Osallistujat: Heather O'Hara (Serpentard) & Nicolas Cartier (Cerfeur)
Peliaika: 18.12-20.12 (vau, miten tasan 2h)
Pelipäivä: 2.10. (ingame mahd. ke 30.9.)
Juoni: Animaagihöpinää, tukiopetusten rasittavuutta ja tunteista puhumisen vaikeutta. Onko tässä viimeinen tukiopetuskerta?
Muuta:
[18:12] <Heather> *okei, eli on KIRJASTOSSA. Wau*
[18:12] <Heather> *oikeesti on sniikannut itsensä sisälle salaisten kirjojen osastolle, parilla harhautusloitsulla ja sujahtamalla oven raosta kun oli kytiksellä*
[18:13] <Nicolas_Cartier> * oli vallannut kokonaisen nurkkapöydän kirjaston perältä, jossa toivoi, ettei häiritsisi muita *
[18:13] <Heather> *on päässyt jo pois ja piilottanut pari kyseenalaista kirjaa laukkuun*
[18:14] <Heather> *kävelee tyynesti muka hyllyjen välissä*
[18:14] <Nicolas_Cartier> * kaiveli muodonmuutoksen papereita pöydälle *
[18:15] <Heather> *huomaten Nicolasin ja kävelee lähemmäs*
[18:15] <Heather> *ei ole luopunut tyylistään*
[18:16] <Heather> *eli, hame on lyhyt edelleen, tosin sukkahousut nykyään ja kauluspaidassa roikkuu löyhästi kraka*
[18:16] <Nicolas_Cartier> * levitti paperit oikein kivaksi viuhkaksi, jotta erotti otsikoista vähän, mikä kertoi konjuraatiosta ja mikä kameleonttimuodonmuutoksesta *
[18:17] <Nicolas_Cartier> * hieroo hieman niskaansa katsellessaan hyväksyvästi huolella aseteltuja papereitaan*
[18:18] <Heather> Moi *toteaa Nicolasille ja istahtaa alas*
[18:19] <Nicolas_Cartier> * vilkaisee äänen suuntaan hymyillen, mutta kurtistaa sitten kulmiaan. Itse oli tietysti pukeutunut moitteettomasti koulupukuun *
[18:19] <Nicolas_Cartier> moi
[18:21] <Nicolas_Cartier> Päivän aiheena on muodonmuutokset ja etenkin animagia
[18:21] <Heather> *....et edes kysy, että miten mulla menee*
[18:23] <Nicolas_Cartier> * suoristaa vielä yhtä lappua ja istuu alas penkille *
[18:23] <Heather> Jaa *toteaa*
[18:24] <Heather> *kaivaa sauvansa ja katsoo Niciä*
[18:24] <Nicolas_Cartier> * yrittää puhua hiljaisesti, vaikka olikin valinnut pöydän siitä päästä, missä ei ollut niin paljon muita * kuten varmasti tiedät, animagiaa harrastavia kutsutaan animaageiksi ja he pystyvät muuttumaan eläimiksi
[18:25] <Nicolas_Cartier> * vilkaisee hieman varovasti tuon marjakuusisauvaa *
[18:25] <Heather> *ei sauvani PURE*
[18:25] <Nicolas_Cartier> Emme tarvitse todennäköisesti sauvoja
[18:25] <Heather> ...Tylsää
[18:25] <Nicolas_Cartier> Ääh, animagia on itse asiassa mielenkiintoista
[18:26] <Nicolas_Cartier> Paitsi että se on yhdistelmämagiaa, mikä ei ole niin yleistä, niin se vielä toimii niin yksilöllisin vaikutuksin
[18:27] <Heather> *saatko tosissaan animagian kuulostaan näin tylsältä*
[18:27] <Nicolas_Cartier> Tiedätkö mitä on yhdistelmämagia?
[18:27] <Heather> Mmh...?
[18:27] <Heather> Luultavammin yhdisteltyä taikuutta
[18:28] <Nicolas_Cartier> Niin juuri! Eli siis animagian kohdalla puhutaan liemien ja muodonmuutosloitsujen yhdistelmästä
[18:29] <Nicolas_Cartier> Vaikutukset taas... noh, kovin moni taika ei mahdollista pysyvää veden alla hengittämisen taitoa tai lentämiskykyä
[18:29] <Heather> *nojaa käsiinsä*
[18:29] <Heather> ...saat tämän kuulostaan äärettömän tylsältä
[18:29] <Nicolas_Cartier> Tietysti teriantropiaan on monia eri vaihtoehtoja...
