Elokuun haaste: Unelma [2017]

Ajatuseula on taikaesine, johon voidaan tallentaa ajatuksia ja muistoja. Se on kivinen ja matala allas, jonka reunoja kiertää outoja riimuja ja merkkejä. Ajatuseulaan talletetut muistot ja ajatukset muodostavat kirkkaan ja alati pyörteilevän muistiaineen, joka muistuttaa valkeahkoa hopeaa tai nestemäistä valoa. Ajatusseula toimii arkistona edellisten vuosien kuukauden haasteille.

Re: Elokuun haaste: Unelma [2017]

ViestiKirjoittaja Ronja Blomroos » 27 Elo 2017, 21:34

Minun (Ronjan) unelmia:
- Saada opiskelut päätökseen ja päästä tekemään työksi jotain kivaa
- Saada uusia kavereita, joiden kanssa jakaa elämän ilot ja naurut
- Saada oma lemmikki
- Saada lisää rahaa
- Saada supervoima, jolla voi syödä niin paljon kuin jaksaa, lihomatta
- Oppia ajamaan lento konetta
- Saada oma vauvalohikäärme
- Saada Cerfeurin tuvan ikkunanpuoleisin sänky
- Oppia vieläkin paremmaksi tanssijaksi ja laulajaksi
- Oppia erottamaan rään makuiset jokamaunrakeet hyvän makuisista
- Joku vetäisi Sharneeta, Londonia, Jilliä ja muita urpoja turpaan
- Koulun tiloihin hankittaisiin hissi
- Huispaus kiellettäisiin lailla
Ronja Blomroos (28): Ärsyttävä ja hieman lapsellinen tapaus. Tämä sosiaalinen, äkkipikainen ja huomiota rakastava nainen on sydämeltään Serpentard.
Muut hahmoni: Mila Molina, London Morel & Michelangelo Pele
Ronja Blomroos
Alumni

Tupa: Serpentard

ViestiKirjoittaja Aurora Smith » 27 Elo 2017, 21:45

Aurin unelmat

-Saada perhe Karakatuksen kanssa
-Olla ammatiltaan Cheerleader valmentaja
-Olla aina 17
-Olla kuuluisa ja rikas

//hahmoni vaatimattomat tavoittet//
Aurora Smith

ViestiKirjoittaja Jill Bauer » 27 Elo 2017, 21:50

Sitten Jillin unelmat

-Olla näyttelijä ja malli
-Olla aina nuori
-Pysyy aina yhtä kauniina
-Rasittavat tytöt esim. Ronja erotetaan koulusta
-Olla aina yhtä rikas, kuin nyt on
-Nuoremmat ja oudot oppilaat tottelisivat nokkima järjestystä ((jossa Jill on tietysti ylimpänä))
Jill Bauer

ViestiKirjoittaja Mila Molina » 31 Elo 2017, 18:47

Harold Stokes, Serpentard: 10 p
Natrix Goldenrod, Pouffsouffle: 10 p
Greta Glaris, Pouffsouffle: 10 p
Teb Nee, Pouffsouffle: 10 p
Theodore Snape, Serpentard: 10 p
Cyan Grenier, Serpentard: 10 p
Penelope Millers, Serdaigle: 10 p
Lloyd Frankowski, Serpentard: 10 p
Marceau Forest, Pouffsouffle: 10 p
Ronja Blomroos, Cerfeur: 10 p
Aurora Smith, Serpentard: 10 p
Jill Bauer, Cerfeur: 10 p

Kiitos tähän mennessä osallistuneille! Haasteeseen ehtii osallistua vielä tämän päivän ajan.

Laskin pisteet Cyanin puolesta jo nyt, että ne ehtivät kesän tupapistetilanteeseen.
Mila Molina (64): Taikakoulu Châteaun entinen rehtori, nykyään vain ennustuksen opettaja. Ankara ja määrätietoinen tiukkapipo.
Muut hahmoni: Ronja Blomroos, London Morel & Michelangelo Pele
Mila Molina
Opettaja

Opetettava aine: Ennustus

ViestiKirjoittaja Rachel Shadowforest » 31 Elo 2017, 19:09

En omista hirveästi unelmia, vaikka elämässäni on tietyt tavoitteet mitä seuraan. Täydelliset koulutulokset. Muutenkin, parempi kirjoitustaito olisi hienoa, eikä unohdeta luudalla lentämistä. Oikeasti, pelkään korkeita paikkoja, eikä huispais suju minulta hyvin. Pitäisi varmaan harjoitella. Haluaisin omistaa pöllön, sellaisen söpön valkoisen, joka toisi minulle aina päivän lehden.

