Laskennallisia vaikeuksia

Laskennallisia vaikeuksia

ViestiKirjoittaja Heather O'Hara » 04 Huhti 2020, 19:00

Osallistujat:Heather O'Hara (Serpentard) ja Rain Savage(Serpentard)
Peliaika:n. 3,5h?
Pelipäivämäärä: 4.4.2020
In-game:Aikaa ennen koronailmoitusta, joku iltapäivä tuntien jälkeen
Juoni:Heather yritti epätoivoisesti opiskella numerologiaa (jälleen) kunnes Rain kiinnostui Heatherin polttavasta katseesta (kohdistettuna numerologian kirjaan, ei Rainiin xD) Rain sai Heatherin vähän... ärsyyntymään, mutta kaksikko erosi hyvissä merkeissä.

[15:13] <Rain_Savage> *Rain oli ollut kirjastossa etsimässä kirjaa helikoneella lentämisestä, mutta jostakin kumman syystä jästitiedon osastolta ei löytynyt mitään siihen viittaavaa. Niinpä hän vain katseli päämäärättömästi muita hyllyjä josko löytäisi jotakin muuta kiinnostavaa.*
[15:14] <@Heather> *Oli tullut suoraan tunneilta kirjastoon. Turhautuminen potenssiin 100, kun selasi jossain mahdollisimman huomaamattomassa nurkassa koulukirjojaan*
[15:15] <@Heather> *Hiukset oli auki ja näytti kaikin puolin siistiltä ja nätiltä, ilme viittasi tosin siihen että suunnittelee murhaa*
[15:16] <@Heather> *Edessä oli numerologian kirja auki ja pergamentilla vain jotain epämääräisiä merkintöjä*
[15:18] <Rain_Savage> *Rain oli pukeutunut croptop tyyliseen mustaan villapaitaan sekä mustiin nahkahousuihin ja maihareihin. Hän alkoi pikkuhiljaa tulla siihen tulokseen, että pelkkä toppi ja minishortsit olivat keväisin vielä liian kylmiä, joten tämä asu ei paljastanut muuta kuin kaistaleen vatsaa sekä tietysti esitteli hieman alakropan muotoja ihonmyötäisten housujen vuoksi.*
[15:21] <@Heather> *päällä vielä koulupuku siististi, ei ole käynyt tuvassa tuntien jälkeen. Haroo hiuksiaan ja lukee tehtävänantoa miljoonatta kertaan*
[15:21] <Rain_Savage> *Rain käveli kirjastossa katsellen ympärilleen hieman kyllästyneen näköisenä. Oppilaita ei ollut paljon, ja kaikki näyttivät keskittyvän lukemiseen tyynet ilmeet kasvoillaan. ...Paitsi tuo yksi tyttö joka näytti siltä kuin yrittäisi sytyttää kirjansa palamaan katseen voimalla.*
[15:22] <@Heather> *se olisi hienoa*
[15:22] <@Heather> *Ilahtuisi siitä silminnähden*
[15:24] <Rain_Savage> *Uteliaisuus heräsi kyllä tämän tytön kohdalla, jonka huoliteltu ja sovinnainen ulkomuoto ei varsinaisesti sopinut yhteen ilmeen kanssa.
