Mian lajittelu

Valvoja: Mia Wallendorf

Mian lajittelu

ViestiKirjoittaja Mia Wallendorf » 17 Joulu 2019, 15:12

Mikä on lempieläimesi?
Mä– Siis minä pidän pörröisistä eläimistä. Perheellämme ei ole koskaan ollut eläimiä, mutta on mielenkiintoista nähdä, miten sulavaviivattoman ruumiin omaavat eläimet osaavat myös olla nopeita ja sulavia eleissään.
Mitä harrastat?
Harrastan tavoitteellisella tasolla rytmistä voimistelua, ja tällä tasolla voi myös itsestään huolehtimista pitää eräänlaisena harrastuksena. Rytmisen lisäksi tanssin ja nautin nuottikirjoituksen lukemisesta.
Mitkä ovat mielestäsi tärkeimmät ominaisuudet ystävässä?
Taito keskustella asioista. Tärkeää olisi myös, että hänellä olisi hyvät elintavat.
Mikä on unelma-ammattisi?
Tähtään ammattilaiseksi ja valmentajan mielestä minulla on siihen hyvät mahdollisuudet. Ehkä aktiivisen ammattilaisuran jälkeen voisi ryhtyä itse valmentamaan. Personaltrainer vaikuttaa myös tosi mielenkiintoiselta.
Kuvaile luonnettasi
Olen ihan mukava henkilö. Valmentaja pitää kunnianhimostani ja päättäväisyydestäni ja äidille aina kehuu, miten hyvin suoriudun kaikesta. Leiritovereiden kanssa tulen aina hyvin toimeen. Äitini mielestä olen kunnollinen, joten ehkä sitten olen tällainen mukava kunniallinen tyttö. Mathéon mielestä olen tosin paljon muutakin kuin vain tätä.
Milloin olet syntynyt?
Synnyin 11. maaliskuuta 2005, klo 8.56.
Mitkä kaksi tupaa ovat suosikkitupiasi?
En ole ehtinyt perehtyä tupiin, joten ymmärrettävistä syistä suosikkitupia ei ole.
Mitkä valinnaisaineet valitset tälle lukuvuodelle?
Numerologian, muinaiset riimut ja jästitiedon, sillä ne ovat perusaineita, joita jokaisen kannattaa hallita kiitettävällä tasolla.

Vastaus
Suurten Salin eteen kutsutaan Mia Wallendorf -niminen nuori noita. Kun tyttö on istuutunut puisen jakkaran päälle, tuon päälaelle asetetaan kulunut, mutta erittäin viisas lajitteluhattu. Tuo hattu tekee päätöksen Mian tulevasta tuvasta.
”Hei, Mia, mitä kuuluu? Olen erittäin otettu siitä, että sinä valitsit juuri minut lajitteluhatuksi. Tiedän, että maailma on täynnä minua nuorempia ja komeampia hattuja, eli mukavaa, että arvostat hatussa elämänkokemusta sekä sen tuomaa viisautta.”
”Ja sitten itse lajitteluun. Sinulle on olemassa vain yksi ja ainoa sopiva tupa. Tuossa tuvassa arvostetaan päättäväisyyttä ja kunnianhimoa, joita sinusta löytyy. Lisäksi kyseisessä tuvassa on aina tilaa tuollaiselle hyviä elämäntapoja arvostavalle ja nuottikirjoitusta harrastavalle noidalle. Taidatkin tietää, mitä tupa on kyseessä? Se on… SERPENTARD!”
Lämpimästi tervetuloa Taikakoulu Châteauhon! Aloitat opiskelusi tammikuussa luokka-asteella 4., yllämainitussa tuvassa.
Mia
Mia Wallendorf
Oppilas

Tupa: Serpentard

Paluu Wallendorf, Mia