lisbeth

Lisbeth — 14.03.2021
"Ei tarvitsekaan, onneksi" Her totesi, ja joi taas huikan tuliviskistä. Hän virnisti Londonille ilkikurisesti. "Saat tämän kuulostaan siltä, että olet itse keski-ikäinen joka tarvitsee piristystä. Ja mä olen vain sopivan nuori piriste" Heather oli edelleen vain 16-vuotias, tosin meni usein vanhemmasta kuin oli, varsinkin jos hän osasi pitää suunsa kiinni. "En ajatellut murehtia paljonkaan, tällä hetkellä mulla on muuta tekemistä..." Her joi taas kulauksen ja katsoi Londonin piilopulloa. "Tämä hupenee nopeasti"
// @Nicolas Cartier

Nicolas Cartier, Cerfeur

Nicolas laittoi kävellessä koulun talviviittaa päälleen ja rynni kohti huispauskenttää. Mitä jos he saivat päähänsä lentää syöksyä suoraan maahan? Tai olivat ottaneet jotain ryhmyjä mukaan? Luudalta saattoi tippu muutenkin, mutta keskittyminen tipotiessä ja koordinaatiokyky samalla... mitä jos jotain oli jo sattunut? Kammottava kuva Heatherista makaamassa maassa oli jo tekemässä tietään Nicin silmien eteen... Hengitä, hengitä... ei mitään hätää. Miksi hän ei ollut jäänyt kysymään niiltä kahdelta jotain lisätietoa? Ei, siinä olisi voinut hukata minuutteja ja sillä aikaa olisi voinut sattua vaikka ja mitä... Jos, jos, jos...
Nicolas ilmestyi kentän reunalle ja katse kiersi nopeasti laidasta laitaan. Ainoat kentän hahmot kuitenkin havaitsi nopeasti. Helpotus oli hetkellinen, kun Nic näki noiden kahden olevan oikeasti maassa. Huh... ja Her... vaikutti seisovan ja olevan elossa. Great.

// @Lisbeth

Lisbeth — 14.03.2021
Her kuunteli Londonin selityksiä sivukorvalla, jatkaen matkaansa kohti pukukoppeja. Hänen katseensa osui tuttuun hahmoon ja Heather kohotti kulmiaan. Nicolas? Mitä helvettiä, stalkkasko poika häntä oikeasti? Herin ilme oli hämmentynyt, ja hämmennystä helpottaakseen hän joi taas pullosta. Eikö tuo vieläkään tajunnut, että olisi hänen etunsa jos vaan jatkaisi elämää?
// @Nicolas Cartier

Nicolas Cartier, Cerfeur

Nic otti askeleita noita kahta kohti. Her oli pystyssä, mutta Nic laittoi merkille, että tuo piteli käsissään jotain pulloa. Milloin tuo oli taas alkanut juomaan? Joiko tuo kaiken aikaa Niciltä salassa? Kaikista mahdollisista ihmisistä, miksi juuri Londonin kanssa? London rehenteli jotain liibalaabaa... ahdisteliko tuo Heriä? Huoli kiersi kasvoilla.

Lisbeth — 14.03.2021
Jos hän joisi nopeasti pullon nyt tyhjäksi, vahinko olisi jo tapahtunut eikä Nic voisi ainakaan takavarikoida pulloa. Joo, tämä on hyvä idea. Tyttö joi pitkän kulauksen pullosta ja irvisti, juoden vähän vielä perään. Her näytti siltä, että kaikki oli kunnossa, eikä Londoninkaan seura näyttänyt häiritsevän häntä. Vilkaisu pulloon, tarkistus että oliko siellä jotain. Vähän vielä? Kuin vanha kunnon irlantilainen, Heather kulautti pullon loppuun. Hups.
// @Nicolas Cartier tai @milamolina hups sinne meni Londonin juomat xD

Nicolas Cartier, Cerfeur

Kun Her alkoi juomaan pullostaan, Nic kuvitteli hetken, ettei tuo ollut nähnyt häntä, mutta sitten hän alkoi uskoa, että tuo joi tarkoituksellisesti juuri siksi. Hän asteli lähemmäs. "Ootteko kunnossa?" hän sanoi, vaikka oikeasti puhui vain Herille. Hän katsoi luutaa ja hänen teki todella mieli takavarikoida se vaarankapine. Onneksi nuo olivat suuntaamassa kohti pukkareita. Nic siirsi katseen Heriin ja mutristi suutaan. Paljonko tuo oli juonut? Ja mitä? Tuo pitäisi saattaa tupahuoneelle... tai edes sisälle. Mahdollisesti vessaan? Jos ei nyt niin... pian. Londonin Nic vain ignoorasi täysin.

