Kirjoittaja Rain Savage » 01 Heinä 2020, 12:27
En minä lisäaineista kauhean paljon ymmärtänyt, mutta ne vaikuttivat olevan sokerin lisäksi asialla, kun ruoasta tuli jotenkin kuvottavaa. Tai kun tuli kuvottava olo sen syömisen jälkeen. Joskus teininä joku kaverini oli keksinyt lyödä vetoa siitä, pystyisinkö syömään yhtä paljon makeaa kuin hän, vaikken siitä pitänytkään. Noh pystyin tietysti, koska minähän pystyin mihin tahansa kun päätin niin. Ei tosin voinut sanoa, että olisin tuntenut itseni voittajaksi sen jälkeen.
Heather sanoi tietävänsä, että jästit söivät karkkia samalla, kun katsoivat leffoja. ”Ai. No se kyllä selittääkin...” Tunsin itseni melko hölmöksi, kun en ollut itse tajunnut. En kuitenkaan halunnut Heatherin huomaavan sitä. ”Mutta siis niistä kansikuvista voi päätellä, mitä elokuvassa tapahtuu. Niin voi siitä tekstistäkin, joka on toisella puolella, mutta mun mielestä on paljon nopeampaa vaan katsoa kuvaa ja ajatella itse.” En tiedä kuvittelinko vain, vai oliko tytön syöminen muuttunut jotenkin aggressiivisemmaksi juuri äsken.
Ei mennyt kauaakaan, kun olin jo syönyt koko burgerin sekä juonut kahvimukin tyhjäksi. Enää minusta ei tosin tuntunut siltä, että olisin jaksanut kolme. Olin ihan täynnä. Pyyhin suuni servettiin ja nojailin penkin selkämykseen velttona. Asetin toisen käteni vatsalleni, joka ei ollut yhtä litteä kuin yleensä. Tiedostin, että joku napapaitainen tytsy olisi varmaan alkanut panikoida ruokailusta tulleita senttejä, mutta minä tunsin itseni aivan yhtä seksikkääksi kuin muutenkin. Miksiköhän naisten edes olevinaan piti olla niin laihoja? Eipä kyllä sillä, ettenkö olisi itse miehenä joskus toivonut olevani lihaksikkaampi. Vaikka olihan minulla sixpacki ollut, oli melkein vieläkin! Tai no... ei nyt ehkä juuri tällä hetkellä.