[15:26] <Rain_Savage> *Niinpä Rain suuntasi tytön luokse ja sen kummemmin lupia kyselemättä istui tätä vastapäätä olevaan tuoliin.* ”Mikä siinä kirjassa noin ärsyttävää on?” *Kuului suora kysymys.*
[15:27] <@Heather> *säpsähtää kun tuo vain yhtäkkiä tuli siihen*
[15:28] <@Heather> *katsoo Rainia samanlaisella ilmeellä kun katsoi kirjaansa hetki sitten* ...älä säikyttele tuolla tavalla *puhuu ranskaa irlantilaisella aksentilla*
[15:31] <@Heather> Ja tässä kirjassa *osoittaa numerologian kirjaa* On hermoromahduksen salaisuus
[15:31] <Rain_Savage> *Toinen säikähtää eikä näytä pitävän siitä, mutta Rain vain naurahtaa ja virnistää. Tytöllä on jokin vieras aksentti, mutta samassa tuvassa tämä näyttää olevan. Tosin ei ainakaan samalla luokalla, sillä Rain ei ole nähnyt tuota makuusalissa.*
[15:33] <Rain_Savage> ”Hermoromahduksen salaisuus?” *Rain toistaa hiukan huvittuneeseen sävyyn ja katsoo kirjaa tarkemmin.* ”Numerologialta se minusta näyttää.”
[15:37] <@Heather> Kaikki eivät ole aina sitä miltä näyttää *ilme lieventyy hieman*
[15:37] <@Heather> ...Oliko sulla jotain asiaa? *katsoo Rainia nyt uteliaasti. Oli nähnyt tuon, mutta ei varsinaisesti tiedä kuka tuo on*
[15:40] <Rain_Savage> *Kurtistaa hieman kulmiaan tuijottaen yhä numerologian kirjaa.* ”Eipä oikeastaan... Tarkoitatko siis, että tuo on jotain salakirjoitusta?” *Arvelee muistellen sitä pakohuonepeliä johon osallistui jonkin aikaa sitten.*
[15:41] <@Heather> Äh, ei *pudistaa päätään* Tai voisi ihan hyvin olla... Mutta turhauttaa vain
[15:43] <@Heather> Kuka olet? *katsoo Rainia nyt tarkemmin*
[15:47] <Rain_Savage> ”Ai?” *Rain katsoo tyttöä tutkivasti. Mitä tuo sitten mahtoi tarkoittaa vai puhuiko vain lämpimikseen hienoja lauseita.* ”Rain Savage. Entä itse? Oletko kutosella vai?” *Rainin mielestä toinen näyttää ehkä noin kuusitoistavuotiaalta.*
[15:50] <@Heather> Heather O'Hara... ja olen neljännellä *hymyilee hieman Rainille*
[15:53] <Rain_Savage> *Neljännellä? Rain näyttää ällistyneeltä, eikä voi olla vilkaisematta tämän Heatherin kroppaa ja kasvoja tarkemmin. Oli kyllä melko naisen näköinen lapsi. Kasvavatko ne nykyään nopeammin?*
[15:54] <Rain_Savage> ”Krhm... jaa, aivan. Itse olen seiskalla.”
[15:54] <@Heather> Täytän marraskuussa 16 *hymyilee sitten vinosti*
[15:58] <Rain_Savage> *Ai loppuvuodesta syntynyt? No olisihan Rainin se pitänyt arvata, kun oli itsekin syntynyt samassa kuussa.* ”Itseasiassa luulen, että joskus asiat ovat sitä miltä näyttävät”, Rain toteaa ja vilkaisee jälleen kirjaa. ”Sä taidat vaan olla huono numerologiassa” Rain töksäyttää suorasukaisesti.*
[16:02] <@Heather> *katsoo Rainia pitkään, kohottaen kulmiaan, pyöritellen sulkakynäänsä sormien välissä* Sovitaan niin, teetkö mun numerologian tehtävät?
[16:02] <@Heather> *pitihän sitä kokeilla kepillä jäätä, elämä helpottuisi huomattavasti jos toinen tekisi numerologian läksyt*
[16:05] <Rain_Savage> *Rain pärskähtää.* ”No en. Paitsi...” *Hänhän oli luvannut yrittää olla tänä vuonna parempi ihminen, sellainen josta Noah voisi olla ylpeä.* ”Mä voin opettaa sulle numerologiaa! Mitä kohtaa et siis tajua?”