Apua, näitä tuli hirveästi O::
En oikeasti unelmoi melkein mistään. Pelkkää huuhaata tämäkin.
And now I’m breathing fast
I need someone to help these hard times pass

Rachel Shadowforest, 14, hankalasti tavoiteltava tyttö Pouffsoufflesta.
Rachel Shadowforest
Oppilas

ViestiKirjoittaja Evelyn Clément » 31 Elo 2017, 19:18

//AAhh! Vielä ehtii... tosin jonkun hiukkasen tyngän voisi tällä kertaa koettaa kirjottaa XD
Elikäs... Evelyn, mitä ajatteletkaan unelmista?...//

Hmm... unelmat. Ensimmäinen asia, mikä tulee mieleen, on S.U.P.E.R.-tutkinto. Haluan saada paremmat kuin hyvät arvosanat, jotta voisin päästä töihin MInisteriöön. Ylipäätään haaveilen vakituisesta ja hyväpalkkaiseta työpaikasta, jossa voisin päästä toteuttamaan älykkyyttä, luovuutta ja innovatiivisuutta.

En oikeastaan tarvitse paljoa mitään aineellista tai konkreettista, vaan enemmän jotain henkistä, ideaalia. Okei, poikkeuksena joskus aikanaan haaveilin kissasta, mutta sellainen minulla jo on, joten en haaveile siitä enää, mutta pääasiassa nään haaveet lähellä tavoitteita, pikemminkin toiveina saavuksista ja tavoitteina menestykseen. Uudet vaatteet, korut ja kengät tuntuvat hieman pinnalliselta. Toisaalta saatan vain olla kiittämätön ja ymmärtämätön, koska olen liki aina saanut liki kaiken, mitä haluan. Sitä paitsi, jos lähtee etsimään tavaroita ja muuta, jota voisin haluta, niin voisin mainita useampia kirjoja niin tietokirjoista kaunokirjallisuuteen.

Ideaalilla tasolla, universaalimmin kaipaisin rauhaa ja suvaitsevaisuutta, mutta ennen kaikkea yleisesti korkeampaa älykkyyttä, harkinnallisuutta ja ymmärrystä. Välillä tuntuu, että pysähtymällä hetkeksi ajattelemaan voitaisiin vain välttyä niin paljolta pahalta. Mutta tämä taitaa kyllä hieman päätyä enemmän arvojen kuin unelmien pohdintaan, vaikka toki sitä voi nähdä myös arvojen ohjaavan tavoitteita, eikö?

Noh, niin tai näin, unelmoin paremmasta maailmasta. Toki olisi plussaa, jos olisi enemmän juuri niitä ihmisiä, jotka eivät lusmuilisi velvollisuuksien suhteen. Ja oppitunneilla voisi keskittyä paremmin, jos osa oppisi olemaan hiljaa. Tosin, jos mennään absurdiuteen, niin olisi huikeaa osata oppia paljon nopeammin, tai tietää vielä enemmän taikuudesta ja ylipäätään velhoyhteiskunnasta.
Tämä hahmo ei ole roolipelillisesti enää mukana, mutta jos näet uuden viestin, niin haamuilen todennäköisesti ylläpidon asioilla :)

Hahmoni: Evelyn Clément, Deborah Samatha Fey ja Nicolas Cartier
Evelyn Clément
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja London Morel » 31 Elo 2017, 22:05

Mä haluan maailman parhaaksi huispaajaksi. Tai en välttämättä maailman parhaaksi, mutta mahdollisimman hyväksi. Mä haluan etsijän paikan jostakin Ranskan menestyvästä huispausjoukkueesta ja nauttia siitä menestyksestä, jonka ura mulle tuo. Rahaa, arvostusta ja faneja.

Jotta saavutan mun tavoitteet, mun täytyy tehdä kovasti töitä. Mun täytyy harjoitella huispausta joka päivä ja muodostaa hyvät suhteet kuuluisiin huispausvaikuttajiin. Jatko-opiskelujen jälkeen hankin itselleni oman opettajan, joka auttaa mua onnistumaan tässä. Ja mähän tulen onnistumaan.
London Morel (27): Huolettoman elämäntyylin omaava, itsevarma ja menevä naistenmies. Rakastaa huispausta.
Muut hahmoni: Mila Molina, Ronja Blomroos & Michelangelo Pele
London Morel
Alumni

Tupa: Cerfeur

ViestiKirjoittaja Mila Molina » 31 Elo 2017, 22:06

Rachel Shadowforest, Pouffsouffle: 10 p
Evelyn Clément, Serpentard: 10 p
London Morel, Cerfeur: 10 p
Mila Molina (64): Taikakoulu Châteaun entinen rehtori, nykyään vain ennustuksen opettaja. Ankara ja määrätietoinen tiukkapipo.
Muut hahmoni: Ronja Blomroos, London Morel & Michelangelo Pele
Mila Molina
Opettaja

Opetettava aine: Ennustus

Edellinen

Paluu Ajatuseula