Juonisuunnittelu (Pimeyden voimat valloilla)

Pimeyden voimat valloilla on lukuvuoden 2017-2018 pääjuoni. Jokainen châteaulainen saa vapaasti osallistua juonen suunnitteluun ja pelaamiseen.

Re: Juonisuunnittelu (Pimeyden voimat valloilla)

ViestiKirjoittaja Noah Andersson » 23 Loka 2017, 09:14

Mua ei ainakaan haittaa odottaa hetkeä ennen tän pelin alottamista! Tosin riippuu kans siitä, et paljonko porukkaa saadaan tänne kasaan. Millon kuvittelisit et pystyisi alittamaan tän pelin?

(En voinu jostain syystä laittaa sitä Natrixin viestii quotena. Puhelin ei oikein toimi edukseen tääl xD)
Noah Andersson

ViestiKirjoittaja Natrix Goldenrod » 23 Loka 2017, 11:35

Varmaan siin marraskuun 8. päivän jälkeen ehtisiin taas ihan hyvin. :) Toki jos saatte porukan aikasemmin kasaan niin voitte aloittaa pelaamisen, ja liittyisin sit ite vähän myöhemmin mukaan johonkin väliin. (Jos ajatuksena siis olis foorumipeli eikä chatissa.)
There are two sides to every pancake

Natrix Goldenrod, Cerfeur
+ Rain Savage
Natrix Goldenrod
Jatko-opiskelija

Tupa: Cerfeur

ViestiKirjoittaja Alain Astier » 25 Loka 2017, 22:41

Noah & Nate, hmm, oisin ehkä jollain tapaa kiinnostunut teidän nyt hieman kaavailemasta porukkapelistä. Jotenkin uskoisin, että se saattaisi myös ihan Alainiin sopia tuo seurassa oleilukin, jos sellaiseen tilanteeseen on mahdollista tarttua. :D Ja kun porukkapeli selvästi tarvitsisi lisää osanottajia, niin voisin heittää Alainin siihen mukaan.. Jos tämä siis käy ja sopii!

Ja jooh, näin off-game pelin aloitusajankohdalla ei itselleni olisi niinkään väliä.. Olen muutenkin ajatellut harrastavani vielä taikakouluilua tovin, jos toisenkin. :]
Alain Astier

ViestiKirjoittaja Noah Andersson » 26 Loka 2017, 15:22

Alain Astier kirjoitti:Noah & Nate, hmm, oisin ehkä jollain tapaa kiinnostunut teidän nyt hieman kaavailemasta porukkapelistä. Jotenkin uskoisin, että se saattaisi myös ihan Alainiin sopia tuo seurassa oleilukin, jos sellaiseen tilanteeseen on mahdollista tarttua. :D Ja kun porukkapeli selvästi tarvitsisi lisää osanottajia, niin voisin heittää Alainin siihen mukaan.. Jos tämä siis käy ja sopii!

Ja jooh, näin off-game pelin aloitusajankohdalla ei itselleni olisi niinkään väliä.. Olen muutenkin ajatellut harrastavani vielä taikakouluilua tovin, jos toisenkin. :]

Vaikuttaa hyvältä! Mihin aikaan peli sijoittuisi?
Noah Andersson

ViestiKirjoittaja Noah Andersson » 31 Loka 2017, 23:08

Jos nyt lähdetään kehittämään tätä pullonpyöräytys ideaa pidemälle. Peli varmaan linnan sisällä, yhteinen oleskeluhuone/kerhohuone? Sijoittuisko peli esim. Syyslomalle vai yleisesti jollekin viikonlopulle? (Ja mitenkäs ne aikataulut, milloin pääsette pelaamaan?)

Mielipiteitä?
Noah Andersson

ViestiKirjoittaja Natrix Goldenrod » 01 Marras 2017, 00:11

Mä ehdottaisin marraskuun alkua pullonpyörityspelin ajankohdaksi. Silloin se tapahtuisi ainakin tuon Halloweenchatpelin jälkeen. Tosin kyllä sitä ennenkin käy. Miten teistä olisi parempi?

Oleskeluhuone tai kerhohuone vois olla ihan hyvä paikka pelille. :3 Ja ite tosiaan ehtisin varmaan ensi viikolla vastaamaan siihen ensimmäisen kerran.

