Innostusta ryhmächatpeliin/chatpeliin

Re: Innostusta ryhmächatpeliin/chatpeliin

ViestiKirjoittaja Heather O'Hara » 25 Touko 2020, 18:34

Pelataan mun puolesta :) Ideoita? En hirveästi tiedä teidän hahmoja, mutta Heather voisi mielellään tutkia koulua tai juoruilla..
Heather O'Hara
Alumni

ViestiKirjoittaja Deborah Samatha Fey » 26 Touko 2020, 12:44

Jos kaipaatte proffaa, jolle tehnä jäyniä tai joka saa sääntöjen rikkojia kiinni, niin Deb voi olla käytettävissä. (Pääsääntöisesti kaikki ajat/päivät käy, mut yritän saada pelit loppumaan ennen klo 23 )

Deb voi olla hieman lepsu ope, mut toki siis hääkin saa ääntään korotettua, jos säännöt ei tunnu menevän kaaliin.
Doubt is the beginning, not the end, of wisdom

Taikaliemien professori Deborah Fey on hössöttävä, optimistinen ja sosiaalinen papupata. Käy toki kurkkaamassa koko esittely täältä.

Muut hahmot: Nicolas Cartier
Deborah Samatha Fey
Vararehtori

Opetettava aine: Taikaliemet ja -juomat

ViestiKirjoittaja Heather O'Hara » 26 Touko 2020, 13:42

Deborah Samatha Fey kirjoitti:Jos kaipaatte proffaa, jolle tehnä jäyniä tai joka saa sääntöjen rikkojia kiinni, niin Deb voi olla käytettävissä. (Pääsääntöisesti kaikki ajat/päivät käy, mut yritän saada pelit loppumaan ennen klo 23 )

Deb voi olla hieman lepsu ope, mut toki siis hääkin saa ääntään korotettua, jos säännöt ei tunnu menevän kaaliin.

Mun puolesta tervetuloa :D
Heather O'Hara
Alumni

ViestiKirjoittaja Mia Wallendorf » 27 Touko 2020, 16:02

Minäkään en vielä erityisemmin tunne Miaa (osittain johtuu edelleen kirjoittamattomasta luonnekuvauksesta), mutta mukavana ja kivana tyttönä hän ainakin voisi lähteä kaverinsa matkaan. XD Sääntöjen rikkoja hän ei ainakaan tieten tahtoen ole, että jos jotain sellaista, niin ehkä hänen osalta se olisi enemmän sattumaa tai epätietoisuutta tai vahinko. En tosin usko, että hän on kavereita vastaan sanomaan. :D

Koulun tutkiminen saattaa olla kiva. Ja tervetuloa vain mukaan muutkin!
Onko ideoita aloituskellonajasta? Saatan pelata puhelimella, mutta en usko, että se haittaa. Olen vain hitaampi kirjoittaja sitten. :D
Mia
Mia Wallendorf
Oppilas

Tupa: Serpentard

ViestiKirjoittaja Heather O'Hara » 27 Touko 2020, 16:14

Joskus iltapäivällä, vaikka klo 18-> sopii mulle.
Heather O'Hara
Alumni

ViestiKirjoittaja Christopher J. Shadowfield » 27 Touko 2020, 21:32

Christopher Jeremiahillahan on taipumusta... hivenen sääntöjä unohtaviin taipumuksiin. Koulun pimeillä markkinoilla pyörisimineen, yöllisine vaelteluineen ja Tuonetar ties mine muine tekemisineen. Ja hänet saa kyllä aika istuvasti sopimaan minne tahansa etsimään Brunoa, josta en ees tiiä onko se oikeest olemassa vai vain keksitty tyyppi, joka vetää esiin kun meinaa jäädä kiinni jostain ikävämmästä.

Ja ajallisesti minulle sopii koska tahansa, ei minulla muutakaan elämää ole.
“Without a soul, my spirit
Sleeping somewhere cold
Until you find it there and
Lead it back home”

Bring Me to Life - Evanescence
Christopher J. Shadowfield
Oppilas

Tupa: Serdaigle

ViestiKirjoittaja Deborah Samatha Fey » 28 Touko 2020, 15:35

Jees, ilmestyn chattiin seurailemaan klo 18 aikoihin ja jos tulee jotaan tarvetta kiusata Debiä tai Debin ojentaa oppilaita, niin ilmestyn mukaan roolipelillisesti.
Doubt is the beginning, not the end, of wisdom

Taikaliemien professori Deborah Fey on hössöttävä, optimistinen ja sosiaalinen papupata. Käy toki kurkkaamassa koko esittely täältä.

Muut hahmot: Nicolas Cartier
Deborah Samatha Fey
Vararehtori

Opetettava aine: Taikaliemet ja -juomat

Edellinen

Paluu Muut