Syksyistä peliseuraa hakusessa

Lukuvuoden 2017-18 asiat löytyvät arkistoituna täältä.

Syksyistä peliseuraa hakusessa

ViestiKirjoittaja Matthias Frankowski » 22 Loka 2017, 16:58

Hei!

En ole tähän uuteen lukuvuoteen sijoittuvia foorumipelejä vielä pelannut, joten tältä lähtökohdalta peliseuraa etsisin. Tähän kesäpelihakuun ei kukaan tarttunut, mutta jos kiinnostuneisuutta löytyy, niin kyllä sen myös toisiin lomiin voisi soveltaa ja saada näin taas ajankohtaiseksi. (Lokakuun haasteeseen liittyvä peli myös onnistuisi)

Mutta takaisin pääaiheeseen, jotain loka/marraskuuhun sijoittuvaa saattaisi olla mukava pelata näin aluksi taasen. :3 Okei, jos kerta hahmoni on poissa alkuvuodesta, niin pitäisi varmaan sanoa, että syyskuuhunkin sijoittuvat pelit ovat tervetulleita. Olisi vähän enemmän kuukausia ja ajankohtia, joille pelit voisi saada sovitettua, haha.

Kuten tässä jo mainitsin, niin en ota niinkään pääjuoneen sijoittuvia pelejä vastaan Matthiaksella. Se ei tosin taida olla mikään este peliseuralle, koska eihän kaikkien elämä vain pyöri pääjuonen ympärillä joka hetki. :]

Mutta ehkä nyt jotain hahmostani... Hän on Matthias, 6-luokkalainen, pitempi poikanen, Serpentardin tuvassa, jo kertaalleen kokenut mitä 'suuret riskit' saattaisivat tarkoittaa, hyväntahtoinen, sulkeutunut, hiljainen, epävarma, mutta yritteliäs, helposti ylipuhuttava, yrittää toimia 'oikein', pitää rauhasta, kaikkien pitäisi rakastaa toisia, ei saisi olla pahuutta, tehdään maailmasta parempi paikka, yritetään olla mukava ja kiva, yritetään elää tässä hetkessä ja antaa anteeksi menneisyyden erheet, jännittäjä, sääntöjä noudattava, varovainen, kiltti. Näin.

Ööh, hän ei ole erityisen mainittava ja silmiin pistävä ilmestys koululla, ei erityisen hyvä koulussa, eikä omasta mielestään ainakaan kauhean hyvä puhumaan tai kirjoittamaan.

Mahdollinen peli ja sen juoni riippuu varmasti myös vastapelaajan hahmosta ja koska minulle käy oikeastaan kai vähän minkälainen peliseura vaan, niin olisi ehkä vähän ikävä alkaa tähän mitään mahdollisia ideoita pistää, kun kerta niiden varaan ei tarvitse mitään peliä rakentaa.

Ja voivoi, en nyt ihan ehkä onnistunut vaikuttamaan niin innostuneelta ja tarmokkaalta kuin peliseuran hakuissa ehkä sopisi olla ja vaikuttaa, mutta syksypeli saattaisi olla nyt mukava lisä.
(Ellei ihmiset sitten hahmoni poissa ollessa sitten alkutalvella halua viettää aikaansa kanssani takautuvia syyspelejä pelaten. Sekin tietty käy! <33)

Ja esittelyyn pääsisi kai allekirjoituksestani ja jos outoutta herättää olemassa olevat kaksi eri esittelyä, niin se, jonka otsikossa lukee 'uusi' on se uudempi ja ajankohtaisempi.

じゃあ、また。
"Kävele sata metrii mun kengissä, selviit hengissä, mut sun elämäs ei oo enää entistä"
- Huge L, Matka mun kengissä

Matthias Frankowski, 6.-luokkalainen Serpentard. Arkielämä koostuu kouluelämästä selviytymisestä ja kaverin kanssa oleilusta.
Matthias Frankowski
Oppilas

Tupa: Serpentard

Re: Syksyistä peliseuraa hakusessa

ViestiKirjoittaja Noah Andersson » 26 Loka 2017, 16:58

Olisikohan Noahista seuraa Matthiakselle? Selailin ton sun hahmokuvauksen läpi, ja veikkaisin, että nämä hahmot voisivat tulla hyvin toimeen keskenään. Itse olen tuon lokakuun pelin startannut, joten jos ihan näillä ”normaaleilla” hahmoilla pelattaisiin. Oliko sulla jotain tarkempaa ajatusta pelin aiheesta...?
Noah Andersson

ViestiKirjoittaja Matthias Frankowski » 26 Loka 2017, 17:20

Heii! Ihan omilla hahmoillaan pelaaminen käy myös vallanmainiosti! Tosi mukavaa, että tähän tartuttiin <3

Eeh, voisin koittaa ehtiä heittää sinulle yksityisviestiä tulevan viikonlopun aikana pelin tiimoilta!
Mitään sen tarkempaa ajatusta ei kai minulla vielä ollut mielessä (onkos sinulla?), muttajooh.. palaillaan asiaan yksäreissä sitten jossain vaiheessa! Itselläni on varmaan vähän kiiruista huominenkin.. :'D
"Kävele sata metrii mun kengissä, selviit hengissä, mut sun elämäs ei oo enää entistä"

Matthias Frankowski, 6.-luokkalainen Serpentard. Arkielämä koostuu kouluelämästä selviytymisestä ja kaverin kanssa oleilusta.
Matthias Frankowski
Oppilas

ViestiKirjoittaja Noah Andersson » 27 Loka 2017, 16:03

Ei mitään kummempaa ollut mielessä ton pelin suhteen xD Mut juu, siirrytään yksityisviesteihin
Noah Andersson

ViestiKirjoittaja Matthias Frankowski » 22 Tammi 2018, 22:44

Jos ketään vielä kiinnostaa pelata syksyyn sijoittuvia pelejä, niin saa tulla nykimään hihasta. :D
Mulla on roimasti kai intoa pelata, en tiedä vielä ajastani, mutta eiköhän se tästä vielä selkiydy. :DD

Matthias Frankowski
Oppilas

Paluu Lukuvuosi 2017-18