[18:29] <Nicolas_Cartier> Täh?
[18:30] <Nicolas_Cartier> Miten niin tylsältä?
[18:30] <Nicolas_Cartier> * vaikuttaa puulla päähän lyödyltä, sillä ei tosiaankaan tajua, mikä tässä oli tylsää *
[18:31] <Heather> Sä taas vain LUENNOIT
[18:31] <Heather> mä lopetin kuuntelemisen ensimmäisen kahden minuutin jälkeen
[18:31] <Nicolas_Cartier> * vilkaisee papereitaan ja Heatheria ja taas papereita *
[18:31] <Nicolas_Cartier> Miten sä sit voit oppia, jos mä en kerro sulle asioita?
[18:32] <Nicolas_Cartier> Eihän oppiminen nyt aina oo hauskaa, mut sitä pitää silti tehdä
[18:32] <Heather> Luulisi sun jo puolen vuoden aikana oppineen, että mä en jaksa kuunnella jos vain paasaat aiheesta
[18:32] <Heather> *kädet puuskassa, sauva kädessä*
[18:33] <Nicolas_Cartier> äh * liikahtaa hermostuneesti * mut enhän mä voi muuttua sulle animaagiksi jotain yhtä esimerkkiä varten
[18:33] <Heather> Et niin... Mut jotain
[18:33] <Nicolas_Cartier> * yrittää yhä puhua hiljaa, koska ovat kirjastossa *
[18:33] <Heather> Olen kuunnellut nuo samat luennot jo tunneilla
[18:33] <Heather> *ei ole laskenut äänentasoaan*
[18:33] <Nicolas_Cartier> Mut kertaushan on kaiken oppimisen ydin...
[18:34] <Nicolas_Cartier> * ei ymmärrä *
[18:34] <Heather> Ihan sama
[18:34] <Heather> *hanskat tiskiin*
[18:35] <Nicolas_Cartier> * katselee Heatheria... tuo päätti taas mököttää. Mitä ihmettä tein väärin? *
[18:35] <Heather> Jatka vain *toteaa*
[18:37] <Nicolas_Cartier> Öö... okei... teriantropia tarkoittaa ihmisen muuttumista eläimeksi tai puolieläimeksi
[18:38] <Nicolas_Cartier> Animaagius on tahdonvaraista, mutta esimerkiksi ihmissusien muutos taas on tahdosta riippumatonta * jatkaa luennointia *
[18:38] <Heather> *leikkii sauvallaan*
[18:39] <Heather> *näyttää siltä että kuuntelee*
[18:40] <Nicolas_Cartier> Toisin kuin metamorfoosi, animagia on kuitenkin opittu taito, eikä perinnöllistä * sauvan liike häiritsee keskittymistä * ihan totta... äh...
[18:40] <Heather> *Todellisuudessa miettii niitä kirjoja mitä kävi hakemassa*
[18:40] <Heather> ...mitä?
[18:40] <Heather> mähän olen hiljaa
[18:40] <Nicolas_Cartier> sä et kuuntele... äh, hyvä on... miten sä sit haluaisit opiskella animagiaa?
[18:41] <Heather> Opeta mut animaagiksi
[18:42] <Nicolas_Cartier> * räpyttää silmiään uskomatta mitä kuulee * häh? En mä osaa, sehän ois hirveen vaarallista, opettajan kannattaa olla vähintäänkin joku muodonmuutoksen mestari, joka on opiskellut sitä sikana...
[18:43] <Heather> No ei se voi nyt olla niin vaikeaa
[18:43] <Heather> Se olis paljon kiinnostavampaa
[18:43] <Heather> ja hyödyllisempää
[18:43] <Heather> *pyörittää sauvaa edelleen sormissaan*
[18:43] <Nicolas_Cartier> * hieroo niskaansa ja voihkaisee *päinvastoin
[18:43] <Nicolas_Cartier> animaagiksi tuleminen on tuhottoman vaikeaa
[18:44] <Nicolas_Cartier> vaatii käytännössä yhtä paljon onnea kuin taitoja
[18:44] <Heather> Mikä estää kokeilemasta?
