Juonisuunnittelu (Pimeyden voimat valloilla)

Pimeyden voimat valloilla on lukuvuoden 2017-2018 pääjuoni. Jokainen châteaulainen saa vapaasti osallistua juonen suunnitteluun ja pelaamiseen.

Re: Juonisuunnittelu (Pimeyden voimat valloilla)

ViestiKirjoittaja Natrix Goldenrod » 02 Marras 2017, 17:15

Kyl Aur varmaan tote-peliin vielä mukaan mahtuu. :)
There are two sides to every pancake

Natrix Goldenrod, Cerfeur
+ Rain Savage
Natrix Goldenrod
Jatko-opiskelija

Tupa: Cerfeur

ViestiKirjoittaja Jill Bauer » 02 Marras 2017, 17:18

JEEEEE
Jill Bauer

ViestiKirjoittaja Noah Andersson » 02 Marras 2017, 20:48

Mukaan ehtii vielä ehdottomasti! Mutta jos mä vaan starttaan ton pelin ja te säädätte nämä kuntoon? Olen hidas ihminen, en pysy mukana xD
Noah Andersson

ViestiKirjoittaja Aurora Smith » 02 Marras 2017, 22:53

Mulle käy et sä alotat Noah
Aurora Smith

ViestiKirjoittaja Noah Andersson » 03 Marras 2017, 16:49

Olen nyt kirjoittamassa tuota ensimmäistä viestiä ja mietin tähän väliin, että keneen tuo ensimmäinen pyöräytys osuu? Voin tietenkin ottaa sen itsekin, mutta onko halukkaita?
Noah Andersson

ViestiKirjoittaja Alain Astier » 03 Marras 2017, 18:15

Minun puolesta voit sen Noahille ottaa, jos vain haluat. :] Jos et, niin voihan sen jättää peliviestissä avoimeksi, että sitten seuraavista pelaajista joku voisi sen napsaista hahmolleen, jos näin haluavat. :D Ja tietenkin voi aina vetäistä myös jonkun npc -hahmon hatusta. Mutta minulle käy miten vain. Oletan, että peliin sisältyisi useampiakin pullon pyörähdyksiä! :]
Alain Astier

ViestiKirjoittaja Noah Andersson » 03 Marras 2017, 21:36

Nyt löytyy mun starttiviesti yhteisen oleskelutilan alueelta :D Nappasin tuon ensimmäisen ToTe vuoron itelleni niin laittakaa tehtävää tulemaan!
Noah Andersson

ViestiKirjoittaja Damian Beckett » 07 Joulu 2017, 15:24

Uskoisin, että Armoton vaatii vertaistaan tulee myös hyvin synkästi sivuamaan pääjuonta. Meinasin tökätä tämän tuonne aikajana-postaukseen, mutta lienee ehkä mukavampi heittää tänne. Kyseessä on siis Reichard Lesauvagen ja Damianin välinen peli, jossa tapahtunee jonkinlaista värväystä/juonintaa. (:
Damian Beckett (19), jatko-opiskelija
Damian Beckett
Jatko-opiskelija

Tupa: Cerfeur

ViestiKirjoittaja Reichard Lesauvage » 07 Joulu 2017, 21:45

Kiitos Damian pelin ilmoituksesta tänne. ^^ (Ite en olisi edes muistanut, köh..)

Jos joku haluaa vielä pelata Reichardin kanssa jotakin juoneen liittyvää, mikä tapahtuu ennen hyökkäystä, niin tassua pystyyn! Myös hyökkäyksen aikana tai sen jälkeen tapahtuvia pelejä saa jo ehdotella.

Itsestäni olisi hienoa pelata hyökkäyksen aikana kaksintaistelukohtaus jonkun koulua puolustavan kanssa ja/tai peli jossa joku parannustaitoinen paikkailee Reichiä taistelun jälkeen. :) Kumpaankin kyseessä voisi olla joko aikuinen henkilökuntaan kuuluva, olento tai oppilashahmo (17v tai vanhempi). Voin tosin harkita hiukan nuorempiakin, mikäli hahmosi on lahjakas parantamisessa tai niin ärhäkkä, ettei Reich pääsisi ohi suostumatta tappelemaan "pennun" kanssa. xD
EVIL is just LIVE spelled backwards

Reichard Lesauvage, etsintäkuulutettu pimeydenvelho
+ Cyan Grenier, Natrix Goldenrod, Rain Savage & Alís Jónsdóttir
Reichard Lesauvage

ViestiKirjoittaja Mila Molina » 07 Joulu 2017, 23:28

Muutamia pelejä on aloitettu pelaamaan juoneen liittyen. Löydät kyseiset pelit juonen aikajanalta. Ilmoitathan, jos oma pelisi puuttuu sieltä. Voit edelleen tehdä aikajanan oman hahmosi toiminnan näkökulmasta hahmojen roolit -alueelle.

Aloitin juonen yleiselle alueelle muutaman viestiketjun erilaisista peli-ideoista juoneen liittyen. Käykää lukemassa, ja vastatkaa niihin, jos ne kuulostavat mielekkäiltä. Niitä olisi nimittäin tarkoitus pelata ihan oikeasti. :) Kuka tahansa voi perustaa uusia keskusteluita, jos keksii peli-idean juoneen liittyen. Foorumiroolipelien lisäksi on mahdollista pelata chatpelejä juoneen liittyen. Lisäksi pelaamme yhdessä hyökkäykseen liittyvän chatpelin, josta tulee infoa myöhemmin.
Mila Molina (64): Taikakoulu Châteaun entinen rehtori, nykyään vain ennustuksen opettaja. Ankara ja määrätietoinen tiukkapipo.
Muut hahmoni: Ronja Blomroos, London Morel & Michelangelo Pele
Mila Molina
Opettaja

Opetettava aine: Ennustus

EdellinenSeuraava

Paluu Pimeyden voimat valloilla (2017-2018)