Lisbeth — 14.03.2021
Heather katsoi Niciä ja hymyili tuolle. "Tietenkin ollaan. Miksei oltais?" Pieni naurahdus pääsi tytön huulilta, nousuhumala oli kiva asia. Luuta pysyi tiukasti tytön kainalossa, ja katseli hän Niciä. "Stalkkaatko sä mua?" Her kysyi uteliaana ja huvittuneena. "Tunnut olevan siellä missä minäkin... ja luulin ettet pidä huispauskentästä"

Nicolas Cartier, Cerfeur

Her oli humalassa. Oli oikeastaan odottanut sitä, siksi oli tullut koko kentälle, mutta silti... pieni huokauksen tapainen pääsi suusta ulos. "Her, sä oot humalassa", Nic selitti kuin lapselle. "Anna se pullo tähän ja oikeastaan, voisin ottaa luudankin". Hän kohotti kulmiaan stalkkaukselle. "En", hän vaan totesi lyhyesti. "En pidäkään..." , Nic huokaisi taas. Oikeasti hän ei edes ollut tiedostanut kunnolla olevansa kentällä, mutta hän vain yritti siirtää ahdituksen muualle. Her tarvitsi nyt apua. Sitä paitsi ei Nicin tarvinnut lentää, ei syytä ahdistua.

milamolina — 14.03.2021
London Morel, Cerfeur

Nicolas Cartierin naama oli viimeinen naama, jonka London olisi halunnut nähdä tällä huispauskentällä. Sitä paitsi, mitä tuo edes teki täällä? Tiesikö tuo edes, miten päin luudalla lennetään? London mulkoili kentälle astelevaa poikaa. Oliko tuo stalkannut heitä?

"Viimeinen asia, mitä me kaksi nyt kaivataan, on sun moralisointi, eli lopeta nyt ennen kuin edes aloitat. Vai mitä Heather?", London varmisti kaveriltaan, astui lähemmäs tyttöä ja hipaisi tuon käsivartta. Londonia ärsytti, että juuri tämä täydellinen hetki oli pilattu tuollaisella. Nicolas saisi hänen puolestaan häipyä ja pysyä lopullisesti poissa.
// @Lisbeth

Lisbeth — 14.03.2021
Heather hihitti. Tietenkin hän oli humalassa. "Oikeesti? En olisi itse huomannut" Heather totesi Nicille ja virnisti ilkikurisesti, ojentaen tuolle tyhjää pulloa. "Ole hyvä. Luutaa et saa, sori vain" Heather totesi ja katsoi Niciä, sitten Londonia. "Nimenomaan. Me pidetään vain hauskaa, joten suosittelen, että palaat nyt sisälle ja unohdat tämän, jooko?" Heather katsoi Niciä ja hymyili tuolle. "Olen jo iso tyttö"
// @Nicolas Cartier

Nicolas Cartier, Cerfeur

Nic vilkaisi Londonia niin tylysti kuin osasi. Kun tuo koski Heriä, Niciä kylmäsi. Hänen teki mieli mennä väliin, mutta hän pysyi paikallaan. Hän otti pullon, mutta havaitsi jo painosta, että se oli tyhjä. Tietysti.
"Mä vaan lainaan sitä", Nic sanoi Herille jatkaen Londonin puheiden ignooraamista. "Saat kohta takaisin". Sisälle hän ei ainakaan lähtisi ilman Heriä. Ei tuota nyt Londonin seuraan voinut jättää.

// @milamolina

milamolina — 14.03.2021
London Morel, Cerfeur

London yhtyi hetkeksi Heatherin hihitykseen. Nyt asettelu oli seuraava: London & Heather vs. Nicolas, eli heillä oli selkeä ylivoima. Poika oli itsekin sen verran hilpeällä tuulella, ettei hän osannut olla yllättynyt tai edes vihainen loppuun juodusta tuliviskipullosta. Hyvä, että oli maistunut.

"Sä voit viedä Heatherin luudan, mutta jätä Heather tänne mun kanssa. Sä kuulit, mitä hän sanoi! Heather on iso tyttö - henkisesti siis - fyysisesti sellainen juuri sopivan iso. Eli mietipä nyt kahteen kertaan mitä teet. Sinuna pysyisin poissa. Me jatkettaisiin mielellään keskustelua, eli hei hei."

London vilkutti kädellään Nicolakselle.

