Plasmat sekaisin

Re: Plasmat sekaisin

ViestiKirjoittaja Rain Savage » 06 Syys 2020, 22:19

”Öh... Ei, kun ei se ole. Sä kuvittelet vaan”, Rain yritti hömelösti laittaa lattian uutta kuosia Heatherin humalan piikkiin, vaikka se varmaankin olisi edelleen yhtä pinkki, kun he aamulla heräisivät.

Heather sai onneksi juotua sitä vettä. Rain nojasi poskeaan tytön päähän. Jotenkin läheisyys tuntui vaan niin kivalta kännissä ja Heather oli lämmin. ”No joo, on kyl varmaan”, Rain vahvisti Heatherin krapula-arvelut tietäväisesti, ja melkein kuin hänellä itsellään ei sitä muka huomenna olisi. ”Tiedätkö mä luulen, et se olinkin mä joka halailin kännissä sen työkaverin koiraa eikä se mua. Siis se koira”, Rain höpötti aivan ulkona kontekstista ja veti makuupussia lähemmäs. ”Mennään vaan nukkuu.” Rain laski Heatherin makuupussin päälle ja alkoi käpertyä siihen viereen kyljelleen. Niin vai pitikö hänen valvoa..? Miten se nyt menikään...
Rain Savage

ViestiKirjoittaja Heather O'Hara » 09 Syys 2020, 21:06

"En mä kuvittelisi mitään niin typerää..." Heather mutisi silmät puoli ummessa ja nojaili Rainiin ahkerasti silmät kiinni. "Mä en tiedä mitä sä selität..." hän mutisi puoliunessa, valuen Rainin vetämän makuupussin päälle. "Olet liian humalassa...Tai sitten mä olen, kun en ymmärrä"

Heather kääntyi vatsalleen, maaten omassa meritähtiasennossa. Hän hapuili toisella kädellään Rainia, jotta saisi edes jotain kainaloonsa. "...haluan haleja" Heather mutisi sieltä maantasalta.
Heather O'Hara
Alumni

ViestiKirjoittaja Rain Savage » 09 Syys 2020, 21:40

Rain ihmetteli, mitä Heather ei ymmärtänyt, mutta kai se liittyi siihen koiraan. ”Joo shiis... En mäkään ymmärtänyt sitä. Et miks se hurtta nukku aina jusst mun vieressä. Mut ehkä mä niinku tajusin sen nyt tässä äsken. Jos sä tajuut”, hän yritti vielä selittää lähinnä tahmealta toffeelta tuntuvaa ajatuksenjuoksuaan. ”Ollaan humalassa jooh, ei voi kieltää”, tuli tämä suuri totuuskin vahvistettua.

Rain oli liian kännissä kiinnittääkseen huomiota siihen, missä asennossa Heather aikoi nukkua, ja missä asennossa tuon ehkä sen sijaan kannattaisi. Toisen halien haluaminen sai Rainin hymyilemään hömelösti. ”No mutta shitten sä voitit pääpalkinnon, koska just niitä mäki haluun”, hän sopersi ja siirtyi lähemmäs käpertyen Heatherin kainaloon tyytyväisenä. Hetken aikaa tuntui siltä, kuin kaikki maailmassa olisi hyvin. Ja sitten Rain nukahti.

// Pelataanko vielä aamua? :3 Jos niin voit vaikka hypätä siihen seuraavaksi. //
Rain Savage

ViestiKirjoittaja Heather O'Hara » 11 Syys 2020, 16:47

Heather sammui kuin saunalyhty, siinä vaiheessa kun Rain käpertyi viereen. Hän nukkui humalaansa pois rauhallisesti. Heather oli levollinen nukkuja, tosin on myös unissaan läheisyyden kipeä ja halaili Rainia unissaan, jos vain siihen oli mahdollisuus. Tuhisi lähinnä hiljaisena, ei kuorsannut.

Aamuaurinko ja ympäriltä kuuluva meteli kantautui telttaan aivan liian aikaisin. Tai ainakin Heatherin mielestä. Hän nojautui lähemmäksi johonkin, ihan kuin tämä jokin voisi varjella häntä auringonvalolta ja meteliltä. Tuskaa. Järkyttävä olo ja järkyttävä päänsärky. Voisiko vain jatkaa nukkumista? Tiukempi ote kohteestaan ja silmät tiukemmin kiinni.
Heather O'Hara
Alumni

ViestiKirjoittaja Rain Savage » 11 Syys 2020, 21:35

Rain nukkui sikeästi eikä juuri liikkunut unissaan. Hänen kehonsa vaikutti olevan tiedottomanakin sitä mieltä, ettei se halunnut kierähtää pois lämpimästä syleilystä. Aamulla muiden telttailijoiden heräämisestä kuuluvat äänet kuitenkin pakottivat Rainin seesteisestä unesta takaisin vähemmän miellyttävään valvetodellisuuteen.

