Rousseau nappasi Rebecan olkapäästä kiinni napakasti, ja hän pysähtyi siihen."Hyvin ystävällistä, mutta ei kiitos. Jos teelläsi ei ole päänsärkyyn auttavaa vaikutusta, niin se ei ole teetä, jota me haluaisimme juuri nyt nauttia." Hoitaja sanoi ja katsoi kollegaansa kylmästi. "Neiti Hope, tänne päin." Rebecca päästi pienen helpotuksen huokauksen. Hänen ei sittenkään tarvinnut mennä tuon pimeän miehen vieläkin pimeämpään toimistoon ja juoda siellä pimeää teetä.
“Minä vaadin”, herra Schwillinger sanoi lipevästi. “Teessäni on päänsärkyyn auttavia ainesosia. Se auttaa myös Ruthia tässä, sillä kuten neiti Hope saattaa huomata, Frau Rousseaun ruuvit ovat liian kireällä. Hänen pitäisi pystyä rentoutumaan. Minä voin auttaa”, hän sanoi ja virnisti. “Toimistooni siis.” Rebecca hiplasi hameensa helmaa ja kurkkasi kohti tuota paljonpuhutun toimiston ovea. Hän katsoi jälleen kohti hoitaja Rousseauta toivoen saavansa jonkinlaista apua jottei tytön itse tarvitsisi puhua. Hän avasi suunsa aikeissa sanoa jotain mutta sulki sen sitten.
"Minulla ei kyllä ole kauhea jano, kun join jo sitä vettä ennen tänne tulemistani. Mutta mitä päänsärkyyn auttavia ainesosia siinä teessä sitten on?" Rebecca ilmoitti ja odotteli että jotain tapahtuisi, että joku sanoisi jotain.
//Anteeksi kun viesti on niin lyhyt ja vähän tönkkö//