Mitäs tässä, rappusia vierimässä...

Lukuvuoden 2016-17 asiat löytyvät arkistoituna täältä.

Re: Mitäs tässä, rappusia vierimässä...

ViestiKirjoittaja Esmeralda Sweet » 15 Heinä 2017, 14:28

Penelope veti syvään henkeä ja sanoi sitten: "Äiti ja isä erosivat vuosi sitten." Okei, Esme oli olettanut, että Lope kertoisi hänelle jotain ihastuksestaan tai rakkauselämästään. Kuitenkin jotain vähemmän tärkeää. Tämä oli kuitenkin jo vakavaa.

"En tiedä miksi. Minä ja sisareni muutimme hetkeksi aikaa isovanhemmilleni tänne Ranskaan, sillä äidin suku on täältä..." Penelope aloitti kertomisen. Hän kertoi yhtenä liutana kaiken siitä, kuinka hänen äitinsä oli saanut lapsia ja joku oli muuttanut pois. Esmeralda putosi kärryiltä jo tarinan alkuvaiheissa.

"Ja siksi olet ainoa ystäväni, koska olin koko viime vuoden poissaoleva, enkä puhunut kenellekään. Kaikki ajattelevat minua outona.." Penelope päätti selostuksensa. Esme ei tiennyt mitä sanoa. Hän ei ymmärtänyt läheskään kaikkea, mutta ei voinut myöskään olla kommentoimatta mitään.

"Olit rohkea kun kerroit tuon kaiken", Esmeralda sanoi. "Olen pahoillani."
Esmeralda Sweet on 11-vuotias iloinen haaveilijatyttö Pouffsoufflesta, joka kirjaimellisesti asuu pilvilinnoissa.

Joskus sitä kaatuu. Aina voi kuitenkin nousta ylös kaatuakseen uudestaan. -Esmeralda Sweet
Esmeralda Sweet
Oppilas

Tupa: Pouffsouffle

ViestiKirjoittaja Penelope Millers » 16 Heinä 2017, 17:08

"Olit rohkea, kun kerroit tuon kaiken. Olen pahoillani", Esme sanoi mielestäni aika hämmentyneen näköisenä. Olin edelleen aika vapautunut, mutta nyt tuntui jotenkin.. tyhjältä. Mitä ajattelin? Olin tuntenut tytön alle päivän ja kerroin hänelle suurimman salaisuuteni! Varmaan heti huomenna hän menee nauramaan kaveriensa kanssa minusta. Olen niin typerä!
"Kiitos", sanoin kuitenkin hiljaa.
"Unohda, että sanoin mitään", mutisen vielä. Ei se varmaan auttaisi, mutta loppupävä voisimme olla kuten alkupäivänäkin. En kestä, kun ihmiset katsovat minua ja näkevät vain mielessään tekstin: Vanhemmat eronneet, ei kavereita
"Onkohan täällä edes Snitch Snatcheriä?"
"Yeah, I was in the dark
I was falling hard
With an open heart
I'm wide awake
How did I read the stars so wrong"
Katy Perry- Wide awake
Penelope Millers
Oppilas

ViestiKirjoittaja Mila Molina » 03 Tammi 2018, 23:34

Peli lukitaan keskeneräisenä.

Esmeralda Sweet, Pouffsouffle: 22 p
Penelope Millers, Serdaigle: 17 p
Mila Molina (64): Taikakoulu Châteaun entinen rehtori, nykyään vain ennustuksen opettaja. Ankara ja määrätietoinen tiukkapipo.
Muut hahmoni: Ronja Blomroos, London Morel & Michelangelo Pele
Mila Molina
Opettaja

Opetettava aine: Ennustus

Edellinen

Paluu Lukuvuosi 2016-17