// Pelin ajan kohdasta ei ole tietoa mutta itse ainakin ajattelen peli sijoittuvan loppu kesään tai johonkin kohtaan syksyä, myöhäisilta/yö ja viikonloppuun?? Ja peliin odotetaan mukaan Karakatus Kärmes, ja muita ei ehkä oteta mukaan.//
Olin hyvin väsynyt menneen viikon takia. Viikko olil ollut rankempi, kuin yleensä ja sen takia minäkään en jaksanut enää hymyllä niin paljon kuin normaalisti. Olin joka päivä nukkunut pommiin ja myöhästynyt ensimmäiseltä oppitunnilta.
Olin aamulla taas herännyt niin myöhään, etten enää ehtinyt aamupalalle ja sen takia tulisin olemaan kiukkuinen ja väsynyt koko päivän. Kävin aamulla ihan normaalisti peseytymässä. Hiuksilleni en ollut jaksanut tehdä mitään, joten ne olivat tiukalla ja siistillä hollantilaisella letillä. Vaattekseni olin tänään valinnut yksinkertaisen tumman vihreän neuleen ja mustat farkut. Jaloissani minulla oli Niken kengät. Sen jälkeen olin meikannut hyvin kevyesti. Olin vilkaissut kelloa ja huomannut että aamupala oli päättynyt. Olin siis viettänyt koko päivän tuvassa makuutiloissa lukemassa, etten olisi ensiviikolla ihan pihalla tunneilla. Poistuin vain syömään.
Iltapalan jälkeen keksin lähteä ulos. Kävelin kohti ulko-ovea tietämättä mitä tekisin tai minne menisin. Avasin oven ja mietin minne menisin. Hetken mietinnän jälkeen päätin suunnata kohti järveä sillä siellä pitäisi ainakin olla rauhallista. Saavuin järvelle ja istuin kivellä ja aloin tuijottamaan ilmeettömästi järven rikkoutumanta pintaa.
//Vau olen ylpeä itsestäni en ennen oo saanu puhelimella näin pitkiin viestejä aikaan//