Todellisuus oli sitä, että ikävä viskipäänsärky teki tuloaan ja vatsa tuntui lähinnä siltä, kuin olisi nielaissut ison elävän fletkumadon kokonaisena. Tämän lisäksi oli kuitenkin jotain muutakin, jotain lämmintä ja lohdullista, joka oli painautunut Rainin rintaa vasten. Hän raotti varovasti silmiään ja näki tutut vaaleat kasvot. Heather? Ai niin! Silmät rävähtivät kunnolla auki. Oliko Heather kunnossa? Tuo hengitti, joten elossa nyt ainakin. Rain huoahti pienesti, ja tämän silmäluomet painuivat taas puoliksi umpeen.

Kamala olo... Rainista tuntui, että voisi oksentaa hetkenä minä hyvänsä sekä suolet että aivot ulos, mutta hän ei halunnut liikkua senttiäkään. Hän nielaisi ja jäi katsomaan Heatherin kasvoja olettaen tämän nukkuvan vielä. Tuo oli kyllä kaunis tyttö jopa darra-aamuna. Olisikohan myös vielä yhtä innokas halailija kuin humalassa? Rain haluaisi nyt kunnon halauksen muttei toisaalta ollut varma kestäisikö sellaista. Hän nosti kättään juuri sen verran että ylettyi hipaisemaan Heatherin poskea.
Rain Savage

ViestiKirjoittaja Heather O'Hara » 15 Syys 2020, 18:45

Heather äännähti hiljaa, kun tunsi Rainin kosketuksen kasvoilla. Joo, lisää silityksiä ja paijauksia, kiitos. Heather kömpi lähemmäs ja halasi Rainia, halausta tähän aamuun kyllä tarvitaan. "Mä kuolen" Heather mutisi jostain Rainin rintakehän kohdalta.

Heather ei tosiaan tuntenut oloaan kauniiksi, pikemminki olo oli erittäin räjähtänyt. Ja kamala. Hän haistoi eilisillan juotavat ja mahdollisen ruuan tapaiset asiat. "Mä en pysty tähän..." Heather raakkui.
Heather O'Hara
Alumni

ViestiKirjoittaja Rain Savage » 29 Syys 2020, 22:24

Heatherin halaus tuntui hyvältä siinä määrin, kuin mikään nyt saattoi juuri sillä hetkellä hyvältä tuntua. Silti Rain mutisi varmuuden vuoksi: ”Jos puristat yhtään kovempaa, niin oksennan sun päälle, eikä tää oo uhkaus vaan fakta...” Sanat huomioon ottaen tytön ääni kuulosti kuitenkin yllättävän tyytyväiseltä. Tai sellaiselta kärsivältä ja tyytyväiseltä yhtäaikaa. Huonomminkin olisi voinut olla.

Kuulosti siltä, ettei Heatherkaan voinut yhtään sen paremmin. ”Kyl se ohi menee”, Rain vakuutti yhä kuin puoliunessa ja taputti kömpelösti Heatherin päätä. Voisipa vain nukahtaa uudestaan ja herätä vasta huomenna.

Paitsi hetkinen, mitä jos Heatherilla oli oikeasti todella huono olo? Rain havahtui paremmin hereille ja kohottautui hiukan käsivarsiensa varaan nähdäkseen tytön paremmin. ”Siis miten huonosti sä voit? Sattuuko johonkin? Pitääkö mennä lääkintätelttaan?” Rain kyseli huolestuneena, mutta vajosi yhtäkkiä takaisin lattialle valittaen ja pidellen silmiään. ”Mitä pirua, miksi teltta kimaltaa..?” Mistä oli oikein tullut tuo kamala kuvottavan pinkki ja glitterillä päätä viiltävä lattiakangas? Hirveäää... Ei sitä voinut katsoa.
Rain Savage

ViestiKirjoittaja Sophie Everett » 29 Heinä 2021, 21:43

Kiitos pelistä!

Rain Savage, Cerfeur: 17p
Heather O'Hara, Serpentard: 13p
"Ne cesse jamais de réver, ne jamais arrêter de croire, ne jamais abandonner, ne jamais cesser d'essayer et ne jamais cesser d'apprendre."

Sophie Everett, rehtori ja sauvatiedon opettaja.

Muut hahmoni: Luol Crunel & Gaëtan Archambault
Sophie Everett
Rehtori

Opetettava aine: Sauvatieto

Edellinen

Paluu Foorumipelit