[18:44] <Heather> *katsoo Nicolasia haastavana*
[18:45] <Heather> Me voidaan opetella animaageiksi
[18:47] <Nicolas_Cartier> * voihkii sisäisesti ja näyttää tuskaiselta * siinä on ihan hirveät riskit epäonnistua ja seurauksina voi olla ties mitä mutaatiota tai ... tai voi heittää lusikan nurkkaan
[18:48] <Heather> Tai sitten voi muuttua eläimeksi
[18:48] <Heather> Väitätkö, ettei olisi siistiä osata muuttua eläimeksi?
[18:49] <Nicolas_Cartier> sitä paitsi se vaatis kärsivällisyyttä * mumisee * mm... niin... oishan se varmasti hienoa, mut en tii onko se niin... öm käytännöllistä vaivaan nähden
[18:49] <Heather> Et vain uskalla
[18:50] <Nicolas_Cartier> * nieleskelee ja miettii, että pitäisi väittää vastaan * Ei kyse ole uskaltamisesta, yritän vain olla järkevä...
[18:50] <Heather> *pyöräyttää silmiään*
[18:51] <Heather> Pöh
[18:52] <Nicolas_Cartier> * vilkuilee papereitaan kuin toivoen, että niissä olisi otsikkona "miten selvitä Heatherista" muodonmuutoksen teorian sijaan *
[18:53] <Heather> *leikkii sauvallaan ja leijuttelee jotain kirjaa hyllystä*
[18:53] <Heather> *Nicin takana, sanattomasti*
[18:53] <Nicolas_Cartier> * olisikohan tämä erilaista, jos Heatherin asenne opiskeluun olisi eri... keväällähän tukiopetus oli ollut kevyttä ja mukavaa *
[18:54] <Heather> *ehkä?*
[18:54] <Heather> *miettii tiputtaisko kirjan Nicin päähän*
[18:55] <Nicolas_Cartier> * tämäkin oli minun syytä... jos olisin keväällä toiminut fiksummin niin ehkä kaikki olisi nyt toisin *
[18:55] <Nicolas_Cartier> * haaveilee ajankääntäjästä *
[18:55] <Heather> *itseppä mokasit*
[18:55] <Nicolas_Cartier> * tosin sillä ei kai voinut muuttaa nykyhetkeä *
[18:55] <Heather> Niin, oliko tää sun luento tässä? *katsoo Niciä odottavasti*
[18:55] <Nicolas_Cartier> * huokaa *
[18:56] <Nicolas_Cartier> Häh? Eihän me vielä päästy alkuunkaan animagian piirteistä
[18:57] <Heather> Itse olet hiljaa
[18:57] <Nicolas_Cartier> En ymmärrä, miten ajattelit pärjätä vipeissä, jos sä et aio yhtään opiskella * piipittää kirjasto-äänenvoimakkuudella *
[18:58] <Heather> Enköhän mä niistä selviä
[18:59] <Nicolas_Cartier> * katselee Heatheria hieman epävarmasti *
[18:59] <Heather> *sanoo itsevarman oloisesti*
[18:59] <Heather> *tiputtaen leijuttamansa kirjan Nicin viereen pöydälle, aika korkealta*
[18:59] <Nicolas_Cartier> * säpsähtää niin että hypähtää seisomaan*
[18:59] <Heather> *hihih*
[19:00] <Nicolas_Cartier> Mitä vitsiä! * kääntelee päätään nähdäkseen oliko jossain kulman takana joku London vaanimassa *
[19:01] <Heather> *virnuilee*
[19:01] <Heather> *yrittäen näyttää viattomalta*
[19:01] <Nicolas_Cartier> * London tosin olisi varmasti tiputtanut sen Nicin päälle, jos nyt edes osasi mitään ... katselee kirjaa ja Heatheria, joka olikin yht'äkkiä hirmuisen hilpeä *
[19:02] <Heather> Niin, mitä olitkaan sanomassa?
[19:02] <Nicolas_Cartier> ainakin meillä on poikkeuksellisen innokkaita kirjoja kuuntelemassa muodonmuutoksesta ... * kaivaa sauvan taskustaan ja heilauttaa sitä, jotta kirja voisi palata takaisin hyllyyn omalle paikalleen *
[19:03] <Nicolas_Cartier> Niin... animagia * huokaa ja pudistaa päätään *
[19:04] <Heather> *phuuuuh*
[19:04] <Nicolas_Cartier> Kuten muodonmuutokset yleensäkin, animagia on äärimmäisen vaikeaa ja jopa muodonmuutosten saralla edistynyttä taikuutta.