[16:06] <@Heather> *pettyy hieman ja kurtistaa kulmiaan*
[16:06] <@Heather> Öääh... Se on pitkä juttu. Ei sun oikeasti tarvitse *sulkee numerologian kirjansa*
[16:08] <@Heather> *ei todellakaan halua kertoa ettei ymmärrä oikeastaan yhtään mitään*
[16:08] <@Heather> *tai ymmärtää, mutta ei vaan osaa*
[16:10] <Rain_Savage> ”Mikä ilme tuo on olevinaan?” *Heather ei näytä innostuvan ideasta toisin kuin Rain.* ”Oletko sä Serpentard vai joku Pouffsouffle, älä luovuta noin helpolla!” *Vertaus on tosin aika kömpelö ottaen huomioon, että Pouffsoufflet olivat yleensä ahkeria, vaikkei sitä kaikista Rainin tuntemista voinut sanoakaan.*
[16:11] <@Heather> No en luovutakaan, numerologia ei vaan ole mun juttu *kivahtaa*
[16:12] <@Heather> Mun pitää päästä läpi, jotta professori Travere ei syö mua elävältä
[16:14] <@Heather> Ymmärrän tehtävät ja idean, mutta en vain osaa laskea näistä mitään..!
[16:16] <Rain_Savage> ”Häh? Traverehan on se omituinen nörtti”, *Rain ei tajua kuinka joku voisi pelätä Traverea.* ”Mä sen sijaan, en pidä ennustuksesta, mutta opiskelen sitä silti hulluna näyttääkseni sille hemmetin Molinalle, mistä haisku kakkii!”
[16:18] <@Heather> Omituinen joo, mutta sillä on sellanen rasittavan pettynyt katse, kuinka kaikki ovat vain tyhmiä
[16:18] <@Heather> Ennustus on epämääräistä huuhaatiedettä *huvittunut hieman* Pidän enemmän PVS:stä tai loitsuista... tai liemistä *jos muistan liemen reseptin siis ulkoa*
[16:23] <Rain_Savage> ”No sittenhän sun täytyy näyttää sille, ettet ole tyhmä”, *Rain sanoo kuin se olisi itsestään selvä.* ”Mutta olen kyllä aivan samaa mieltä. Ennustusta on niin hemmetin vaikea oppia siksi, että se ei edes toimi. PVS sen sijaan on jo opettamisen arvoinen aine.” *Nyökkäilee hyväksyvästi.* ”Ne olisivat tosin voineet jättää opetussuunnitelmaan edes jotakin ihan varsinaisista pimeydenvoimistakin, jos multa kysytään.
[16:31] <@Heather> No oliskin se noin helppoa, mä yritän *tuskastunut* Pvs:ää voisi olla enemmän, tai ylipäätänsä käytäntöä. Ja on todella vaikea suojautua pimeydenvoimilta, kun ei tiedä varsinaisesti MILTÄ suojautuu
[16:31] <@Heather> Suojataiat ja sitä rataa... mut sitten... enemmän
[16:34] <Rain_Savage> ”No aivan! Ei mikään ylimääräinen sensuuri siinä mitään auta. Ja jos lähtee myöhemmin opiskelemaan pimeydenvoimia omin päin
[16:35] <Rain_Savage> (( katkes kesken, jatkan kohta ))
[16:36] <Rain_Savage> voi käydä niin, että tajuaa jotakin vasta sitten, kun on jo liian myöhäistä. Tai siis jotain sellaista olen kuullut.”
[16:37] <@Heather> Niinpä *hymyilee Rainille* Mutta, ei auta kuin vain sopeutua
[16:37] <@Heather> En uskalla ottaa täällä mitään ylimääräisiä riskejä
[16:40] <@Heather> *avaa numerologian kirjansa uudestaan*
[16:41] <Rain_Savage> ”...” *Ehkä varovaisuudessa on joskus jotain järkeäkin. Kohauttaa olkiaan.* ”Jaa, niin kai. Mutta kyllä sä sitä numerologiaa opit, jos vaan jatkat yrittämistä. Mitä siinä kysytään? Ei neljännen luokan laskut kovin vaikeita voi olla.”
