//Peliin odotettaan Xander Blakea ja ajankohta on ???????//
Olin saanut kirjeen siskoltani, jossa hän kertoo rakastavansa minua ja sanoo haluavansa nähdä joululomalla. Olin jo kuitenkin ehtinyt vastata siihen kirjeeseen että vihasin häntä ja en haluaisi kuulla hänestä enää ikinä ja allekirjoituksena oli 'siskosi Aurora'. Olin laittanut kirjeet ensimmäisen löytyneen kirjan väliin ekalle sivulle joka oli jälkeen päin ajteltuna virhe. Sillä olin pakannut tavarani ja lähtenyt käymään vessassa ja jättänyt kirjan kirjeineen lojumaan pöydälle sen ajaksi kun menin juomaan tupaan mukillisen teetä. Ja hetken kuluttua olin jo unohtanut kirjeen.
Oli mennyt jo viisitoista minuuttia siitä kun olin tullut tupaan, ja sisään astui pari tyttöä jotka puhuivat joulupukille kirjoitetusta kirjeistä ja siinä samalla muistin omat kirjeeni ja juoksin hakemaan niitä kirjastosta, mutta kirja ei ollutkaan siinä mihin jätin sen ja sain pahan shokin. Jos joku oli ottanut kirjan hän oli varmasti huomannut kirjeet sen välissä ja lukenut ne. Pyörittelen hermostuneena kädessäni hollantilaisen letin aukijäänyttä latvaa, kunnes aloin etsiä. Kysyin kirjan olipaikasta jopa kirjaston hoitajalla joka ei ollut huomannutkaan kyseista kirjaa. Kirjaa ja kirjetta etsiessäni nouduin kurkkimaan mitä kirjaa muut lukivat. Olin jo luovuttanut etsimisen ja istuiduin sohvalle katsoen vaatteitani. Päälläni oli valkoinen tiukka lyhythihainen napapaita jossa lukee mustalla 'Unicorns are real', mustiat lempifarkkujani joissa on polvissa reijät, mustat niken juoksukenkiäni ja valkoinen pomper takki. Huuleni olivat lohenpunaiset, kynteni beiget, ja luomeni neutraalin näköiset. Yhtäkkiä huomasin jollain oppilaalla tutun näköisen kirjan ja lähdin kävelemään kyseistä henkilöä ensin pieni hymy kasvoillani, joka muuttui hieman flirttailevaksi kun huomasin henkilön olevan poika.
//Xander on siis tuo mystinen poika//