// @Lisbeth

Lisbeth — 14.03.2021
Heather kohotti kulmiaan. "Ei, en anna luutaani sinulle" Heather totesi huvittuneena. "Älä pidä mua ihan typeränä" hän jatkoi ja piti luudastaan tiukasti kiinni. "Voit oikeasti mennä, mä olen ihan kunnossa" Her hymyili Nicille ja lähti suuntaan kohti pukkareita systemaattisesti.
// @Nicolas Cartier

Nicolas Cartier, Cerfeur

Nic huokaisi taas. Hänestä tuntui, että hän oli tullut lastentarhaan. Hän oli jo tiennyt, että London oli ongelmallinen, mutta Her... toisaalta ei hän oikeastaan muuta voinut odottaa päihtyneeltä. Noh, ainakin tuo suuntasi pukkareihin, joten tuo ei lentänyt. Eli vaara oli toistaiseksi muualla. "Ei, en voi. Vaikka ois kuinka vanha, niin alkoholi sekoittaa pään. En oo menossa mihinkään ennen, ku tuut mukana", Nic totesi rauhassa ja seurasi noiden kahden perässä halusivat tai eivät.

// @milamolina

milamolina — 14.03.2021
London Morel, Cerfeur

London piti tytöistä, jotka osasivat laittaa asiat tärkeysjärjestykseen. Kun tuliviskipullon tyhjennys ja luudan pito itsellä menivät oman ex-poikaystävän jorinoiden edelle, olivat asiat paremmin kuin hyvin. London nyökytteli mahtipontisesti Heatherin kommenteille. Hän kyllä pitäisi tytöstä huolen.

"Älä nipota, Cartier", London käänsi katseensa Nicolaksen puoleen, "Just tuon takia sä et tuu ikinä saamaan itsellesi naista, koska oot tuollainen tiukkapipoinen nössö, ei kukaan jaksa tuollasta", pojan suusta tuli ihmeen selkeää tekstiä, vaikka humalatila oli havaittavissa hieman sammaltavasta puheesta. London lähti astelemaan Heatherin perässä kohti tyttöjen pukuhuonetta.

// @Lisbeth

Lisbeth — 14.03.2021
"Eheii Nic, en mä lähde sun mukaan" Heristä se ei ollut ensinnäkää hyvä idea, hän oli humalassa ja saattais tehdä jotain holtitonta Nicille. Londonilta tosin tuli aika tiukkaa tekstiä. "London, mä olisin jaksanut tuota, mut mokasin. Joten... " Her kohautti olkiaan ja käveli suoraviivaisesti kohti pukkaria. "Tarjotaan Nicille hörpyt jos se vaikka piristyis?" // @Nicolas Cartier

Nicolas Cartier, Cerfeur

Nic vilkaisi Londonia ja aivot sanoivat, että tuon kännisten puheiden kannatti mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Sen sijaan hän havaitsi kuitenkin toteavansa tuolle kummallisen neutraalilla sävyllä "ja eipä niitä saa juopottelemallakaan kaiket päivät, jonka säkin ehkä vielä joku kaunis päivä hoksaat. Parempi ois alkaa huolehtii siitä toki nyt, kun omalle terveydelle vielä voi tehdä jotain."

Hän kääntyi taas Herin suuntaan. "No sit en oo lähössä mihinkään", Nic totesi kuin kyse olisi vain loogisesta päättelytehtävästä. Tapahtuma 'Nic lähtee' tapahtuu ehdolla 'Her lähtee'. Hörppyjen kohdalla neutraalius sai hetken synkemmän ilmeen, kun Nicin mieleen väkisinkin palasi yksi kummallinen herääminen keskellä koulun käytävää Cerfeurin tupahuoneen edessä. Ei, hän ei koskisi alkoholiin, jos se aiheutti vastaavaa. Hän pudisti päätään. Piristävin asia olisi vain hoitaa tämä nopeasti pois, mutta koska Nic oli Nic, tuo ei voinut vain pakottaa Heriä lähtemään ja Londonia poistumaan.

milamolina — 14.03.2021
London Morel, Cerfeur

Jos London olisi ollut selvinpäin, hän olisi luultavasti sisäistänyt Heatherin kommentin tytön ja Nicolaksen välisestä suhteesta. Mutta nyt, kun poika oli ottanut useamman oluen, lukuisia tuliviskihörppyjä ja lisäksi polttanut savukkeen, oli hänen ymmärryskykynsä laskenut siihen pisteeseen, ettei hän ymmärtänyt aivan kaikkea. Niinpä hän oli edelleen siinä uskossa, että Heather oli täysin hänen puolellaan, ja täysin Nicolasta vastaan.

"No, enkö mä just viisi sekuntia sitten sanonut, että lopeta tuo turha valitus", London huudahti Nicolakselle tuon alkaessa seuraavaksi moralisoimaan pojan juomista sekä terveydentilaa. Hän joi juuri niin paljon kuin halusi, ja sitä paitsi kukaan muu ei tiennyt miten suuri positiivinen vaikutus päihteiden käytöllä oli pojan mielenterveyteen. Ainakin tällä hetkellä tuntui, että vaikutus oli sanoinkuvailemattoman suuri.