[16:43] <@Heather> *selaa kirjansa kohtaan missä on just jotain aika yksinkertaisia laskuja, on osannut ottaa oikeat numerot pergamentille, mutta ei ole osannut laskea niitä*
[16:43] <@Heather> *jokin virhe on aina jossain*
[16:43] <@Heather> *näyttää niitä tuolle*
[16:47] <@Heather> No, eivät ne kai olekaan...
[16:48] <Rain_Savage> *Katsoo laskuja hetken keskittyneesti* ”Tuo numero on väärä. Ehkä sä olet vaan katsonut jotain väänin tai unohtanut jonkun luvun.” *Rain arvelee.* ”Syö enemmän lihaa ja maksamakkaraa, sen pitäisi auttaa.”
[16:51] <@Heather> *katsoo Rainia wtf-ilmeellä* ...en todellakaan, enkä ymmärrä miten liha tai maksamakkara auttaisi. Sitä paitsi olen vegaani
[16:53] <Rain_Savage> ”Huoh, no niinhän ne kaikki nykyään. No jotain papuja ja pinaattia sitten! Kun tytöillä on usein raudanpuutetta. Tietystä ihan hyvin ymmärrettävästä syystä. Ja raudanpuute tekee väsyneeksi ajatuksista tulee sumeita. Jos vika ei ole ymmärtämisessä sitten se on keskittymisessä, ja siihen voi auttaa kunnon ruokavalio.”
[16:54] <@Heather> *ei odottanut tätä terveysvalistusta ollenkaan*
[16:54] <@Heather> *näyttäen hämmentyneeltä*
[16:55] <@Heather> ....Syön mielestäni ihan hyvin
[16:56] <Rain_Savage> *Näyttää tyytyväiseltä itseensä kun ymmärtää tällaisia selviytymisasioita.* ”No ehkä sitten liikunta tai uni on se ongelma?” *Pohtii.*
[16:56] <@Heather> *mutta jos söisin lihaa, olisinko fiksumpi? Olen ollut vegaani kuitenkin useamman vuoden...*
[16:56] <@Heather> *näyttää pohtivalta* Huispaan joukkueessa... *huomauttaa*
[16:56] <@Heather> Ja nukunkin
[16:56] <@Heather> En vain... *katsoo paperia*
[16:57] <@Heather> En vain tiedä mitä teen väärin
[16:59] <Rain_Savage> *Tuijottaa taas sitä tehtävää ja yrittää miettiä.* ”Mikä tässä sitten vikana... Muistatko sä mitä pitää tehdä, jos saa kaksinumeroisen luvun?”
[16:59] <Rain_Savage> on*
[17:01] <@Heather> ...Lasketaan numerot yhteen?
[17:03] <Rain_Savage> ”Totta.” *Huokaisee niin kuin se olisi huono asia.* ”Jos ongelma ei ole ymmärtäminen eikä keskittyminen eikä muisti, niin mikä ihme se sitten voi olla?” *Kuulostaa vähän turhautuneelta, kun opettaminen ei olekaan niin yksinkertaista.*
[17:04] <@Heather> Jos keksit sen, niin kerro mulle... *katsoo Rainia ja nojaa käsiinsä*
[17:07] <Rain_Savage> ”...Älä vaan väitä, ettet osaa laskea päässä, mitä vaikka 8 + 3 on..?” *Kysyy.* ”Tai ehkä olet vaan jotenkin kirottu.” *Laittaa kädet puuskaan ja keikkuu tuolilla.*
[17:08] <@Heather> No se on 10 *tuhahtaa kuin asia olisi itsestäänselvä*
[17:08] <@Heather> *on varma että se on 10*
[17:10] <Rain_Savage> *Yllättyy niin, että meinaa kaatua tuolilla.* ”Heh, sehän oli vitsi vai mitä”, *Arvelee.*
[17:11] <@Heather> *naurahtaa* No tietenkin oli, tiedän että se on 12
[17:11] <@Heather> Kokeilin vain että osaatko laskea *virnistää*
[17:12] <Rain_Savage> *Tuijottaa toista pitkään jonkinlaisella puoliksi irvistävällä ilmeellä. Oliko se toinen vitsi?* ”Tarkoitat varmaan 11...?”
