Kuolleista noussut

Kuolleista noussut

ViestiKirjoittaja Ruth Rousseau » 17 Syys 2019, 20:42

Kauhean dramaattinen otsikointi, lupaan, että se ei liity mitenkään itse peliin! Pikemminkin vain siihen, että pitkän tauon jälkeen heilun täällä ja vieläpä valmiina pelaamaan. Jopa motivoituneena, kehtaisin väittää. Inspiroituneenakin!

Tosiaan haluaisin pitkästä aikaa yrittää taas kirjoittamista ja täällä aktivoitumista. Jotenkin aiemmin ei ole onnistunut pitää kiinni suunnitelluista juonista (ja voihan kuinka pahoillani siitä olen, harmittaa niin kovasti), mutta nyt haluaisin. Käyttää mielikuvitusta ja kehittää yhdessä hahmoja. Juu. Olen aika avoin peliseuralle.

Hahmojani Ruthin lisäksi ovat Pablo Delgado, Benjamin Blanchard ja Philon. (Tällä hetkellä taitaa kaikki nuo arkistoissa kyllä majailla, mutta pyydän ylläpidolta niiden palauttamista elävien kirjoihin.)

Jos on ideaa, niin voi laittaa yksityisviestiä tai sitten vastata tähän topiciin!
Ruth Rousseau

Re: Kuolleista noussut

ViestiKirjoittaja Mila Molina » 17 Syys 2019, 21:43

Moi! Tarjoan Ruthin peliseuraksi Milaa.
Mila Molina (64): Taikakoulu Châteaun entinen rehtori, nykyään vain ennustuksen opettaja. Ankara ja määrätietoinen tiukkapipo.
Muut hahmoni: Ronja Blomroos, London Morel & Michelangelo Pele
Mila Molina
Opettaja

Opetettava aine: Ennustus

Re: Kuolleista noussut

ViestiKirjoittaja Ruth Rousseau » 24 Syys 2019, 13:29

Milan tarjous otetaan vastaan.

Sonia, joo! Ajattelin muutes, että sen Benny/tohveli(/Sonia?) pelin jatkan loppuun, vaikka siitä on miljuuna vuotta. Ei hemmetti, näitä on.

Mutta tosiaan, kyllä. Ruthille ja Sonialle sais jotain, ehkä jotain tosi hurjaakin? Katsoin viime viikolla Fastastic Beastsin toisen osan ja olen nyt tosi inspiroitunut, haluaisin vain juonia kaikkea tosi hienoa! Rey, Léon ja Delphine kävisi peliseuraksi oikein hyvin myös. :)
Ruth Rousseau

Paluu Muut