"Jos Nicolas joisi alkoholia, hänestäkin voisi tulla siedettävä", London mainitsi seuraavaksi Heatherille, mutta sellaisella äänenvoimakkuudella, että myös Nicolas itse varmasti kuulisi, "Sanotaan, että viina on viisasten juoma, ja se kyllä pitää paikkansa. Huhuihin voi joskus uskoa ja tässä tapauksessa niihin kannattaa uskoa. Viina on kuin viisasten kivi", London jatkoi analysointiaan ja hapuili kädellään povitaskuaan. Missä se tuliviskipullo nyt oikein oli?

Lisbeth — 14.03.2021
Her kuunteli poikien kukkotappelua puolella korvalla ja avasi pukukoppien oven. "Jos Nic kerran haluaa olla meidän seurassa, annetaan hänen olla" Heather totesi ja käveli kohti naisten pukkaria. "Hän ilmeisemmin on päättänyt olla meidän seurassa vaikkei selkeästikään pidä siitä"

Nicolas Cartier, Cerfeur

Nicolas tuskin oli koskaan kuullut yhtä pohtivaa lausetta Londonin suusta ja melkein jopa yllättyi, että tuon sanavarastoon kuului muutakin kuin kirosanoja. Mutta päätä eikä häntää puheessa ei edelleenkään ollut, pelkkää puppua. Koska valittaakaan ei saanut, Nic vain oli hiljaa ja meni istumaan penkille odottaakseen, että Her kävi pukkarissa. Ainakin tuo suuntasi sitä kohti.

// @milamolina

milamolina — 14.03.2021
London Morel, Cerfeur

Tuliviskipulloa ei löytynyt, vaikka kävi koko takin läpi. London riisui takkinsa päältään ja ravisti sitä. Yhtään pulloa ei lentänyt ulos takintaskusta. Poika tuhahti. Kylläpä nyt kaikki oli niin vaikeaa.

"Nicolas saa ihan itse päättää haluaako se elää elämää vai olla elämättä", London tokaisi ja puki takkinsa takaisin päälle. Hän mietti hetken, lähtisikö Heatherin perässä tyttöjen pukukoppiin, mutta päätti jäädä ulkosalle odottamaan. Poika mulkoili Nicolasta.

// @Lisbeth

Lisbeth — 14.03.2021
Her käveli tyttöjen pukukoppiin, sulkien oven ja lukiten sen tällä kertaa. London tuskin tulisi ovesta läpi, tai ainakin hän olisi niin humalassa ettei pääsisi ovesta läpi. Heather vaihtoi vaatteensa hitaasti, humalassa tuntui siltä että rintsikat olivat maailman vaikeimmat vaatekappaleet. Samalla hän mietti pakosuunnitelmaa, tai oikeastaan Nicin karistamista kannoilta. Toisaalta Nic oli harmiton, mut hän ei katsoisi sormien läpi jos Her vähän polttelisi. Luultavammin hän saisi slaagin.
// @Nicolas Cartier

Nicolas Cartier, Cerfeur

Nicolas tuijotti pukkarin ovea ja seiniä ja taas ovea. Hän yritti olla huokailematta ja katsomatta Londoniin, mutta tuon mulkoilu poltti silti. Sen sijaan hän totesi yhäkin pitävänsä pulloa käsissään. Varmaan parempi päästä siitä eroon, ennen kuin joku professori änkeäisi paikalle. "Tää on varmaan sun", Nic ojensi tyhjää pulloa Londonille vaivautumatta kuitenkaan nousemaan tuon takia. Hän oli aika varma, että jos Her sai joltakulta alkoholia koululla, niin syyllistä tuskin tarvitsi kauaa etsiä.

// @milamolina

milamolina — 15.03.2021
London Morel, Cerfeur

London siirsi katseensa Nicolakseen, kun kuuli tuon puhuvan hänelle. "Mitä...", pojan suusta pääsi, kun hän näki Nicolaksen kädessä tyhjän tuliviskipullon. Oliko tuo rohmu varastanut hänen pullonsa? Ja vieläpä juonut loppuun? Luultavasti enemmän Nicolaksen tapaista olisi ollut kaataa juoma maahan, ja nyt kun tarkemmin ajatteli, niin näin oli varmasti käynytkin. Siihen oli mennyt rahallisesti puolet Londonin omaisuudesta!

"Mitä sä idiootti olet oikein mennyt tekemään!", London huudahti Nicolakselle muutaman kirosanan säestämänä. Hän asteli pojan viereen ja kumartui nappaamaan pullon tuon kädestä. "Tajuatko sä urpo, minkä hintaista tää on? Sä saa vielä maksaa mulle!", London alkoi uhoamaan ja katsoi tiukasti Nicolasta. Tätä temppua hän ei antaisi tuolle pojalle koskaan anteeksi.