[19:04] <Heather> *jatkaa sauvan pyörittelyä sormissaan*
[19:04] <Heather> *ja osuen aina pöytään*
[19:04] <Nicolas_Cartier> * yrittää painottaa sanoja vaikea ja edistynyt *
[19:04] <Heather> *kops... kops... kops*
[19:05] <Nicolas_Cartier> * yrittää olla huomioimatta kopinaa ja koska kerta nousi seisomaan, niin ei osaa enää istuakaan *
[19:06] <Heather> *jatkaa sitä*
[19:06] <Heather> *blaa blaa blaa*
[19:07] <Nicolas_Cartier> Joka muutoskerta, animaagin eläimeksi muuttuminen * kop kop... * helpottuu ja harjoituksen avulla * liikehtii hermostuneesti * se voi tapahtua muutamissa sekunneissa * kulmat alkaa taas olla kurtussa* vain visualisoinnin avulla
[19:08] <Nicolas_Cartier> Voisitko ystävällisesti olla satuttamatta sauvaasi pöytää vasten? En tiedä mitä se on sinulle tehnyt ansaitakseen tuon hakkaamisen
[19:09] <Heather> *katsoo Niciä*
[19:09] <Heather> tämä on ihan normaalia
[19:09] <Heather> Se on tottunut tähän
[19:10] <Heather> Sauvani voi ihan hyvin *hymy*
[19:11] <Nicolas_Cartier> * kurtistaa kulmiaan entistä enemmän * noh... mitä olin sanomassa, niin ... alkuun muodonmuutos vaatii taikasauvaa, mutta myöhemmin sen voi tehdä myös ilman sitä, jos harjoittaa voimiaan ahkerasti.
[19:11] <Nicolas_Cartier> Toki on myös teoretisointeja, että sauvaton taikuus on osalle vaikeampaa kuin toisille
[19:12] <Nicolas_Cartier> * hermot alkaa olla hieman kireällä koputuksesta. Oli varma, että Heather teki sitä tahallaan *
[19:13] <Heather> *niin tekikin*
[19:13] <Heather> *kun huomasi tuon ärsyyntyvän*
[19:13] <Heather> *kop.... kop... kop...*
[19:13] <Heather> *nyökkää* Joo-o
[19:14] <Heather> Miks sauvatonta taikuutta ei opeteta?
[19:14] <Nicolas_Cartier> * jatkaa animaagipuhettaan ja yrittää olla keskeytymättä jatkuvasti *
[19:15] <Nicolas_Cartier> Sauvatonta vai? Öh, opetetaan sitä
[19:16] <Nicolas_Cartier> Ainakin professori Everett opetti sitä viime vuonna jatko-opiskelijoille
[19:16] <Nicolas_Cartier> M
[19:16] <Heather> Niin, jatko-opiskelijoille
[19:16] <Nicolas_Cartier> Oletettavasti se ei kuitenkaan kuulu länsimaiseen opetussuunnitelmaan, joten perusasteet eivät sitä tarvitse tai oikeastaan harva varmaan edes pystyisi siihen
[19:17] <Heather> No ei kai, kun sitä ei opeteta
[19:17] <Nicolas_Cartier> Hmm
[19:17] <Heather> *leijuttaa jälleen yhden kirjan korkealta hyllyltä alas, siihen Nicin viereen*
[19:17] <Nicolas_Cartier> Afrikassa se on kai jonkinverran yleisempää
[19:18] <Nicolas_Cartier> * Vilkaisee kirjaa ja katselee taas ympärilleen, muttei näe muita kuin Heatherin. Jolla oli taikasauva käsissään *
[19:18] <Heather> *virnistää Nicille*
[19:19] <Nicolas_Cartier> Mitä jos laskisit sen sauvan siihen pöydälle? Sitä ei tosiaan tarvita juuri nyt
[19:20] <Heather> Häiritseekö?
[19:20] <Heather> Häiritsenkö mä sua?