[17:13] <@Heather> *räpäyttää silmiään*
[17:13] <@Heather> *näyttäen hämmentyneeltä*
[17:14] <@Heather> *ei haluaisi laskea sormillaan tuon edessä*
[17:14] <@Heather> ...niin, 11
[17:16] <@Heather> *pieni puna nousee kasvoille*
[17:17] <Rain_Savage> *Näyttää myöskin hämmentyneeltä, sillä ongelma on niin yksinkertainen ja uskomaton, että se on itseasiassa vaikea.* ”Säkö et siis... osaa laskea mitään päässä?”
[17:18] <@Heather> ...Osaan!
[17:19] <@Heather> ...aina välillä
[17:19] <@Heather> *lattiakulta, voisitko imaista minut itseesi ja hävittää tästä tilanteesta*
[17:21] <@Heather> *tuo on tosin ensimmäinen joka sanoi asian noin suoraan ääneen. Eikä se kyllä paranna asiaa yhtään*
[17:21] <Rain_Savage> *Peittää naurahduksen yskäisemällä nyrkkiinsä, mutta näyttää samalla vähän epätoivoiselta. Ei todellakaan en
[17:22] <Rain_Savage> ää muista miten oppi laskemisen perusteet lapsena. Eikö sen pitäisi olla itsestään selvää?*
[17:24] <Rain_Savage> ”Ehkä voisit piirtää jotain sellaisia.. palluroita paperinkulmaan?”
[17:24] <@Heather> *katsoo Rainia tarkasti. On ihan varma että tätä huvittaa vain koko tilanne*
[17:24] <@Heather> *rain nauraa kuitenkin sisäisesti*
[17:25] <Rain_Savage> *Irvistää ajatukselle. Oliko tässä nyt tosiaan 15- vai 5-vuotias. Ei oikein tiedä pitäisikö nauraa vai lannistua.*
[17:25] <@Heather> ...Olen piirtänytkin *toteaa hiljaa, vähän jäisesti*
[17:25] <@Heather> *keräten koko arvokkaan olemuksensa, sulkien kirjansa*
[17:26] <@Heather> *alkaa myös kerään muita tarvikkeitaan pois*
[17:28] <Rain_Savage> *Nostaa katseensa tyttöön. Oliko tuo lähdössä?* ”Krhm, nyt on kyllä niin, että mä en tajua mistä tuo johtuu. Ehkä joidenkin ihmisten aivot eivät vaan toimi kunnolla”. *Ei taaskaan ole erityisen hienotunteinen.*
[17:28] <@Heather> *....?!*
[17:29] <@Heather> *osoittaa Rainia sauvallaan*
[17:29] <@Heather> Mun aivot toimivat tarpeeksi kunnolla, kiitos vain *olemuksen lämpötila tipahti reilusti pakkasen puolelle*
[17:32] <Rain_Savage> *Katsoo sauvaa ja sitten Heatheria. Tuo oli näemmä loukkaantunut.* ”Öö no siis ihan varmasti joissain asioissa toimii. Ja joissain ei.” *Ei selvästikään osaa pelätä neljäsluokkalaista.* ”Ehkä sun pitäis kysyä parantajalta tosta?”