// @Lisbeth

Lisbeth — 15.03.2021
Heather kuunteli poikia samalla kun vaihtoi vaatteet. Ugh. Hänellä ei riittäisi energia noiden kinasteluun, varsinkin kun Nic olis niin hyvä ja London kuulemma veisi hänet turmioon. Heather katsoi ympärilleen ja etsi pakoreittiä, huomaten tyttöjen pukkarin ikkunan. Ikkuna ei ollut suuri eikä edes hyvällä korkeudella, mutta luudan avulla Heather ylettyisi siihen ja saisi sen auki.

Hän virnisti kevyesti ja nousi luudan selkään, ottaen sauvansa paremmin käsiinsä ja lensi ikkunalle. Heather alkoi tutkaileen ikkunaa ja sen avaamismekanismeja keskittyneenä.
// @Nicolas Cartier

Nicolas Cartier — 15.03.2021
Nicolas Cartier, Cerfeur

London oli kännissä ja tuo tuskin tajusi yhtään mistään mitään. Selkeästi tuo oli jo unohtanut antaneensa pullonsa Herille. Nic huokaisi. Ei hän jaksanut tuon kanssa alkaa juuri nyt tappelemaan, sitä paitsi Londonista tuskin edes oli vastusta puolikuntoisena. Nyt kun tarkemmin ajatteli, niin tuo oli todella usein nykyisin tuossa tilassa. Ainakin se oli tehnyt välttelystä helpompaa. Ehkä siitä kuitenkin pitäisi mainita professoreille? Tosin kumma olisi, jos he eivät sitä jo olisi havainneet.

"Voin tehdä sitä lisää", Nic mutisi ystävällisyyden eleen ihan vain säälistä, vaikka sanat sotivat hänen arvojaan vastaan. London tuskin jaksoi käyttää harkintaa juomisessaan, joten Nicin olisi varmaan pitänyt ottaa siitäkin vastuuta. Mutta nyt tuo uhkaili, eikä Nic jaksanut väittää tuolle vastaan, kun siitä ei kumminkaan olisi yhtään mitään hyötyä tuon ollessa tuossa tilassa. "Viimetäyttöös", Nic lausui nopeasti sauvallaan osoittaen Londonin juomaa ennen kuin tuo sai päähänsä, että Nic yritti kirota tai jotain. Toivon mukaan tuon aivot sentään toimivat hitaasti. "Katso tai maista itse, se on taas täynnä", Nic mutisi ja keskittyi taas tuijottamaan ovea.

@milamolina

milamolina — 15.03.2021
London Morel, Cerfeur

Londonin olisi tehnyt mieli raivota Cartierille vielä vähän lisää, mutta huomasi pian, ettei se ollut tarpeen. Hän seurasi, kuinka poika täytti tuliviskipullon yhdellä sauvanheilautuksella. Vielä sekunti sitten tyhjänä ollut pullo oli nyt täpötäysi, ja Londonille tuli jano.

"Kerrankin sun hikariudesta on jotain hyötyä", London töksäytti Nicolakselle ja ojensi kätensä pullon suuntaan, "anna se tänne", poika jatkoi ja odotti, että saisi pullon pian takaisin käsiinsä. Hän tulisi juomaan sen yhdellä kulauksella, ja sellaisella vauhdilla, ettei kukaan ehtisi kaataa juomaa maahan ennen kuin se olisi Londonin omassa mahassa.

// @Lisbeth

Lisbeth — 15.03.2021
Tällä välin Heather sai loitsittua pukkarin ikkunan auki, ja sai hivuttauduttua ulos. Ensin hän tiputti tosin tavaransa ikkunasta, sen jälkeen luutansa ja Heather sai puolet kropasta ulos. Kutsuloitsulla hän loitsi luudan lähemmäs, nousi sen selkään ja lähti lentään pois huispauskopeilta. Mikä rauha, hän voisi kaikessa rauhassa tehdä nyt mitä haluaisi, eikä Nic tai London tajuais hetkeen mitä oli tapahtunut. Her virnisti iloisesti.
// @Nicolas Cartier

Nicolas Cartier, Cerfeur

Heatherin eron jälkeen Nic oli jopa jotenkin alkanut ymmärtää Londonia paremmin. Jos tuon tunteet Niciä kohtaan oli yhtään samat kuin mitä Nicillä Luolia kohtaan, vaikka olihan heidän tilanne täysin eri. Londonilla ja Herillä ei ollut koskaan ollut suhdetta. Her taas oli pettänyt. Harmi vain, että London oli jatkuvalla kettuilullaan joulun tienoilla pilannut senkin sympatian, kun Nic oli muutenkin ollut huonossa jamassa, eikä olisi jaksanut yhtään mitään.