[19:21] <Nicolas_Cartier> * katselee pöytää * häiritsee
[19:22] <Nicolas_Cartier> * puhe on jokseenkin pelkkää muminaa *
[19:23] <Heather> Olisit sanonut *viaton naama*
[19:24] <Heather> *lopettaen*
[19:25] <Nicolas_Cartier> mm, niin * eikö se ollut ilmiselvää? *
[19:26] <Heather> *ei itseä häiritse*
[19:26] <Heather> *katsoo Niciä*
[19:27] <Nicolas_Cartier> * Yrittää keskittyä aiheeseen * Muodonmuutokset yleensä sattuvat, koska kehon solut laajenevat ja kutistuvat ja molekyylirakenne muotoutuu eriksi, mutta animagia on siitä mielenkiintoista, että se on kivutonta metamorfoosin tapaan
[19:27] <Nicolas_Cartier> Ellei se sitten mene pieleen * lisää siltä varalta, että Heather oli saanut päähänsä oikeasti ryhtyä animaagiksi *
[19:28] <Heather> *se voisi olla hauskaa*
[19:28] <Heather> *aihe on sinänsä kiinnostava*
[19:28] <Heather> *mut Nic...*
[19:29] <Heather> *no, eihän Nic ollut enää kiinnostunut*
[19:30] <Heather> *lopettaiskohan Molina nämä tukiopetukset, jos pyytäisi*
[19:30] <Heather> *varmasti... jos kerron siitä kuvasta*
[19:32] <Nicolas_Cartier> * itse asiassa, jos Heather haluaisi animaagiksi, olisi hyvä myös mainita muutakin... mitä tuo varmaan tiesi, mutta ei halunnut muistaa * tosiaan animaagin tulee rekisteröityä taikaministeriöön. Yleensä taikaministeriöstä tai perus kouluinstituutioista saa apua myös mentorin hakemiseen
[19:33] <Heather> Ei nää mun mentorin hakemiset ole muutenkaan mennyt oikein putkeen *katsoo Niciä*
[19:34] <Nicolas_Cartier> * nielaisee piikin * oon... pahoillaan
[19:36] <Heather> Ole vain
[19:38] <Heather> *olet ollut paljon pahoillasi*
[19:38] <Heather> Mä ajattelin pyytää Molinalta, että se lopettaa nämä tukiopetukset *toteaa*
[19:38] <Heather> Päästään molemmat paljon helpommalla
[19:38] <Heather> Sun ei tarvitse kestää mua
[19:38] <Nicolas_Cartier> * katselee hämmentyneenä Heatheria *
[19:39] <Nicolas_Cartier> mut... täh... siis eihän Molina varmaan ikinä suostu
[19:40] <Nicolas_Cartier> Ja siis miks... tai siis en mä... * saatoinko oikeasti sanoa, etten halunnut näiden loppuvan? Sen jälkeen, kun Heather koko tunnin oli vain säätänyt omiaan, eikä kuunnellut sanaakaan... ja oikeastaan samaa oli jatkunut jo puoli vuotta*
[19:40] <Nicolas_Cartier> Mut enhän mä tapaa sua millonkaan muuten
[19:40] <Heather> Kyllä Molina suostuu *Toteaa varmana*
[19:40] <Heather> *katsoo Niciä*
[19:40] <Heather> No eihän sua kiinnosta muutenkaan
[19:41] <Heather> sä teet tätä siksi, koska tämä on sun velvollisuus
[19:42] <Nicolas_Cartier> * kallistaa päätään ja pudistaa sitä. Yrittäen muistaa, että he olivat kirjastossa * mä teen tän sun takia
[19:42] <Heather> Ei sun tarvitse olla noin... uhrautuva
[19:43] <Heather> *nousee ylös*
[19:44] <Nicolas_Cartier> enhän mä... * ihan totta... uhrautuva? Oikeastihan olin vain tuhottoman itsekäs, koska välitin Heatherista ja halusin olla tuon kanssa, vaikka tuo käyttäytyi kuin vihaisi minua *
[19:45] <Nicolas_Cartier> * luulin, että asiat muuttui silloin huispausottelussa, mutta sitten kaikki palasi takaisin samaan ja piti taas olla... pahoillaan siitä, mitä tapahtui puoli vuotta sitten *
[19:45] <Heather> *ei vihaa tuota, mutta tuota ei selkeästi kiinnosta*
[19:46] <Heather> Teet tämän velvollisuudesta