[17:34] <@Heather> *vetelee koko hernepussia nenäänsä* Se ei ole sun asiasi. *huomauttaa* Joten, voit ihan hyvin unohtaa koko asian
[17:35] <@Heather> *osoittaa tuota edelleen sauvalla, miettien kiroaisko tuon vai ei*
[17:37] <Rain_Savage> ”Häh? No mähän sua yritin siinä auttaa ja ihan ilmaseksi vieläpä! Millä pikku herjalla ajattelit kiittää?” *Kysyy ivallisesti. Ei Rain omasta mielestään ollut tehnyt mitään väärin. Nykyajan penskojen oma ongelma, jos eivät kestä suoraa puhetta.*
[17:40] <@Heather> No luuletko että tätä pystyy kukaan auttaan?! *katsoo Rainia raivoissaan* Kuten sanoit "joidenkin ihmisten aivot eivät vaan toimi kunnolla"
[17:41] <@Heather> Voit lopettaa oman egosi pönkittämisen
[17:41] <@Heather> *matkii tuota yllättävän hyvin*
[17:46] <Rain_Savage> *Tyttö tosiaan menetti malttinsa ja Rainiakin alkaa ärsyttää. Hän on vähällä tiuskaista jotakin takaisin, mutta sulkeekin sitten suunsa. Mitä sellainen ”parempi minä” sitten tässä tilanteessa sanoisi? Kääntää päänsä sivuun ja näyttää katsovan kirjahyllyjä kulmat kurtussa. ”Anteeksi” ei kuitenkaan tule kysymykseen...*
[17:51] <Rain_Savage> ”En sanonut, että sussa ois välttämättä mitään pysyvää vikaa.. Mutta eihän sitä voi korjata, jos ei ensin myönnä, että jotakin on pielessä.”
[17:52] <@Heather> *kohottaa kulmiaan, laittaen kädet puuskaan*
[17:54] <@Heather> No, tämä "vika" on ollut osa mua aina
[17:55] <@Heather> Enkä halua mitään epämääräisiä tuijotuksia mun omituisuudesta
[17:58] <Rain_Savage> *Katsoo Heatheria sen näköisenä, että nyt ei kyllä ymmärrä.* ”Etkö sä siis haluakaan oppia laskemaan vai?”
[18:00] <@Heather> *katsoo Rainia ja huokaa syvään* Haluan, mutta en ole oppinut missään vaiheessa
[18:01] <@Heather> ...Mua on opetettu minkä on ehditty, mutta isäni julisti minun olevani "tyhmä" ja "ymmärtämätön" kun asia ei mennyt jakeluun tarpeeksi nopeasti
[18:04] <Rain_Savage> *Katsoo toista miettien hetken.* ”No mun mielestä sulla on kuitenkin vaan kaksi vaihtoehtoa. Joko lopetat numerologian ja keskityt siihen mitä opit. Sehän on valinnaisaine.”
[18:05] <Rain_Savage> ”Tai sitten jatkat ja oot valmis tekemään kaiken mitä sen oppiminen vaatii. Myös nolaamaan itses kerta toisensa jälkeen välittämättä siitä, mitä muut siitä ajattelee.”
[18:07] <@Heather> *haroo hiuksiaan ja katsoo tuota vähän turhautuneen näköisenä*
[18:07] <@Heather> *ei voi sanoa että ongelmia on myös muissakin aineissa, varsinkin jos pitää lukea enemmän*
[18:09] <@Heather> Mmh...
[18:09] <@Heather> Niinpä kai
[18:11] <@Heather> *näyttää vähän vaikealta, sauva varmaan osoittaa rainia edelleen*
[18:12] <Rain_Savage> ”Mutta jos valitset ton tokan vaihtoehdon, tarviit jonkun syyn siihen. Mä esimerkiksi en suostu lopettamaan ennustusta, koska en aio antaa Molinalle sitä tyydytystä, että se näkisi mun antavan periksi.” *Tosin oikeasti rehtori Molina tuskin tuntisi juuri muuta kuin helpotusta, jos pääsisi yhdestä hankalasta opetettavasta.*
[18:17] <@Heather> No professori Traveren mielipiteet ei oikeastaan kiinnosta mua. *muiden oppilaiden kyllä*
[18:19] <Rain_Savage> *Nyökkää ymmärtäen tämän.* ”Niin, siinä tyypissä ei ole potkua. Molina sen sijaan on ihan varteenotettava vastus, niin voisi kai sanoa.”
