"Nyt sinä kuuntelet komistus. Toimitat minulle sen levyn ja pullollisen lemmenjuomaa tai koko koulu kuulee sinun seikkalustasi viattoman Cedance-rukan helmoissa", sanoi poika asteltuaan Güntherin luo. Pojan kasvot olivat lähellä tohtorin kasvoja, mutta kuitenkin koululääkäri vei omiaan lähemmäs niin, että kaksikon nenät lähes koskettivat. Günther tuijotti Damiania suoraan silmiin.
Tohtori henkäisi syvään ja teki sitten nopean liikkeen ottaen pitkän harppauksen taakse. Hän asteli ikkunan luo ja avasi verhoja, joista pöllähti ilmaan valtava määrä pölyä. Günther risti kädet selkänsö taakse ja katsoi ikkunasta kaukaisuuteen. Hän huokaisi syvään.
"Miten luotat minun toimittamaani lemmenjuomaan. Kenties laitankin siihen myrkkyä ja sinä ja muut juljat kuolette, eikä kukaan saa tietää, että minä liityin siihen jotenkin", Günther sanoi ja kääntyi. Hän otti pari nopeaa askelta ja pian hän oli jo Damian Moonin luona.
Hän tiesi pääsevänsä helpoimmalla, jos hiukan mielistelisi ja pelottelisi. Niinpä hän meni melkei kiinni poikaan ja katsoi tätä suoraan silmiin. "Annan sinulle levyjä, tosin en Rammsteinia, vaan jotain paljon parempaa", Günther sanoi ja virnisti. Hän otti taas askeleen taa vain härnätäkseen poikaa.