+ Rain Savage
Natrix Goldenrod
Jatko-opiskelija

ViestiKirjoittaja Alain Astier » 01 Marras 2017, 11:59

Marraskuun alku saattaisi ehkä enemmänkin mieleeni olla jo ihan sen vuoksi, ettei tarvitsisi miettiä niin kauas taaksepäin, että mitä kaikkea siihen aikaan olikaan tapahtunut ja mitä ei. :D Mutta minulle käy oikeastaan myös miten vain! Syyslomaa luemma olisi 5. marraskuuta asiastikin.

Tavallaan saattaisin puoltaa syyslomaa sen puolelta, että silloin saattaisi olla vähän vähemmän ihmisiä koululla kuin yleensä. Mutta syysloma saattaisi toki rajata muita mahdollisia roolipelistä kiinnostuneita pois, jos heidän hahmonsa syyslomansa jossain muualla viettävät. :]

Kerhohuone saattaisi olla vähän sniikimpi vaihtoehto, jos joku siis keksii mennä käymään kerhohuoneissa mahdollisten kerhojen viettäessä ehkä syyslomaa. xD Jotenkin kuvittelen, että oleskeluhuoneessa käy useampi oppilas illan aikana. Tavallaan yhteinen oleskeluhuone saattaisikin olla hyvä, jos pidetään tällaisena, että halukkaat saisivat ehkä hieman helpommin hahmonsa ns. fiksusti mukaan. Joudun itse ehkä kerhohuoneen kohdalla miettimään pariin otteeseenkin, että miksi hahmoni kerhohuoneessa käväisisi. :'D Muttei se toki mahdoton tehtävä ole. :] Voisin heittää, että oleskeluhuone, jos haluaa enemmän porukkaa, ja kerhohuone, jos haluaa vähemmän keskeytyksiä? Tai näin ensituntumani sanoisi!

Ajattelin kokeilla nanoa pienoisella roolipelipainotuksella, minkä vuoksi ehtisin varmasti vastailemaan peleihin ihanihan.. Tai ainakin koittaisin pyrkiä siihen. :]
Alain Astier

ViestiKirjoittaja Noah Andersson » 01 Marras 2017, 13:33

Yks mahdollisuus ois tietenkin se, että kyseessä olisi pienemmän porukan jatkot noiden halloweenjuhlien jälkeen. Porukka ois ainaki oikealla fiiliksellä ja eikö monet tulleet koululle viettämään ton Halloweenin täällä? Sit kun saadaan tää pelikuntoon, niin olen itse valmis vaikka starttaamaan pelin xD (Ja muuten. Aikooko teidän hahmot juoda...?)
Noah Andersson

ViestiKirjoittaja Natrix Goldenrod » 01 Marras 2017, 14:13

Syysloma tai Halloweenjuhlien jatkot vois kyl olla hyvä. :) Nate ei oo aikasemmin juuri juonut, joten ei sillä ainakaan omia juomia mukana ole. Mutta voi se hyvinkin suostua juomaan, jos joku hahmo tai npc siellä alkoholia tarjoaa... Varsinkin jos peli tapahtuu heti sen "järkyttävän" Halloweenjuhlan jälkeen. xDD

+ Rain Savage
Natrix Goldenrod
Jatko-opiskelija

ViestiKirjoittaja Alain Astier » 01 Marras 2017, 20:40

Ai onko ajankohtakysymys jo kytkeytymässä sen asian ympärille, että haluammeko saada Naten juomaan jotain vettä väkevämpää vai? Eikun siis, leikki leikkinä. Luulen, että Alain on hieman go with the flow, eli vähän muista riippuvainen siinä suhteessa. :'D Alainhan yrittää olla tahdikas!

Halloweenjuhlien jatkot saattaisivat olla kyllä myöskin ihan mukavat! Sain käytettyä Alaininkin niissä juhlissa, että olisi hänelläkin jonkinlaista tietoa niistä. Alain ei ihan tainnut olla ihan siinä jatkojuhlafiiliksissä niiden jälkeen, mutta jos joku pyytää, niin kai hän käy ainakin kurkkimassa. :'D Ja varmaan jääkin hetkeksi, jollei toiseksikin.
Alain Astier

EdellinenSeuraava

Paluu Pimeyden voimat valloilla (2017-2018)