Nic ojensi pullon Londonille, mitäpä hän sillä tekisi. Hän vilkaisi samalla hieman pojan suuntaan. "Taidan kuulla harhoja, mutta toi jopa melkein kuulosti kehulta, Morel."

// @milamolina

milamolina — 15.03.2021
London Morel, Cerfeur

London nappasi pullon itselleen, avasi korkin ja nielaisi ison kulauksen juomaa suusta alas. Eroa alkuperäiseen ei huomannut, ja juoma lämmitti täysin samalla tavalla kuin tänään aikaisemminkin tehnyt. Sen sijaan Nicolaksen vinoiluja hän ei sietänyt enää yhtään. Poika sulki pullon korkin nyrpeä ilme kasvoillaan ja vei sitten katseensa Nicolakseen.

"Sä lopetat tuon nyt välittömästi, mulla ei ole mitään velvollisuutta kiittää sua. Mä en ole sulle mitään velkaa, en ikinä". Kuten huomasi, London ei halunnut olla kiitollinen tupatoverilleen mistään, ei yhtään mistään. Hän avasi pullon korkin uudestaan, kulautti ruokatorvensa kautta alas seuraavan annoksen juomaa, sulki korkin ja asetti pullon tuttuun ja turvalliseen paikkaan, nahkatakkinsa povitaskuun.

"Missä se Heather nyt on? Heather!", London kysyi ja huusi pukukoppien suuntaan, "Aina naisia saa odottaa - ihan joka kerta!", poika tuskaili ja lähti astelemaan uhkarohkeasti tyttöjen pukukopeille. Hän avasi oven sanaakaan sanomatta ja kurkkasi sisään. "Täällä ei ole ketään", London vei ihmettelevän katseen Nicolaksen suuntaan.

// @Nicolas Cartier

Nicolas Cartier, Cerfeur

London marisi, kuten tavallista. "Ai kiitos? Eipä kestä", Nic mutisi sarkastisesti. "Tiedänpähän ens kerralla, ettet halunnutkaan lisää juomista". Ehkä olisi pitänyt korvata alkoholi vedellä, se olisi ollut fiksumpaa. Ajatukset palasivat heti Heatheriin. Heatherilla kului yllättävän pitkään. Vaikka ehkä tuon oli vain hidas vaihtaa vaatteita. Toivottavasti tuo ei ollut menettänyt tajuntaansa. Sama kai kävi jollain tasolla Londoninkin mielessä, sillä tuo alkoi huudella Heatherin nimeä. Kun tuo sitten lähti pukkaria kohti. Nic nousi ylös aikeinaan estää se.

"Anna olla, Her? Ootko kunnossa?" Nic huhuili, mutta London meni jo ovelle "Se on varmaan luko-", Nic oli aloittamassa, mutta ovi aukesi. Joko pukkarien lukot olivat yhtä tyhjän kanssa tai sitten London riuhtoi tarpeettoman kovaa. "HEI! Anna toisella tilaa... ", Nic oli sanomassa, mutta väkisinkin hän näki saman, mitä Londonkin. Heriä ei ollut missään. "Pers-... ikka", Nic murisi ja siirtyi lähemmäs pukkaria tutkiakseen lähempää. Huone oli tyhjä. Her oli karannut... Nic oli hyväuskoisesti odotellut ja Her oli lähtnyt livohkaan. Hän oli sietänyt Londonia turhaan! Nic mulkaisi Londonia kuin Herin katoaminen olisi tuon syy. Hän ei ihmettelisi, vaikka tuosta se olisi ollut hauska pila. Mutta toisaalta tuo tuskin itsekään viettäisi Nicin kanssa aikaa. Hän katseli pukkaria... ikkuna oli auki... Hän meni pukkarikoppiin ja katsoi ikkunasta ulos... "karkasi varmaan ikkunasta". Mihin kummaan Her oli mennyt?

// @milamolina

milamolina — 15.03.2021
London Morel, Cerfeur

Jos London olisi ollut selvinpäin, olisi hänellä mahdollisesti ollut tallessa edes jonkinlainen taito kiitollisuuteen. Tuskin hän Nicolakselle olisi suoraan kiitosta sanonut tai edes pyytänyt anteeksi aikaisempia syytöksiään, mutta rivien välistä olisi saattanut ollut luettavissa pieni kiitoksen sana. Nyt, kun alkoholia ja muita päihteitä alkoi olla veressä jo jonkin verran, ei poika enää kyennyt minkäänlaiseen ystävällisyyteen, päin vastoin. Hän alkoi haastaa riitaa ja oikein uhallakin ärsyttää vastapuolta.

London tuijotti tyttöjen tyhjää pukuhuonetta. Hän ei nähnyt siellä kaistalettakaan Heatherin paljasta ihoa, eikä kuullut pihahdustakaan kyseisestä tytöstä.