[18:20] <@Heather> Niinpä... Travere vaikuttaa siltä, että hänestä olisi jäänyt osa jonnekin välille
[18:22] <@Heather> *olemus rentoutuu vain hieman, katsoen Rainia lähinnä varautuneesti*
[18:22] <Rain_Savage> *Rain naurahtaa.* ”No sussa selkeesti on ainakin se osa, mikä siltä puuttuu.” *Sanoo ja vilkaisee Heatherin sauvaa.* ”Haluatko opetusta kaksintaistelussakin? Se on paljon mielenkiintoisempaa kuin numerot.” *Sanoo puolittain vitsaillen.*
[18:25] <@Heather> *ei voi olla naurahtamatta ja katsoo Rainia* Kaksintaistelu olisi mielenkiintoisempaa ja hyödyllisempää
[18:25] <@Heather> Lisäopetus siitä... on hyvä idea *huulille nousee veikeä hymy*
[18:27] <Rain_Savage> ”No siinä tapauksessa suosittelen erittäin lämpimästi kaksintaistelukerhoa. Aloitin itse juuri sen oppilasjohtajana, ja sinne tosiaan tarvitaan lisää väkeä, joka ei ala pillittää oksennettuaan muutaman etanan.”
[18:28] <@Heather> Sanattomat taiat opetellaan varmaan myös? *kuinka kätevää olisi kirota sanattomasti tarpeenvaatiessa*
[18:30] <Rain_Savage> *Kohauttaa olkiaan.* ”Noh loitsujen opettaja ohjaa sitä kerhoa, joten voi hyvinkin olla, että ne tulevat ohjelmaan.”
[18:32] <@Heather> *katselee Rainia tutkivasti* ...se kuulostaisi mielenkiintoiselta
[18:35] <Rain_Savage> ”No sitten varmaan nähdään siellä”, *Rain toteaa huolettomasti ja nousee seisomaan välittämättä siitä, että häntä varmaan edelleenkin osoitetaan sauvalla.*
[18:36] <@Heather> *hymyilee hieman tuolle, ei tosiaan ole laskenut sauvaansa* Ehkä? Ellei professori Travere ole syönyt minua sitä ennen... *pilke silmäkulmassa*
[18:41] <Rain_Savage> *Naurahtaa.* ”No onnea siihen.” Rain heilauttaa kättään ja kääntyy lähteäkseen. Hänen ryhtinsä on aika ylpeä, sillä tämähän meni loppujen lopuksi ihan hyvin.*
[18:41] <@Heather> *katsoo Rainin perään ja tuijottaa numerologian kirjaansa. Mitä paskaa. Voisi lopettaa tämän aineen samantien*
[18:44] <Rain_Savage> *Vaistomaisesti on hieman varautunut siihen, että tyttö päättäisikin lähettää vielä jonkun loitsun hänen peräänsä. Mutta kävelee matkoihinsa muina naisina mikäli mitään yllättävää ei tapahdu.*
Heather O'Hara
Alumni

Re: Laskennallisia vaikeuksia

ViestiKirjoittaja Mila Molina » 04 Huhti 2020, 23:24

Kiitokset teille molemmille pelistä!

Heather O'Hara, Serpentard: 15 p
Rain Savage, Serpentard: 15 p
Mila Molina (64): Taikakoulu Châteaun entinen rehtori, nykyään vain ennustuksen opettaja. Ankara ja määrätietoinen tiukkapipo.
Muut hahmoni: Ronja Blomroos, London Morel & Michelangelo Pele
Mila Molina
Opettaja

Opetettava aine: Ennustus

Paluu Chatroolipelit