[19:46] <Heather> Olet tehnyt koko kesän
[19:47] <Heather> Ja teet edelleen
[19:47] <Nicolas_Cartier> * pudistaa päätään. Pelkää, että Heather katoaa taas *
[19:47] <Heather> *mikäpä pahan tappaisi*
[19:49] <Nicolas_Cartier> * teki mieli sanoa, että välitti yhä Heatherista, mutta kirjastossa oli varmasti muitakin ihmisiä, eikä voisi kailottaa sitä kaikkien korville *
[19:49] <Nicolas_Cartier> * ei etenkään sen jälkeen, kun Fey oli ollut keväällä jo niin epäluuloinen metsäretken jälkeen *
[19:50] <Nicolas_Cartier> Enkä... ihan totta mä... mä teen tätä edelleen samasta syyst ku keväälläkin
[19:51] <Heather> *katsoo Niciä* ...niin, koska Molina käski
[19:51] <Heather> *sehän se alkuperäinen syy oli*
[19:51] <Nicolas_Cartier> * kurtistaa kulmiaan... miksi Heather ymmärsi taas väärin... * ei. Vaan sun takia
[19:53] <Heather> *katsoo Niciä* Ihan sama... *toteaa*
[19:55] <Heather> *yrittää näyttää neutraalilta*
[19:55] <Nicolas_Cartier> * katselee epätoivoisesti Heatheria ja tuntuu, että tuo oli taas haalistumassa kuin liukuisi kauemmas ja kauemmas *
[19:56] <Nicolas_Cartier> * ei, ei, ei... mitä ihmettä tein taas väärin *
[19:57] <Heather> *kasaa sisäistä tiilipanssaria*
[19:57] <Heather> Mä menen nyt
[19:58] <Nicolas_Cartier> * oliko mitään, millä voisi estää Heatheria lähtemästä? *
[19:59] <Nicolas_Cartier> * katsoo papereitaan, mutta Heather varmaan painuisi pois vain nopeammin, jos puhuisi niistä *
[19:59] <Heather> *jep, juoksisi karkuun*
[20:00] <Heather> *ottaa tavaransa* mä puhun Molinalle *toteaa*
[20:00] <Nicolas_Cartier> joo... * alistuu siihen, että Heather tekisi kuitenkin oman päänsä mukaan *
[20:01] <Nicolas_Cartier> * Molinan nimi saa niskakarvat pörhistymään * pi - pitäiskö mun hoitaa se puhuminen?
[20:01] <Nicolas_Cartier> Jos sä siis haluat... lopettaa nää tapaamiset * mieliala maassa *
[20:02] <Heather> No mitä hyötyä tästä on kummallekaan?
[20:02] <Heather> Mua ei kiinnosta opiskelu, sä et pidä tästä ja olisit mieluummin tekemässä jotain ihan muuta
[20:03] <Nicolas_Cartier> * haluaisin nähdä sua edes joskus... * eihän tää nyt niin hirveetä oo...
[20:03] <Nicolas_Cartier> ja sul on edelleen vipit edessä * yrittää loogisia perusteluja *
[20:04] <Heather> Enköhän mä niistä selviä
[20:05] <Heather> *loogiset versiot ei toimi*
[20:06] <Nicolas_Cartier> niin,.. tietysti * ei ymmärrä miksi Heather yht'äkkiä halusi mennä puhumaan tukiopetusten lopettamisesta, eikä ennen kesää tehnyt niin... olin varmaan tehnyt jotain tosi pahasti väärin *
[20:07] <Heather> *koska elätteli jotain toiveita*
[20:07] <Heather> Eikä sun tarvitse niistä huolehtia
[20:07] <Nicolas_Cartier> * huolehti jo valmiiksi *
[20:10] <Heather> *ottaa laukkunsa* Hei hei
[20:10] <Nicolas_Cartier> * katselee papereitaan, mutta ei halua kerätä niitä *
[20:11] <Nicolas_Cartier> * katselee Heatheria *
[20:11] <Heather> *katsoo Niciä*
[20:11] <Heather> *vähän särkyneen oloinen*
[20:11] <Nicolas_Cartier> Hei hei * sanoo, koska ei keksinyt muutakaan *
[20:12] <Nicolas_Cartier> * sanat tuntuivat pahasti hyvästeiltä *
[20:12] <Heather> *ja näin luulo sai vahvistuksen*
[20:12] <Heather> *lähtien käveleen ulos kirjastosta*
[20:12] <Nicolas_Cartier> * istuu penkille ja tuijottaa sumein silmin tekstiään *