"Idiootti, ei Heather noin ylös yltäisi!", London tiuskaisi Nicolakselle ja katsoi ylhäällä katon rajassa olevaa ikkunaa, "hänen on täytynyt kaikkoontua. Tai sitten hänellä oli porttiavain. Tai sitten hän on vielä täällä jossain", poika ryhtyi luettelemaan sammaltavalla äänellään. Hän kurkisti penkkien alle, nurkan taakse, kaappiin sekä suihkuverhojen taakse. Heatheria ei löytynyt.

// @Nicolas Cartier

Nicolas Cartier, Cerfeur

Nicin teki mieli facepalmata Londonille, mutta hän keskittyi seisomaan penkillä ja katselemaan ulos, jos vaikka näkisi jotain. Mitään liikkuvaa tai Hermäistä ei kuitenkaan osunut silmiin. "Kuuntelisit itseäsi", Nic mutisi Londonille. Tuosta ei olisi mitään apua Herin löytämisessä. Itse asiassa jos Nicillä riittäisi ystävällisyyttä tuota kohtaan, hän yrittäisi saattaa tuon tupahuoneelle, mieluusti sänkyyn. Mutta se yritys näyttäytyi täysin tuhoon tuomittuna, joten hän vain pyöräytti silmiään ja hieraisi niskaansa. Nic ei edes ollut varma, osasiko Her kaikkoontua. Ei? Saati, että tuolla olisi porttiavainta. "Ensinnäkin ikkuna on auki, toiseksi koulun alueella ei voi kaikkoontua tai käyttää porttiavaimia", Nic selitti. "Tuskin hän siinä kunnossa on kauas ehtinyt", Nic mutisi huolestuneesti ja oli aikeissa ohittaa Londonin lähteäkseen pihalle etsimään.

// @milamolina

milamolina — 15.03.2021
London Morel, Cerfeur

London ei enää kuunnellut Nicolaksen puhetta. Sanat menivät toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.

"Mä etsin hänet", London ilmoitti päättäväisenä ja lähti astelemaan pukuhuoneesta ulos, "mä olen varma, missä hän on". Todellisuudessa pojalla ei ollut harmainta aavistusta siitä, missä tyttö mahtaisi olla. Ehkäpä tuvassaan, järvellä, metsässä, kasvihuoneilla, loitsujen luokassa, koulun aulassa, tyrmissä tai tähtitornissa. Tai ehkä tyttö odotti häntä luutakomerossa tai makuusalissa. Londonin kasvoille nousi virne.

// @Nicolas Cartier

Lisbeth — 15.03.2021
Tällä välin, Heather ei ollut keksinyt missä lentäisi. Joten, hän oli päättänyt lennellä ulkona jonkin aikaa ennenkuin menisi takaisin sisälle. Lentäminen oli kivaaaaaa, varsinki iltaisin rauhassa.
// @Nicolas Cartier Hihii

Nicolas Cartier, Cerfeur

London suuntasi itsekin ulos, joten Nic antoi tuolle tilaa mennä ensin ovesta. Sitten hän vilkuili ympärilleen kuin voisi nähdä jotain. Mitään ei tietenkään näkynyt. "Missä?" Nic kysyi Londonilta, vaikka uskoi, että ei tuo mitään tiennyt. Niinpä hän alkoi miettiä omaa kehäänsä. Her oli mennyt ikkunasta. Tuo oli kai ottanut luutansa mukaan pukkariin, ettei Nic ottaisi sitä. Sitäkään ei näkynyt, joten kai sekin oli työnnetty ikkunasta? Her voisi mennä metsään... Olisi hyvin todennäköistä, ettei Nic menisi sinne. Ja tuo todennäköisesti vältteli juuri Niciä. Toisaalta tuo oli huonossa kunnossa ja metsä oli vaarallinen, tajusikohan tuo sen verran? Paha tunne kouraisi vatsasta... jos Herillä oli luuta, eikä tuo ollut laittanut sitä sivuun, niin tuo lenteli päihtyneenä. Tuo voisi tippua minkä tahansa linnun tai ilmavirran tähden... Nic liikahti hermostuneesti. Her voisi olla missä vaan. Olisipa Nicillä luuta. Hän voisi nähdä laajemman alueen ylempää. Nic vilkaisi hieman Londonia, mutta luovutti edes ehdottaa tuon luudan lainaamista. Vatsaa kuitenkin kouraisi jo ajatuskin. Ei, ei, ei... ei hyvä... lentäminen oli vaara. Putoaminen. Korkeat paikat. Liikaa vauhtia. Liikaa liikkuvia kohteita. Nic yritti hengittää syvään. Hän ei tosiaankaan voisi panikoida nyt. Ei tässä. Ei Londonin kanssa. Ei, kun Her oli... jossain.

