Gümianin vyöselkkaus

Lukuvuoden 2017-18 asiat löytyvät arkistoituna täältä.

Re: Gümianin vyöselkkaus

ViestiKirjoittaja Günther Schwillinger » 26 Maalis 2018, 23:56

"Nyt sinä kuuntelet komistus. Toimitat minulle sen levyn ja pullollisen lemmenjuomaa tai koko koulu kuulee sinun seikkalustasi viattoman Cedance-rukan helmoissa", sanoi poika asteltuaan Güntherin luo. Pojan kasvot olivat lähellä tohtorin kasvoja, mutta kuitenkin koululääkäri vei omiaan lähemmäs niin, että kaksikon nenät lähes koskettivat. Günther tuijotti Damiania suoraan silmiin.

Tohtori henkäisi syvään ja teki sitten nopean liikkeen ottaen pitkän harppauksen taakse. Hän asteli ikkunan luo ja avasi verhoja, joista pöllähti ilmaan valtava määrä pölyä. Günther risti kädet selkänsö taakse ja katsoi ikkunasta kaukaisuuteen. Hän huokaisi syvään.

"Miten luotat minun toimittamaani lemmenjuomaan. Kenties laitankin siihen myrkkyä ja sinä ja muut juljat kuolette, eikä kukaan saa tietää, että minä liityin siihen jotenkin", Günther sanoi ja kääntyi. Hän otti pari nopeaa askelta ja pian hän oli jo Damian Moonin luona.

Hän tiesi pääsevänsä helpoimmalla, jos hiukan mielistelisi ja pelottelisi. Niinpä hän meni melkei kiinni poikaan ja katsoi tätä suoraan silmiin. "Annan sinulle levyjä, tosin en Rammsteinia, vaan jotain paljon parempaa", Günther sanoi ja virnisti. Hän otti taas askeleen taa vain härnätäkseen poikaa.
Deutschland über alles!
Günther Schwillinger

ViestiKirjoittaja Damian Moon » 27 Maalis 2018, 00:52

Günther oli aivan lähellä Damiania. He jakoivat samaa ilmaa hengittäessään. Mies katsoi häntä syvälle silmiin ja Damian katsoi takaisin.

Lääkäri harppasi taaksepäin. Poika jäi katselemaan häntä tarkkailevasti. Hän puristi vyötä nyrkissään. Äskeinen hetki tuntui niin unenomaiselta. Damian kuvitteli miehen vahvojen käsien kietoutuvan hänen ympärilleen. Kylmät väreet kulkivat pojan selkärankaa ylös.

Pölyä pöllähti verhoista Güntherin avatessa ne. Mies katsoi ikkunasta jonnekin ja pohti. Damian katseli odottavasti.

"Miten luotat minun toimittamaani lemmenjuomaan. Kenties laitankin siihen myrkkyä ja sinä ja muut juojat kuolette, eikä kukaan saa tietää, että minä liityin siihen jotenkin", sanoi mies lopulta. Damian mietti hetken. Tämä mies oli psykopaatti. Se viehätti toisaalta poikaa kovasti. Hän ei todellakaan luovuttaisi tässä.

Günther tuli aivan lähelle. Damian nautti tästä. "Annan sinulle levyjä, tosin en Rammsteinia, vaan jotain paljon parempaa", lupasi mies ja astui taas kauemmas.

Nyt oli Damianin vuoro tehdä tarjous: "Kirjoitan kirjeen. Siinä selvennän kuvion täysin. Jätän sen ystävälleni. Jos en palaa puolessa tunnissa, hän lähtee etsimään minua. Lupaan, että jos en palaa, jokainen saa kuulla kirjeen sisällön. Kun olen palannut ja saanut haluamani, tuhoan kirjeen välittömästi ja koko sotku on unohdettu."

Poika tunki vyön takaisin laukkuunsa ja lähti kävelemään kohti Güntheria. "Luovutat Rammsteinin uuden levyn minulle", hän sanoi jämäkästi. Damian katsoi tohtoria silmiin ohittaessaan tämän ja läpsäisi hänen pakaraansa.

Ovelle käveltyään poika kääntyi ja sanoi: "Lisäksi otamme molemmat pienet kulaukset samasta pullosta todistaaksemme, että se ei sisällä myrkkyä. Odotan sinua huomeniltana metsän laidassa kello 19. Sinun kunniasi ja urasi tähden toivon, että ilmaannut ja tuot haluamani resurssit." Damian antoi Güntherille lentosuukon astuessaan toimiston ovesta käytävään.

//Jatkamme peliä metsän laidassa. Odotan Pikkis, että vastaat vielä tähän vaikka Güntherin fiiliksistä Damianin poistuttua >;)) //
Viimeksi muokannut Damian Moon päivämäärä 15 Touko 2018, 16:29, muokattu yhteensä 1 kerran
Damian Moon

ViestiKirjoittaja Günther Schwillinger » 16 Huhti 2018, 23:04

Günther Schwillinger oli raivoissaan. Damianin poistuttua hän mietti hetken. Ei, poikaa ei voisi noin vain hoitaa pois pelistä, ainakaan vielä. Oli keksittävä jotain muuta. Oli keksittävä jotain, joka saisi Damianin unohtamaan... Ehkä unhoitus... Se oli liian semvää...

Lopulta Günther räjähti. Hän otti yhden puisen tuolin huoneen nurkasta ja paiskasi sen maahan niin, että se hajosi säpäleiksi. Mies pamautti toimistonsa oven auki ja asteli sairaalasiipeen Rousseauta huutaen. Tuo ei tietäisi hoitsulle hyvää...

//Sori lyhyys, puhelimella on kamala kirjoittaa //
Deutschland über alles!
Günther Schwillinger

ViestiKirjoittaja Ruth Rousseau » 16 Huhti 2018, 23:33

//Huoh, iso paha Günther heittää varmaan Rousseaun maahan seuraavaksi. :-/ Mutta kiitos pelistä teille... kai. Damian on kyllä aikamoinen, huhhuh. Jatkoa odotellessa!
Ruth Rousseau

ViestiKirjoittaja Mila Molina » 26 Kesä 2018, 13:14

Damian Moon, Serdaigle: 17 + 5 = 22 p
Günther Schwillinger: 12 + 5 = 17 p

Kiitos pelistä!
Mila Molina (64): Taikakoulu Châteaun entinen rehtori, nykyään vain ennustuksen opettaja. Ankara ja määrätietoinen tiukkapipo.
Muut hahmoni: Ronja Blomroos, London Morel & Michelangelo Pele
Mila Molina
Opettaja

Opetettava aine: Ennustus

Edellinen

Paluu Lukuvuosi 2017-18