// @milamolina

milamolina — 16.03.2021
London Morel, Cerfeur

Nicolas ryhtyi välittömästi utelemaan Heatherin mahdollista olinpaikkaa Londonilta, mutta London ei tulisi tekemään yhteistyötä tässä asiassa. Hän etsisi Heatherin yksin ja nauttisi tuon tytön seurasta yksin.

"Mä en sitä sulle kerro. Sä saat ihan itse käyttää omia surkastuneita aivonystyröitä siihen pohdintaan", London töksäytti Nicolakselle ja lähti astelemaan rivakalla tahdilla pois huispauskentältä omaa luutaansa olalla kantaen. Matkan varrella poika lähes tulkoon kompuroi omiin jalkoihinsa, mutta piti tasapainonsa juuri ja juuri. Nilkka nyrjähti hieman, mutta pääasia että luudanvarsi ja tuliviskipullo säilyivät ehjinä. Poika heilautti tuvatoverilleen hyvästit ja astui ulos portista koulun piha-alueelle.

Poika kävisi ensimmäisenä läpi koulun aulan ja Suurten salin ja siirtyisi sitten tarkistamaan oman tupansa. Seuraavana tyttöä voisi lähteä etsimään ylempiin kerroksiin, mutta luultavasti siinä kävisi kuitenkin niin, että London päätyisi yksin makoilemaan sängylleen juoden tuliviskipullonsa loppuun. Sen jälkeen tulisikin jo uni melkoisen hyvin.

// @Lisbeth @Nicolas Cartier tää peli vois olla miun osalta tässä, kiitos teille! : D pelataan ihmeessä joskus taas tän kauhukolmikon kanssa

Nicolas Cartier — 16.03.2021
Nicolas Cartier, Cerfeur

Nicolas oli vähällä romahtaa ja oli vain tyytyväinen, kun pääsi eroon Londonista. Nic heilutti kättään tuon mennessä, vaikka tuskin tuo sitä edes huomasi. Ääntä hän ei kumminkaan suustaan saanut. Heti kun London katsosi kauemmas, Nic alkoi täristä paikallaan. Her saattoi olla missä vaan. Mitä jos tuo oli lentänyt aivan liian korkealle? Mitä jos tuo oli tippunut puiden päälle ja katkonut luunsa? Tai makasi juuri nyt jossain liikkumattomana? Nicin möröt muuttuivat todentuntuiseksi. Miksi hän oli jättänyt Herin yksin? Tuo oli selkeästi ollut päihtyneenä, ei tuota olisi voinut jättää. Olisi pitänyt ottaa se luuta vaikka väkisin. Her olisi varmaan yllättynyt niin paljon, että Nic olisi jopa saanut luudan. Tai olisi pitänyt pakottaa tuo takaisin tupahuoneelle. Vaikka olisiko sekään estänyt ongelmia? Miksi Her ei pysynyt paikallaan? Nic katsoi ylös ja metsään odottaen, että Her ilmestyisi jostain. Tuota ei kuitenkaan näkynyt yhtään missään. Niinpä hän vain jäi yksin hermostuksensa kanssa. Hengitti ja hengitti ja hengitti, kunnes lopulta sai itsensä pihakierrokselle. Ajatukset kuitenkin olivat sumussa jalkojen liikkuessa.

// Kiitos pelistä ! Pelataan ihmeessä lisää! Laitanko "peli on loppunut" vai tekeekö @Lisbeth vielä jotain?

Lisbeth — 16.03.2021
//laita vaan ^^ kiitos teille

Nicolas Cartier — 16.03.2021
------------------------- ROPE ON PÄÄTTYNYT -----------------------------
Mila Molina (64): Taikakoulu Châteaun entinen rehtori, nykyään vain ennustuksen opettaja. Ankara ja määrätietoinen tiukkapipo.
Muut hahmoni: Ronja Blomroos, London Morel & Michelangelo Pele
Mila Molina
Opettaja

Opetettava aine: Ennustus

Re: Huispauskentän sankarit

ViestiKirjoittaja Sophie Everett » 06 Syys 2021, 01:10

Kiitos pelistä!

Heather O'Hara, Serpentard: 10p
London Morel, Cerfeur: 10p
Nicolas Cartier, Cerfeur: 10p
"Ne cesse jamais de réver, ne jamais arrêter de croire, ne jamais abandonner, ne jamais cesser d'essayer et ne jamais cesser d'apprendre."

Sophie Everett, rehtori ja sauvatiedon opettaja.

Muut hahmoni: Luol Crunel & Gaëtan Archambault
Sophie Everett
Rehtori

Opetettava aine: Sauvatieto

Paluu Muut